• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
AΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ - MOTO GUZZI STELVIO 1200 4V
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: MOTO GUZZI
Τεστ-Μοντέλα 24/09/2008 - 12:55
Μιας και εμφανίζεται μεγάλη ψευδοεντούρο σε περιοδικό για τα Grand Prix, μάλλον πρέπει να δώσουμε κάποιες εξηγήσεις. Βασική δικαιολογία μας είναι πάντως πως αυτή η μοτοσυκλέτα είναι Moto Guzzi.

Φανταστείτε λοιπόν τον εαυτό σας να κινείστε, με συνεπιβάτη και όλα σας τα πράγματα, πάνω σε μια μεγάλη ψευδοεντούρο μοτοσυκλέτα σε υπέροχους επαρχιακούς Ιταλικούς δρόμους με χαλαρή διάθεση. Να απολαμβάνετε τη φύση και να στρίβετε με όρεξη και ασφάλεια καμπές που έχουν φτιαχτεί από οδοποιούς που ήξεραν τη δουλειά τους και ήθελαν να αφήσουν έργο άξιο για τους συμπατριώτες τους. Να περνάτε παλιά κτίσματα, από αναλλοίωτες στο χρόνο πόλεις και χωριά, βαμμένα στα χρώματα της γης, με τη βλάστηση γύρω σας να σφύζει από ζωή.

'Eχετε μερικές μέρες μπροστά σας για να περιπλανηθείτε στην Ιταλία, λίγο πριν από το Grand Prix του Mugello ή του Μisano. Έχετε κλείσει εισιτήρια για τον αγώνα ένα χρόνο πριν, αδημονείτε να παρακολουθήσετε ένα ακόμα επεισόδιο του Ιταλικού σήριαλ, με πρωταγωνιστές είτε τον Valentino, είτε τη Ducati, είτε τη Fiat Yamaha του Lorenzo, είτε ακόμα τον Ισπανό κατακτητή Dani που θα θέλει "χαλάσει" το θρίλερ των Τρικολόρε... Μα προς το παρόν απολαμβάνετε τη ζωή, πιστονιά την πιστονιά.

Μια από τις καλύτερες μοτοσυκλέτες για να πραγματοποιηθεί η παραπάνω… φαντασίωση είναι η Moto Guzzi Stelvio 1200, αρκεί να σας αρέσει ο τρόπος που ταξιδεύουν οι μεγάλες τουριστικές on-off, να θέλετε δύο κυλίνδρους και να συμπαθείτε την Ιταλία. Παθιασμένη σαν γνήσιο τέκνο της Μεσογειακής χώρας είναι η 1200, που παρά την γοτθική, με γωνίες, αισθητική της καταφέρνει να σε κερδίσει με τον τρόπο που αποδίδει.

Μπάσος, γεμάτος ήχος, ροπάτη απόδοση χαμηλά, ένα μέτριο πέρασμα από τις μεσαίες και στις υψηλές στροφές εμφανίζεται ένας ζωντανός οκταβάλβιδος κινητήρας που ξεπερνάει τους 100 ίππους ιπποδύναμης. Σβέλτη και σίγουρη στις αντιδράσεις της, εμφανίζει καθ’ όλα συμβατική οδική συμπεριφορά (τίποτε περίεργο δεν ξενίζει τον αναβάτη που έχει συνηθίσει τις γιαπωνέζικες κατασκευές) που λάμπει βεβαίως στις στροφές.

Σαν γνήσια Ιταλιάνα η Moto Guzzi Stelvio δεν θα μπορούσε παρά να επιβεβαιώσει τη φήμη της και να ζωγραφίσει σε όποια καμπή του δρόμου ριχτεί στις ρόδες της. Άριστες, ποιοτικές και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις βαστούν τα πόδια της… δηλαδή τις ρόδες της, ενώ η 1200 διαθέτει φρένα που καλύπτουν τον αναβάτη στο 90% των περιστάσεων. Πάντως το πώς μια μοτοσυκλέτα που χρησιμοποιεί κινητήρα εγκάρσια τοποθετημένο μπορεί και συμπεριφέρεται σχεδόν σαν δικύλινδρη σε σειρά, είναι κάτι, που μόνο οι αρχιμάστορες της Guzzi εκεί ψηλά στη Βόρεια Ιταλία γνωρίζουν.

Τα παραπάνω από 85 χρόνια τεχνογνωσίας δεν κρύβονται, ούτε καν σε μια μοτοσυκλέτα παραγωγής, σαν την Stelvio 1200, που εμφανίζει γονίδια από τις δόξες του παρελθόντος. Κι αν πάλι δεν πειστήκατε για την παρουσίαση μιας on-off μοτοσυκλέτας σε ένα καθαρόαιμα «ασφάλτινο» περιοδικό, θα πρέπει να υπενθυμίσουμε πως η Ιταλική εταιρία δεν είναι τυχαία, ακόμα και για τα GP.

Από το 1949 που ξεκίνησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας, μέχρι το 1957 που αποσύρθηκε η Moto Guzzi από τους αγώνες δεν κατέκτησε, ούτε έναν, αλλά ούτε δύο Παγκόσμιους τίτλους, αλλά 14... Αυτή όμως, είναι μια άλλη μεγάλη ιστορία.

ΜΟΤΟ GUZZI STELVIO 1200 4V
Κινητήρας: Τετράχρονος, αερόψυκτος, δικύλινδρος V, 90ο, με 4 βαλβίδες στον κύλινδρο
Κυβισμός: 1,151 cc
Τροφοδοσία: Ψεκασμός Ιπποδύναμη (εργοστ.): 105 hp/7.500 σ.α.λ.
Ροπή: 10,8 kgm/6.400 σ.α.λ (εργοστ.)
Κιβώτιο: Έξη σχέσεων Πλαίσιο: Διπλό, σωληνωτό
Μπροστινή ανάρτηση: Ανάποδο πιρούνι, καλάμια διαμ. 50 mm, πλήρως ρυθμιζόμενο
Πίσω ανάρτηση: Ένα αμορτισέρ, ρυθμ. προφόρτισης ελατηρίου, απόσβεση επαναφοράς
Μπροστινό φρένο: Δύο δίσκο 320mm
Πίσω φρένο: Δίσκος 282 mm
Τροχοί: 110/80 - 19’’ μπρ., 180/55 – 17’’ πίσω
Μεταξόνιο: 1.535 mm
Ύψος σέλας: 820 - 840 mm
Ρεζερβουάρ: 18 lt.
Βάρος: 214 kg.
Αντιπρόσωπος: Piaggio Hellas, 210 7572200 - Τιμή: 13.000 ευρω

Επόμενο άρθρο »

ΑΠΟΣΤΟΛΗ στο Κατάρ - Οδηγούμε τη HONDA CBR 1000RR

« Προηγούμενο άρθρο

GILERA GP 800

Χορηγοί