• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
To πρόβλημα του Valentino θα είναι οι κινητήρες
Έχει ήδη κάνει 1 Αγώνα με τον 5ο από τους 6 κινητήρες!
Νέα 02/08/2011 - 11:57

Ο κανονισμός που ισχύει από πέρυσι είναι ότι κάθε οδηγός έχει στη διάθεσή του μόνο 6 κινητήρες για όλη την χρονιά. Αν υπερβεί αυτό το όριο, η ποινή είναι ότι θα ξεκινάει από τα πιτς με καθυστέρηση 10’’ δευτερόλεπτα σε σχέση με τους υπόλοιπους, γεγονός που στην ουσία περιορίζει κάθε προσπάθεια για διάκριση. 

Πέρυσι στην πρώτη φορά εφαρμογής του κανονισμού είχε εξαιρεθεί η Suzuki από την ποινή αυτή, όταν μετά τα μέσα της χρονιάς φάνηκε ότι δεν μπορούσε να τον τηρήσει, αλλά με κοινή απόφαση όλων των κατασκευαστών, μετά από αίτησή της.

Φέτος φαίνεται ότι η Ducati έχει ανάλογα προβλήματα, όμως οι Ιταλοί δεν σκοπεύουν να ζητήσουν εξαίρεση και αν την ζητήσουν δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι οι άλλες ομάδες θα συναινέσουν!

Έτσι ο Valentino Rossi που ήδη έχει χρησιμοποιήσει, έστω για έναν Αγώνα και τον 5ο κινητήρα του, μπορεί όταν και αν βρει το σωστό στήσιμο του «μη πλαισίου», να έχει μείνει από κινητήρες και είτε να αναγκαστεί να ξεκινήσει από τα πιτς – άρα χωρίς ελπίδες για καλό αποτέλεσμα, είτε να τρέξει με κινητήρα εθελοντικά περιορισμένης ιπποδύναμης – άρα πάλι χωρίς ελπίδες διάκρισης και χωρίς δυνατότητες περαιτέρω εξέλιξης της GP11.1, ενόψει του 2012.

Οι άνθρωποι της Ducati έχουν πει ότι κάθε κινητήρας μπορεί να αντέξει περίπου 1,800-1,900 χλμ. αλλά αν προσέχουν τις πιέσεις τους είναι δυνατόν να φτάσουν σε αντοχή και τα 2,100 χλμ. Σε κάθε Grand Prix καλύπτουν περίπου 400 χλμ., σε δοκιμές και αγώνα, οπότε αν κάνουμε τους υπολογισμούς θα δούμε ότι ο Rossi μπορεί να κάνει 4 – 5 Αγώνες με τον 6ο του κινητήρα, ενώ ο 4ος και 5ος έχουν κάνει ήδη περίπου 1,200 χλμ μαζί, άρα μπορούν να βγάλουν οριακά τους άλλους 4 Αγώνες, χωρίς μείωση ιπποδύναμης. Όλα αυτά χωρίς να υπάρξει κάποια ατυχία από πτώση, που συνήθως είναι καταστροφική για την υγεία του κινητήρα ή άλλο μηχανικό πρόβλημα.

Οριακά λοιπόν τα πράγματα για τον Valentino, αλλά και για τον Nicky που ήδη και αυτός χρησιμοποίησε, έστω για λίγο σε δοκιμές τον 5ο του κινητήρα.

Στο στρατόπεδο της Honda τα πράγματα είναι ιδιαίτερα ρόδινα, αφού κανένας από τους 4 εργοστασιακούς οδηγούς δεν έχει χρησιμοποιήσει σε Αγώνα τον 4ο κινητήρα και μάλιστα μόνο ο Simoncelli τν έβαλε σε 3 δοκιμές. Έτσι οι Stoner, Dovizioso, Pedrosa που διεκδικούν το Πρωτάθλημα, μπορούν να έχουν 3 ολοκαίνουργιους κινητήρες ο καθένας στη διάθεσή τους, που μάλιστα μπορεί όταν σφραγιστούν στους επόμενους Αγώνες να περιλαμβάνουν και αναβαθμίσεις που τυχόν θα έχει κάνει το εργοστάσιο!

Στο στρατόπεδο της Yamaha τα πράγματα είναι επίσης αρκετά καλά, ειδικά για τον Jorge Lorenzo που έβγαλε το μισό Πρωτάθλημα με 3 κινητήρες και μόλις σε έναν Αγώνα χρησιμοποίησε τον 4ο.

Tέλος η Suzuki φέτος φαίνεται ότι τα καταφέρνει πολύ καλύτερα και ότι μπορεί να βγάλει το Πρωτάθλημα χωρίς ποινή.

 

ΟΔΗΓΟΣ/ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ: ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ/ΑΓΩΝΕΣ Η’ ΔΟΚΙΜΕΣ

Rossi Ducati: κιν1/3 αγ, κιν2/2αγ, κιν3/1αγ, κιν4/3αγ, κιν5/1αγ

Hayden Ducati: κιν1/1αγ, κιν2/2αγ, κιν3/3αγ, κιν4/4αγ, κιν5/1δοκ

Bautista Suzuki: κιν1/1αγ, κιν2/2αγ, κιν3/4αγ, κιν4/3αγ

Lorenzo Yamaha: κιν1/1αγ, κιν2/3αγ, κιν3/5αγ, κιν4/1αγ

Spies Yamaha: κιν1/0αγ, κιν2/5αγ, κιν3/2αγ, κιν4/3αγ

Stoner Honda: κιν1/5αγ, κιν2/4αγ, κιν3/1αγ

Pedrosa Honda: κιν1/4αγ, κιν2/4αγ, κιν3/2δοκ

Dovizioso Honda: κιν1/2αγ, κιν2/4αγ, κιν3/4αγ

Simoncelli Honda: κιν1/2αγ, κιν2/5αγ, κιν3/3αγ, κιν4/3δοκ

 

Επόμενο άρθρο »

Στην Σκιάθο με τον Team Manager του Rossi!

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Melandri και πάλι άστεγος!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA