• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Marc Marquez: Δεν οδηγώ την μοτοσυκλέτα όπως θέλω
Είμαι η ταχύτερη Honda αλλά δεν είναι αυτός ο στόχος μου
Νέα 17/05/2022 - 17:30

Αυτές τις μέρες, το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να συμβιβαστούν με αυτά που έχουν. Ο Marc Marquez το ξέρει καλά, παίρνοντας  στο Le Mans μια έκτη θέση που του άφησε μια πικρή επίγευση. Αυτή τη στιγμή, ο Marc έχει να αντιμετωπίσει τη μοτοσυκλέτα, καθώς και την κατάσταση της υγείας του, η οποία επηρεάζει πραγματικά το στυλ οδήγησης του. Φέτος, το καλύτερο του αποτέλεσμα ήταν μια 4η θέση στη Jerez, καθώς και τρεις 6ες θέσεις, σε Austin, Portimao και στο Le Mans.

Ο Marquez είναι ειλικρινής στην ανάλυση για το τι τον οδήγησε στον τερματισμό 15 δευτερόλεπτα μετά από τον Bastianini. 

"Σηκώθηκα και πήγα στο ζέσταμα και δεν ένιωθα καλά, πονούσε και το χέρι μου, είχα ένα μικρό κρύωμα, αλλά (και να μην το είχα) δεν θα άλλαζε κάτι πολύ. Δεν ψάχνω για δικαιολογίες. 'Είναι Ημέρα Αγώνα', είπα στον εαυτό μου. Ο αγώνας ήταν σαν τη Jerez και το Portimao. Ένας ένας καλός αγώνας, τίποτα το ιδιαίτερο. Όπως είπα, η θέση μας θα ήταν μεταξύ πέμπτης και έβδομης. Αυτός ήταν ο στόχος μας. Ήξερα ήδη ότι θα δυσκολευόμουν εδώ στο Le Mans", πρόσθεσε. "Τερμάτισα έκτος, αλλά χωρίς τις πτώσεις της Suzuki, θα είχα τερματίσει ένατος, πολύ μακριά από τον πρώτο".

Ο Marc δέχεται τα όριά του με νηφαλιότητα. 


"Ο ρυθμός μου δεν ήταν καλός και δεν μπορούσα να πάρω αυτό που ήλπιζα. Η μόνη λύση θα ήταν η βροχή, αλλά στο τέλος, η πίστα παρέμεινε στεγνή. Αυτός ήταν ο αγώνας μας, ρισκάραμε τους πρώτους γύρους, αλλά μετά μείναμε εκεί . Σίγουρα, θα έρθει η ώρα μας. Δεν μπορούσα να πάω πιο γρήγορα. Όταν ο Zarco με πέρασε, δεν μπορούσα να τον ακολουθήσω, ξέφυγε γρήγορα. Απλώς δεν έχουμε ταχύτητα".

Οι δυσκολίες είναι εμφανείς και στην Honda ελπίζουν σε μια αλλαγή στις δοκιμές της Βαρκελώνης.


"Πρέπει να καταλάβουμε πολλά για την μοτοσυκλέτα και το στυλ οδήγησης μου, αφού δεν οδηγώ όπως μου αρέσει τώρα. Πρέπει να προχωρήσουμε, αλλά πρέπει επίσης να το κάνω, γιατί δεν οδηγώ καλά. Το πρόβλημα είναι ότι, στο γκαράζ, δεν έχουμε άλλες ιδέες και δεν έχουμε άλλο υλικό. Εξακολουθώ να είμαι η ταχύτερη Honda, αλλά δεν είναι αυτός ο στόχος μου".

"Με την τρέχουσα κατάσταση, στις προσπεράσεις, πρέπει να είσαι πολύ επιθετικός, με την αεροδυναμική και τα σχετικά... Το είπα και στην επιτροπή ασφαλείας. Οι θεατές θέλουν να μας δουν να προσπερνάμε. Ο Quartararo για παράδειγμα, ήταν γρήγορος αλλά δεν μπορούσε να προσπεράσει. Το ίδιο συνέβη με τον Aleix στη Jerez πίσω από εμένα και τον Miller. Ήταν γρήγορος αλλά δεν μπορούσε να προσπεράσει".


Στην Honda γνωρίζουν που υπάρχει πρόβλημα. Τώρα μένει να βρεθεί η λύση. 


"Στις αργές και κλειστές στροφές, δεν ήμασταν κακοί, αλλά πρέπει να βρούμε τον τρόπο να μπαίνουμε στις στροφές ταχύτερα και να μπορούμε να σηκώνουμε τη μοτοσυκλέτα πιο γρήγορα (στην έξοδο της στροφής)".


Όσο για την σύγκριση των δύο τελευταίων αγώνων, ο Marc έχει την εξής άποψη.


"Διασκέδασα στη Jerez, γιατί πάλεψα και πήρα ακόμη περισσότερα ρίσκα. Εδώ όχι. Εκεί, ρίσκαρα με τον Miller, μου άρεσε. Στο Le Mans, δεν ένιωσα καλά και δεν είχα την ευκαιρία. Ίσως θα μπορούσα να είχα καταλήξει μπροστά από τον Zarco, αλλά έπαιρνα πάρα πολλά ρίσκα και το ρίσκο της πτώσης ήταν υψηλό".

Επόμενο άρθρο »

Gardner: Αν η ΚΤΜ δεν με θέλει, θα πάω στα Superbikes

« Προηγούμενο άρθρο

Michelin - Νέα ρεκόρ στο Le Mans παρά τη ζέστη

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ