• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rossi: “Σήμερα ξύπνησα καλά”
Οι αλλαγές επιτέλους λειτούργησαν στην GP11.2
Νέα 22/10/2011 - 18:21

O Valentino Rossi παρά την πτώση του, ήταν χαρούμενος μετά το τέλος των Κατατακτήριων Δοκιμών, αφού όχι μόνο μείωσε την διαφορά του από την κορυφή σε κάτω από ένα δευτερόλεπτο, αλλά μάλιστα έχασε για λίγο – από ένα μικρό λάθος – την πιθανότητα να εκκινεί από την 2η σειρά και να είναι η πρώτη Ducati, μπροστά από τον Hayden. 

“Σήμερα ξυπνήσαμε από την άσχημη κατάσταση που ήμασταν. Επιτέλους μπορώ να οδηγήσω”, είπε ο “γιατρός” μετά την επέμβαση που έκανε η ομάδα στον σύνδεσμο της πίσω ανάρτησης και η οποία αφήνει μια ελπίδα για κάτι καλύτερο.

“Μπορώ να καταλάβω καλύτερα το μπροστινό και να πιέσω περισσότερο στην είσοδο της στροφής. Μάλιστα το πρωί πήγα καλύτερα με την σκληρή γόμα, που είναι αυτή που θα βάλουμε στον αγώνα και ήμασταν πολύ σταθεροί”, συμπλήρωσε.

Όσο για τους ποιους θεωρεί αντιπάλους του για αύριο, είπε:

“Hayden, Bautista και Edwards, αφού πιστεύω ότι ο Simoncelli έχει ένα άλλο καλύτερο ρυθμό”.  

 

Ακόμη και η πτώση του δεν φαίνεται να του χάλασε την μέρα:

“Πάντα το ίδιο πράγμα. Όταν η μοτοσυκλέτα πάει καλύτερα και πιέζω περισσότερο, καταλήγω στην αμμοπαγίδα. Στην συγκεκριμένη φάση ήμουν στο μέγιστο της κλίσης και άφησα το φρένο για να ανοίξω το γκάζι και αεκίνη τη στιγμή μια ταλάντωση του μπροστινού με έριξε.

Στο γκαράζ την λέμε “fucking vibration” γιατί είναι το τελυταίο πράγμα που αισθάνομαι πριν μπω στην μαύρη τρύπα. Από τις 12 φορές που έχω πέσει φέτος, αυτή η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας είναι η αιτία για το 90% των πτώσεων”, εξήγησε ο Valentino.

Αυτή είναι και η μεγάλη ανησυχία του όσον αφορά την Desmosedici:

“Δεν έχουμε καταλάβει ακόμη το γιατί συμβαίνει και το πράγμα δεν προέρχεται από την λειτουργία του μοτέρ, που είναι πιο απότομη. Ίσως εκείνη την στιγμή δεν έχουμε αρκετό φορτίο για να διευκολύνει πιο πολύ για την επιτάχυνση”, σχολίασε.

Και αυτό είναι που δεν του δίνει την εμπιστοσύνη που χρειάζεται ένας οδηγός MotoGP: “Πάντα φοβάμαι ότι θα πέσω από τη μια στιμγή στην άλλη και δεν είναι ένα καλό συναίσθημα”, λέει ο Rossi.

Ένα άλλο πρόβλημα στο οποίο αναφέρθηκε είναι η υστέρηση σε τελική ταχύτητα σε αυτήν την πίστα:

“Η Desmosedici δεν έχει πια το πλεονέκτημα που είχε στο παρελθόν από τον κινητήρα. Ο λόγος της υστέρησης μας είναι στην φάση της επιτάχυνσης. Οι Honda έχουν πολύ καλύτερη έξοδο από την στροφή που τους βοηθάει στις ευθείες, νομίζω λόγω πλεονεκτήματος στα ηλεκτρονικά. Αυτό επηρεάζει και την ταχύτητα μέσα στην στροφή . Το αποτέλεσμα είναι να χάνω 6 με 9 δέκατα του δευτερολέπτου στο τελευταίο κομμάτι της πίστας".

 

Επίσης σήμερα έγιναν γνωστά και τα αποτελέσματα του πρώτου τεστ του Carlos Checa στο Mugello με την GP12, κάτω από χαμηλές θερμοκρασίες – γύρω στους 13 βαθμούς Καλσίου – με τον Ισπανό να οδηγεί για μιάμιση περίπου μέρα. Ο καλύτερός του χρόνος ήταν 6 δέκατα πιο αργός από αυτόν του επίσημου δοκιμαστή Franco Battaini.

“Δεν πιστεύω ότι ο Carlos είχε δοκιμάσει πριν την μοτοσυκλέτα του 2012 και θα είναι ενδιαφέρον να ακούσω την γνώμη του”, είπε ο Valentino, που συμπλήρωσε σχολιάζοντας το ότι ήταν αργότερος από τον δοκιμαστή:

“Το ότι η μοτοσυκλέτα μας είναι μια δύσκολη μοτοσυκλέτα το ξέραμε”.

Αυτό ήταν και μια απάντηση σε αυτούς που αμφέβαλαν για το θέμα και σύγκριναν τους χρόνους του Checa με την 1198 και τα Pirelli, σε σχέση με τα αποτελέσματα του Rossi με την Desmosedici και τα Bridgestone.

 

Επόμενο άρθρο »

Θέλει να τερματίσει ο Barbera

« Προηγούμενο άρθρο

Δυσκολίες για τον Spies

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ