• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Pirelli φέρνει δύο νέα ελαστικά στη Βαρκελώνη
Δύο επιλογές που έχουν ήδη δοκιμαστεί
Νέα 21/03/2024 - 16:25

Η πίστα Barcelona-Catalunya, γνωστή και ως Montmelò, θα φιλοξενήσει τον δεύτερο αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος FIM Superbike. Στον αγώνα αυτόν οι αναβάτες της κατηγορίας WorldSBK θα έχουν διαθέσιμα δύο νέα ελαστικά, ένα μπροστά και ένα πίσω.

Το μπροστινό λάστιχο είναι μια εξέλιξη του προτύπου SC1 στην προδιαγραφή C0516 και έχει αναπτυχθεί από την Pirelli, με στόχο την επίτευξη μεγαλύτερης σταθερότητας.

Για να γίνει αυτό, χωρίς παραλλαγές ως προς τo ύλικο κατασκευής , έγιναν αλλαγές στη δομή. Οι αναβάτες είχαν ήδη την ευκαιρία να "φορέσουν" τα ελαστικά στις δύο δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στις αρχές του 2024, καθώς και στις δοκιμές περασμένης εβδομάδας.

Όσον αφορά το πίσω λάστιχο, είναι ένα αναπτυξιακό SCX, πιο συγκεκριμένα μια εξέλιξη του B0800 που χρησιμοποιήθηκε ευρέως πέρυσι από τους αναβάτες.

Αυτή η νέα επιλογή διαφέρει τόσο ως προς τo ύλικο κατασκευής όσο και ως προς τη δομή. Με προδιαγραφή C0900, στόχο έχει την αύξηση της σταθερότητας και της απόδοσης. Αυτή η εξέλιξη «super soft» έκανε το ντεμπούτο της στις δοκιμές την περασμένη εβδομάδα και είναι τώρα διαθέσιμη και για τους αγώνες.

- Giorgio Barbier, Motorcycle Racing Director

«Η Βαρκελώνη είναι μια ιδανική πίστα για την εισαγωγή νέων ελαστικών, πρώτα απ 'όλα επειδή το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο φτάνει λίγο μετά από δύο ημέρες δοκιμών σε αυτήν ακριβώς την πίστα. Ως εκ τούτου, έχουμε ήδη κάποια διαθέσιμα δεδομένα, και επίσης επειδή αυτή είναι μια αρκετά απαιτητική πίστα για τα ελαστικά, επομένως είναι ένα εξαιρετικό έδαφος για να καταλάβουμε αμέσως εάν μια λύση έχει αδύνατα σημεία.

Φέτος φέρνουμε δύο νέα ελαστικά με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης και της σταθερότητας σε σύγκριση με τις στάνταρ λύσεις.

Το μπροστινό αναπτυξιακό SC1 είχε ήδη καλή ανατροφοδότηση τόσο στις δύο δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στις αρχές του 2024 όσο και σε αυτή της περασμένης εβδομάδας, και για αυτόν τον λόγο ήταν μια φυσική επιλογή να το προσθέσουμε στην κατανομή του αγώνα.

Έχουμε λιγότερες πληροφορίες για το νέο C0900 πίσω, μόνο από τις δοκιμές της περασμένης εβδομάδας. είναι μια λύση που ακολουθεί τα βήματα του B0800 που παρουσιάστηκε το 2022 και χρησιμοποιείται ήδη ευρέως το 2023, το προτείναμε στις ομάδες για τη δοκιμή την περασμένη Πέμπτη και Παρασκευή και τα σχόλια ήταν θετικά, γι' αυτό αποφασίσαμε να το συμπεριλάβουμε στο η κατανομή για τον αγώνα.

Η πίστα της Βαρκελώνης έχει πολλά γρήγορα "κομμάτια" και οι αναβάτες θα πρέπει να επωφεληθούν απο τα νέα ελαστικά».

 

   - Κατανομή ελαστικών: εκτός από τα νέα ελαστικά που ήδη αναφέρθηκαν παραπάνω, οι αναβάτες του WorldSBK θα έχουν διαθέσιμα στάνταρ SC1 και SC2 μπροστά και SCX και SC0 πίσω, εκτός από το SCQ που προορίζεται αποκλειστικά για τον αγώνα Superpole και Superpole.

Η επιλογή περιορίζεται στο WorldSSP, όπου οι αναβάτες θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ SC1 και SC2 για εμπρός και SCX και SC0 για πίσω.
 

   - Χρόνοι : Στις δοκιμές της περασμένης εβδομάδας, οι αναβάτες του WorldSBK έκαναν αντίστοιχους χρόνους  με τους καλύτερους χρόνους γύρου του 2023, ξεπερνώντας επίσης το ρεκόρ γύρου όλων των εποχών.

Εάν οι καιρικές συνθήκες παραμείνουν παρόμοιες, είναι πιθανό οι χρόνοι να μειωθούν περαιτέρω κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του αγώνα, καθώς οι συνθήκες της πίστας βελτιώνονται και οι ομάδες οριστικοποιούν το setup τους.

 

   - Καιρός : μέχρι στιγμής το πρωτάθλημα έχει επισκεφθεί το Montmelò τον Σεπτέμβριο και τον Μάιο αλλά ποτέ τον Μάρτιο.

Ως εκ τούτου, οι καιρικές συνθήκες είναι άγνωστες.

Οι χαμηλότερες θερμοκρασίες και η πιθανότητα βροχής έχουν αντίκτυπο στον αγώνα. Αν και οι πρόσφατες δοκιμές θα  έχουν δώσει σημαντικά στοιχεία για να ολοκληρωθεί η ρύθμιση και να λειτουργήσουν τα ελαστικά όσο το δυνατόν καλύτερα.
 

   - Νέοι αναβάτες : ο καταλανικός γύρος θα δει επίσης την έναρξη της σεζόν για τους νέους όδηγους που θα συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Supersport 300, του οποίου η Pirelli ήταν ο μοναδικός προμηθευτής από την έναρξή της το 2017, και στο Παγκόσμιο Κύπελλο R3 bLU cRU FIM.
 

 

 

 

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Νέα σύνθεση για τα Michelin Power Slick στην Πορτογαλία

« Προηγούμενο άρθρο

Η μητρική εταιρεία της KTM αναλαμβάνει την MV Agusta

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα