• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
BURGESS: «Η Μ1 είναι η NSR της νέας γενιάς»
«Είναι το όνειρο κάθε αρχιμηχανικού, καθώς ρυθμίζεται πολύ εύκολα και μπορεί να την οδηγήσει οποιοσδήποτε...», λέει ο Αυστραλός μηχανικός
Νέα 01/02/2010 - 08:33

«Είναι το όνειρο κάθε αρχιμηχανικού, καθώς ρυθμίζεται πολύ εύκολα και μπορεί να την οδηγήσει οποιοσδήποτε...», λέει ο Αυστραλός μηχανικός

 

Η Honda NSR 500 είναι μια από τις κορυφαίες μοτοσυκλέτες στην ιστορία των GP και σίγουρα το πιο πετυχημένο αγωνιστικό των τελευταίων 25 χρόνων.


Η 2χρονη V4 έχει στο ενεργητικό της 11 Πρωταθλήματα κατασκευαστών, 10 Πρωταθλήματα οδηγών και περισσότερες από 120 νίκες (σ.σ. 137 για την ακρίβεια) από τις 24 Μαρτίου του 1984 στο Kyalami όταν και έκανε το αγωνιστικό της ντεμπούτο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα αντικαθιστώντας την 3κύλινδρη ΝS500 (σ.σ. ένα άκρως επεισοδιακό ντεμπούτο με τον πίσω ανθρακονημάτινο τροχό της NSR500 να καταρρέει υποχρεώνοντας σε πτώση τον Spencer, ο οποίος πάντως είχε εκκινήσει από την pole position).

Ο Jeremy Burgess με τηνHonda NSR500
Honda NSR500
30ετή θητεία στα GP και 12 Παγκόσμιους τίτλους στο ενεργητικό του  
δουλεύοντας στο πλευρό των Freddie Spencer, Wayne Gardner, Mick Doohan και Valentino Rossi, έχει περάσει μια ...ολόκληρη ζωή στο HRC στο οποίο εργάστηκε επί 21 συναπτά έτη προετοιμάζοντας μοτοσυκλέτες/Πρωταθλητές.

Αφού δε βγήκε στη ...σύνταξη το 1999 όταν αποχώρησε ο Mick Doohan, αποφάσισε να συνεργαστεί με τον Valentino Rossi που το 2000 έκανε τα πρώτα του βήματα στην κορυφαία κατηγορία. Μαζί δημιούργησαν μια αυτοκρατορία στη Honda και εν συνεχεία στη Yamaha όπου πήγαν «πακέτο» το 2004, ρισκάροντας τη φήμη τους.
Χάρη, όμως, στις ικανότητες του Burgess και το ταλέντο του Rossi η εταιρία των τριών διαπασών μεταμορφώθηκε σε μια υπερδύναμη των MotoGP.

Αν στην 2χρονη εποχή των GP η NSR500 ήταν το σημείο αναφοράς, στη σύγχρονη περίοδο των 4 χρόνων και των ηλεκτρονικών, η M1 των 800cc είναι αυτή που όλοι θέλουν να οδηγήσουν. Ευκολοδήγητη, ταχύτατη, αξιόπιστη και φυσικά αποτελεσματική.

«Είναι φανταστική μοτοσυκλέτα, η Yamaha έχει κάνει πραγματικά εξαιρετική δουλειά. Το 2007 η Ducati με τα Bridgestone ήταν άπιαστη, τη στιγμή που εμείς με τα Michelin αντιμετωπίζαμε πολλά προβλήματα. Το 2008 αφήσαμε τη Michelin και η μοτοσυκλέτα βελτιώθηκε σημαντικά. Πέρσι είχαμε την ταχύτητα της Ducati και συνολικά το πακέτο μας ήταν καλύτερο. Τη λατρεύω αυτή τη μοτοσυκλέτα. Είναι το όνειρο κάθε αρχιμηχανικού, καθώς ρυθμίζεται πολύ εύκολα και μπορεί να την οδηγήσει οποιοσδήποτε. Νομίζω ότι αυτή είναι η NSR αυτής της νέας γενιάς», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Burgess.

Εγκωμιαστικά σχόλια για το 800άρι της Yamaha είχε κάνει και στα τέλη του περασμένου Σεπτέμβρη ο αναβάτης-θρύλος των GP, Wayne Rainey.

«Πιστεύω ότι αυτή η μοτοσυκλέτα είναι μάλλον η καλύτερη αγωνιστική μοτοσυκλέτα που φτιάχτηκε ποτέ. Πρόκειται για όπλο! Αν οι δύο αναβάτες της Yamaha δεν κάνουν κάποιο λάθος είναι πραγματικά άπιαστοι από τον ανταγωνισμό. Οι δυνατότητες και οι επιδόσεις της μοτοσυκλέτας είναι πραγματικά εκπληκτικές. Η ομάδα δείχνει ότι είναι εκεί για να νικήσει σε κάθε αγώνα. Δε βρίσκονται απλά για να αγωνιστούν. Πήραν το προηγούμενο πακέτο τους και το βελτίωσαν στα σημεία. Η πρόοδος είναι ολοφάνερη. Βλέποντας την M1 να προσπερνάει την Ducati στην ευθεία της Βαρκελώνης έμεινα πραγματικά έκπληκτος. Δεν είναι κάτι που το βλέπεις κάθε μέρα», είχει πει χαρακτηριστικά ο 3 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

Για την ιστορία να πούμε ότι το 800άρι της Yamaha αμα τη εμφανίση του το 2007 έχει πετύχει 24 νίκες (19 ο Rossi, 5 o Lorenzo) χαρίζοντας στην εταιρία των τριών διαπασών 6 τίτλους (2 οδηγών, 2 κατασκευαστών και 2 ομάδων). Στη 2η θέση βρίσκεται η Ducati με 21 νίκες (20 ο Stoner, 1 ο Capirossi) και 3 τίτλους (1 οδηγών, 1 κατασκευαστών και 1 ομάδων), ενώ 3η είναι η Honda με 7 πρωτιές (6 ο Pedrosa, 1 o Dovizioso).

Η παρουσίαση της M1 του 2010 θα γίνει στις 4 του μηνός στην πίστα της Sepang.

Επόμενο άρθρο »

FB CORSE: Επιβεβαιώνεται η μεταγραφή του McCoy

« Προηγούμενο άρθρο

CORSER: Ικανοποιημένος από τις δυνατότητες της BMW

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα