• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Παρουσίαση της εργοστασιακής Yamaha
Αποκαλύφθηκαν τα νέα χρώματα
Νέα 23/03/2012 - 11:18

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Βασίλης Μωραΐτης

 

Στην κενή ημέρα μεταξύ των δοκιμών της Moto2-3 και των MotoGP, πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση των αναβατών Jorge Lorenzo και Ben Spies καθώς επίσης και της νέας εργοστασιακής Μ1. Η παράσταση ξεκίνησε μπροστά στο κλειστό pit box της ομάδας όπου είχαν συσσωρευτεί οι εκπρόσωποι του Ειδικού Τύπου. Τα ρολά άρχισαν να ανεβαίνουν και τα φλας των φωτογραφικών μηχανών αναβόσβηναν ασταμάτητα. Οι δύο αναβάτες πραγματοποίησαν τα αποκαλυπτήρια των δύο αγωνιστικών Μ1 και στη συνέχεια όλοι κατευθύνθηκαν στο ανανεωμένο hospitality της ομάδας. Στο συγκεκριμένο χώρο ο διευθυντής της ομάδας Lin Jarvis, οι δύο αναβάτες και ο Γιαπωνέζος Kouichi Tsuji (Yamaha M1 project leader) έδωσαν τις απαντήσεις στα ερωτήματα του Ειδικού Τύπου.

 

Ο Jorge Lorenzo τόνισε το πόσο καλή είναι η νέα μοτοσικλέτα των 1000cc και πόσο πιο εύκολα μπόρεσε να βρει το ρυθμό του όταν την οδήγησε για πρώτη φορά, σχεδόν πέντε μήνες μετά το ατύχημα που είχε την περασμένη σεζόν. Εξίσου θετικός ήταν και ο Ben Spies, αναφέροντας ότι η ισχυρότερη μοτοσυκλέτα ταιριάζει περισσότερο στο οδηγικό του στυλ.

 

Απαντώντας στο ερώτημα “Ποιά είναι η απάντηση της Yamaha στο ολοκληρωμένο πακέτο (πλαίσιο, κιβώτιο ταχυτήτων και νέα ηλεκτρονικά συστήματα) της Honda, ο Tsuji αναφέρθηκε περισσότερο στην σχεδίαση του νέου μοτέρ. “Δεν θέλω να ακούσω τίποτα ξανά για το κιβώτιο της Honda. Το βασικό μας πρόβλημα ήταν η ισχύς του κινητήρα και η ωφέλιμη κλίμακα αυτής. Πλέον εφαρμόσαμε νέα τεχνολογία για να αυξήσουμε το ποσοστό της ωφέλιμης απόδοσης του κινητήρα διατηρώντας την κατανάλωση σε χαμηλό επίπεδο. Επιπλέον, είδαμε ότι τα παραπάνω 200cc του κινητήρα αύξησαν την ροπή περίπου 10%, που σημαίνει ότι κερδίσαμε σχεδόν 14χλμ./ώρα στην τελική ταχύτητα σε μία μεγάλη πίστα όπως είναι η Sepang.

 

Τελικά ποιο θα είναι το πρόβλημα των γρήγορων εργοστασιακών μοτοσυκλετών σε σύγκριση με τις πιο αργές CRT μοτοσικλέτες; O Spies δήλωσε ότι οι προσπεράσεις δεν τον απασχολούν καθόλου και ήταν συνηθισμένος πολύ από αυτές στο Αμερικάνικο Πρωτάθλημα. “Είναι πολύ πιο γρήγορες οι πρωτότυπες μοτοσυκλέτες και δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα, εκτός και αν κυνηγιούνται δύο αναβάτες.” Εξίσου και ο Lorenzo δήλωσε ότι οι προσπεράσεις θα αρχίσουν έπειτα από τον 23-24ο γύρο στην πίστα και μέχρι εκείνη την στιγμή οι εργοστασιακές θα είναι μπροστά ανενόχλητες.

 

Περισσότερες λεπτομέρειες για την παρουσίαση της εργοστασιακής Yamaha YZR M1 θα διαβάστε αναλυτικά στο επόμενο τεύχος του περιοδικού MOTOGP WORLD.

 

 

Απολαύστε τις φωτογραφίες και τα video με τις συνεντεύξεις που ακολουθούν!

 


 

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Οι μοτοσυκλέτες CRT

« Προηγούμενο άρθρο

Rossi: Σαν την πρώτη ημέρα στο σχολείο!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ