• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
TOM JOJIC: Οι προτεραιότητες για το 2010
Σημαντική η σωστή συνεργασία πλαισίου και ηλεκτρονικών βοηθημάτων
Νέα 15/02/2010 - 09:09

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΒΟΗΘΗΜΑΤΩΝ

 

Η ομάδα της Interwetten Honda MotoGP ξεκινάει ένα καινούριο, συναρπαστικό project το 2010, συμμετέχοντας στη Μεγάλη Κατηγορία με τον τελευταίο Πρωταθλητή των 250cc, Hiroshi Aoyama πάνω σε μια Honda RC212V.

 

Ο Tom Jojic θα είναι ο αρχιμηχανικός της ομάδας και στόχος του είναι να βοηθήσει τον Aoyama να εγκλιματιστεί ομαλά στα καινούρια δεδομένα. "Ξεκίνησα το 1999 με το Team Roberts, σαν υπεύθυνος τηλεμετρίας, ενώ το 2005 ανέλαβα το ρόλο του αρχιμηχανικού. Έμεινα με τον Kenny μέχρι και το 2007, όταν η ομάδα αποσύρθηκε από τους αγώνες", δήλωσε ο Jojic.

 

"Τότε, μετακινήθηκα στην ομάδα δοκιμών της Kawasaki και συνεργάστηκα με τον Olivier Jacque στην εξέλιξη της ZX-RR, ενώ πέρσι βοήθησα την ομάδα της Hayate. Όταν η Kawasaki αποσύρθηκε, βοήθησα την ομάδα της KTM στα IDM Superbikes και τελικά ο αναβάτης τους, Stefan Nebel τερμάτισε δεύτερος στο Πρωτάθλημα. Στη συνέχεια, με πλησίασε η Honda για να συνεργαστούμε σε αυτό το project και να' μαι!"

Aoyama
Aoyama

 

Ο Jojic εξήγησε το ρόλο του στην ομάδα, δίνοντας και το background των συνεργατών του στο pit box. "Είμαι ο αρχιμηχανικός αλλά και ο αρχηγός της ομάδας που δουλεύει πάνω στη μοτοσυκλέτα του Hiro. Ασχολούμαι με ότι έχει να κάνει με την τεχνική πλευρά της μοτοσυκλέτας, τις ρυθμίσεις, τα ανταλλακτικά, αλλά και με τον ίδιο τον αναβάτη και με ότι αυτός χρειάζεται. Οι υπόλοιποι άνθρωποι της ομάδας είναι ο Craig Burton, που πέρσι ήταν μηχανικός στην Repsol Honda και ο Francesco Fava, που εργαζόταν στην Gresini και είναι υπεύθυνος για θέματα τηλεμετρίας. Επίσης, προσλάβαμε τον Emmanuel Buchner, με τον οποίο συνεργαζόμουν στην Kawasaki και τον Antonio Haba Perez, οποίος έχει συνεργαστεί και στο παρελθόν με τον Daniel Epp (ο ιδιοκτήτης της ομάδας)", συμπλήρωσε ο Jojic.

 

"Πιστεύω ότι το δυσκολότερο πράγμα για τον Hiro είναι η κατανόηση των ηλεκτρονικών της μοτοσυκλέτας. Προέρχεται απο τα 250, οπότε μπορεί να είναι γρήγορος όσο κάθε αναβάτης στα MotoGP. Όμως, αυτή η μοτοσυκλέτα είναι δύσκολη στην κατανόηση και τη ρύθμιση, τόσο από την πλευρά των ηλεκτρονικών όσο και από την πλευρά του πλαισίου. Δουλειά μας είναι να βοηθήσουμε τον αναβάτη μας να τα κατανοήσει όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Αυτός είναι ο στόχος μας στη συγκεκριμένη φάση, η σωστή συνεργασία πλαισίου και ηλεκτρονικών στην RC212V", ολοκλήρωσε ο αρχιμηχανικός του Aoyama.

Επόμενο άρθρο »

PONCHARAL: "Το πρώτο βήμα είναι να είμαστε σε επαφή με την κορυφή"

« Προηγούμενο άρθρο

Η παρουσίαση της Yamaha Sterilgarda World Superbike

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ