• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Προτάσεις «αλά» F1, αντιδρούν Ducati - Kawasaki
Στο περιθώριο των δοκιμών της IRTA, στην πίστα της Jerez, οι κατασκευαστές των MotoGP συζήτησαν κάποιες προτάσεις για αλλαγές που μπορούν να γίνουν μελλοντικά στους τεχνικούς κανονισμούς.
Νέα 25/02/2008 - 00:00
Στο περιθώριο των δοκιμών της IRTA, στην πίστα της Jerez, οι κατασκευαστές των MotoGP συζήτησαν κάποιες προτάσεις για αλλαγές που μπορούν να γίνουν μελλοντικά στους τεχνικούς κανονισμούς.

Μια από τις προτάσεις που τέθηκαν επί τάπητος ήταν η -«αλά F1»- θέσπιση μέγιστου ορίου λειτουργίας κινητήρα στις 19.000 στροφές ανά λεπτό.

Τη συγκεκριμένη πρόταση λέγεται πως κατέθεσαν η Honda και η Yamaha, δυο εταιρίες που έχασαν κατά κράτος πέρσι από την Ducati και οι οποίες πειραματίζονται τώρα με τις πνευματικές βαλβίδες.

Η Ducati, η οποία λόγω desmo έχει το πλεονέκτημα, αντέδρασε, με τον Filippo Preziosi να είναι ιδιαίτερα καυστικός: «Μπορούμε να πούμε επίσης ότι ιταλικές μοτοσυκλέτες με Αυστραλούς αναβάτες δεν πρέπει να παίρνουν μέρος στο MotoGP. Στην πραγματικότητα, από τότε που στα Superbikes κερδίσαμε με Αυστραλούς και Βρετανούς αναβάτες, θα προσθέσω και αυτά. Σύμπτωση είναι αυτός ο περιορισμός...». Ο «precious» είναι ο άνθρωπος που κρύβεται πίσω από την επιτυχία της Ducati

Ο «precious» είναι ο άνθρωπος που κρύβεται πίσω από την επιτυχία της Ducati

«Από τη στιγμή που καταφέραμε να βγάλουμε αυτήν την απόδοση με αυτό το σύστημα, το οποίο ταίριαξε ακόμη και σε μια μοτοσυκλέτα όπως το Monster 695, το πρόβλημα του κόστους δεν υπήρχε. Αν μιλήσουμε για ασφάλεια, οι αναβάτες δεν πέφτουν στις ευθείες εδώ και χρόνια. Στις στροφές πέφτουν, οπότε η μέγιστη ταχύτητα δεν έχει να κάνει με αυτό. Σέβομαι πολύ τους Ιάπωνες και πιστεύω ότι μπορούν να πάνε μπροστά με τα δικά τους σχέδια», πρόσθεσε ο «precious», όπως τον αποκαλούν.

Στο πλευρό του Ιταλού τάχθηκε και ο Ichiro Yoda, της Kawasaki η οποία έχει εξελίξει το δικό της σύστημα πνευματικών βαλβίδων. «Μειώνοντας τη χωρητικότητα των κινητήρων στα 800cc είπαμε ότι οι τεχνικοί κανονισμοί δεν θα αλλάξουν για την επόμενη πενταετία. Ήδη έχουμε ξοδέψει αρκετά χρήματα για να κατασκευάσουμε τις νέες μοτοσυκλέτες και δεν υπάρχει κανένα νόημα να ξοδέψουμε κι' άλλα. Ο στόχος ήταν να κάνουμε πιο αργές τις μοτοσυκλέτες στις ευθείες και με τα 800cc το έχουμε καταφέρει αυτό, αν και τα γυρολόγια έχουν πέσει. Το να περιορίσουμε τις στροφές του κινητήρα δεν έχει κανένα νόημα».

Από την πλευρά του, ο project leader της Honda RC212V, Shinichi Kokubu έχει άλλη άποψη: «Ως μηχανικός, λέω ότι περιορίζοντας τις στροφές των κινητήρων είναι ένας τρόπος αν θέλουμε να περιορίσουμε το κόστος των μοτοσυκλετών μας. Νομίζω ότι οι 19.000 στροφές θα ήταν ένα δίκαιο όριο».

Επόμενο άρθρο »

Ο Stoner ξεσπαθώνει!

« Προηγούμενο άρθρο

O Witteveen μιλάει για την εξέλιξη των κινητήρων

Χορηγοί