• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pol Espargaro: Δεν έχω δυνατά σημεία με την Honda του 2022
Στην ΚΤΜ ήμουν δυνατός στο φρενάρισμα
Νέα 19/05/2022 - 11:29

Η σεζόν του 2022 ήταν εξαιρετικά δύσκολη για όλους τους αναβάτες της Honda μέχρι τώρα, με την ριζικά αναθεωρημένη RC213V, με τον Espargaro να έχει μπει στην πρώτη δεκάδα μόνο μία φορά, ανεβαίνοντας στο βάθρο την εναρκτήρια βραδιά του πρωταθλήματος στο Qatar στις αρχές Μαρτίου.

Παλεύοντας καθ' όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του Le Mans, ο Espargaro ξεκίνησε τον αγώνα στην 11η θέση και παρέμεινε εκεί, 22,7 δευτερόλεπτα μακριά από τον νικητή του αγώνα, Enea Bastianini και παραδέχεται ότι «δεν αισθάνεται γρήγορος» με την Honda αυτή τη στιγμή.

"Είμαι θυμωμένος με αυτό πάντα όταν οδηγώ την μοτοσυκλέτα, συνήθως ένιωθα ότι ήμουν δυνατός σε ορισμένα σημεία. Στην KTM ήμουν πολύ δυνατός στα φρένα", είπε ο Espargaro, ο οποίος φαίνεται ότι είναι έτοιμος να αποχωρήσει από την Honda στα τέλη του 2022.

"Θυμάμαι έναν αγώνα στο Misano όπου οι άλλοι ήταν πολύ πιο γρήγοροι από εμένα, αλλά κατέληξα στο βάθρο γιατί φρέναρα πολύ αργότερα από αυτούς. Ήταν το δυνατό μου σημείο και το έφτανα στα άκρα".


"Τώρα νιώθω ότι με τη Honda δεν έχω δυνατά σημεία. Υποφέρω στο φρεανάρισμα, υποφέρω στη μέση της στροφής και δυσκολεύομαι στην επιτάχυνση. Λοιπόν, γι' αυτό τερμάτισα 20 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο γιατί δεν έχω δυνατά σημεία. Αισθάνομαι ότι δεν είμαι γρήγορος και δεν οδηγώ καλά".

 

Το γεγονός ότι δεν έχει δυνατά σημεία στη Honda σήμαινε ότι δεν μπορούσε να προσπεράσει κανέναν αναβάτη στον αγώνα Le Mans της Κυριακής.

Και πρόσθεσε: "Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα αυτή τη στιγμή με αυτή τη μοτοσυκλέτα είναι ότι δεν μπορώ να προσπεράσω. Δεν νιώθω ότι έχω ένα δυνατό σημείο να επιτεθώ στους άλλους αναβάτες. Έχανα πολύ στην επιτάχυνση, έχανα πολύ στο κράτημα".

"Ήμουν πίσω από τις KTM, πίσω από τον Brad (Binder), ο οποίος δεν φρενάρει πολύ άσχημα και το φρενάρισμα είναι το μόνο μέρος που μπορούσα να κερδίσω χρόνο. Αλλά επειδή έχανα στην επιτάχυνση, χρειαζόμουν να ανακτήσω το χρόνο στο φρενάρισμα, οπότε αναγκαζόμουν να φρενάρω πολύ πιο αργά".


"Προσπάθησα να προσπεράσω τις KTM έξι φορές κατά τη διάρκεια του αγώνα και εκείνη την έκτη φορά έχασα την γραμμή μου γιατί ήταν αδύνατον. Δεν έχω δυνατό σημείο, οπότε μόλις κολλήσω πίσω από κάποιον δεν μπορώ να προσπεράσω".

Επόμενο άρθρο »

Πώς είναι να οδηγείς μια μοτοσυκλέτα MotoGP με μόνο ένα αεροδυναμικό φτερό;

« Προηγούμενο άρθρο

Gardner: Αν η ΚΤΜ δεν με θέλει, θα πάω στα Superbikes

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ