• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rossi: Λιγότερη τεχνική…
…και περισσότερο θάρρος!
Νέα 10/02/2020 - 13:54

Η 5η θέση του στο πρόσφατο τεστ της Μαλαισίας άφησε ικανοποιημένο τον Valentino Rossi, ο οποίος σε λίγες ημέρες θα γίνει 41 ετών.

 

Άλλωστε η ηλικία περνάει σε δεύτερη μοίρα και το σημαντικό για τον ίδιο είναι να βρει τη χαμένη του ανταγωνιστικότητα.

 

Και οι πρώτες ενδείξεις είναι ότι βρίσκεται σε καλό δρόμο!

 

«Οι τωρινές μοτοσυκλέτες θέλουν περισσότερη προσπάθεια και αν την οδηγούσα την Μ1 όπως παλιά, θα ήμουν αργός».

 

«Φυσικά και όσο μεγαλώνεις τόσο τα πράγματα δυσκολεύουν. Ειδικά εδώ, που είναι το πιο δύσκολο τεστ και το πιο απαιτητικό, ακόμα και για τους νέους αναβάτες».

 

«Όμως προπονήθηκα πάρα πολύ το χειμώνα και είμαι σε καλύτερη κατάσταση απ’ ότι πέρυσι».

 

«Αυτές οι μοτοσυκλέτες είναι οι πιο διασκεδαστικές που έχω οδηγήσει! Παλιά έπρεπε να βάλεις και μια πινελιά από τεχνολογία… τώρα το θάρρος μετράει πολύ!»

 

Είναι, όμως, ικανοποιημένος από τις τρεις ημέρες των δοκιμών;

 

«Ναι… κατάφερα μάλιστα για πρώτη φορά να κάνω εδώ 1:58 και αυτό είναι καλό… είμαι 5ος και όχι μακριά από τους πρώτους».

 

«Δούλεψα πολύ στο ρυθμό και σε άλλα πράγματα. Κάποια ήταν καλά και κάποια όχι. Πρέπει να συνεχίσουμε όμως, γιατί όλοι είναι γρήγοροι».

 

Τον ρώτησαν που έχει βελτιωθεί η Yamaha: «Έχουμε καλύτερη πρόσφυση και μειώσαμε τη φθορά στο πίσω ελαστικό, που ήταν και το μεγάλο μας πρόβλημα».

 

«Πρέπει όμως να τα επιβεβαιώσουμε αυτά και σε άλλες πίστες. Η νέα M1 είναι διαφορετική απ’ αυτή του ’19 κι ακόμα δεν έχουμε κατανοήσει όλες τις δυνατότητές της».

 

Η βελτίωση αυτή οφείλεται στο νέο ελαστικό της Michelin, όπως πιστεύουν οι αντίπαλοί του, ή και στην όλη προσπάθεια της Yamaha τα τελευταία χρόνια;

 

«Είναι μισό-μισό. Το νέο ελαστικό δουλεύει καλά. Όλοι είναι γρήγοροι, αλλά εμείς είμαστε καλύτεροι γιατί δουλέψαμε στο πλαίσιο και στο κινητήρα για να το πετύχουμε».

 

«Και στην τελική ταχύτητα έχουμε κάνει πρόοδο. Η διαφορά μειώθηκε, αλλά δεν είναι αρκετό. Πρέπει να συνεχίσουμε τη δουλειά».

 

«Πρέπει να καταλάβουμε αν μπορούμε να μείνουμε στο slipstream των πιο γρήγορων οδηγών στην ευθεία».

 

Οι V4, πάντως, κυριάρχησαν στις τελικές στην Μαλαισία.

 

«Ο εν σειρά κινητήρας είναι πιο εύκολος στην οδήγηση, αλλά και πιο αργός στην ευθεία. Αυτό σημαίνει ότι με τον V4 είσαι γρήγορος στην ευθεία χωρίς να προσπαθείς».

 

«Ενώ με τον εν σειρά κάνεις τη διαφορά στις στροφές, αλλά ρισκάρεις περισσότερο. Δεν είναι εύκολο, αλλά αυτό είναι το DNA της Yamaha και δεν νομίζω ν’ αλλάξει».

 

Σ’ αυτό το τεστ είχε την ευκαιρία να δουλέψει ακόμα πιο πολύ με το νέο του αρχιμηχανικό, τον David Munoz.

 

«Μου άρεσε πολύ, ένοιωθα καλά και η νοοτροπία και η διάθεση στην ομάδα είναι καλή. Έχουμε και μερικούς πολύ καλούς Ιταλούς με τα ηλεκτρονικά. Είμαι πολύ χαρούμενος».

 

Και τα ηλεκτρονικά έχουν αποδειχτεί υψίστης σημασίας, στο δρόμο για την επιτυχία.

 

«Στο σύγχρονο MotoGP το να ελέγχεις σωστά το φρένο κινητήρα είναι πάρα πολύ σημαντικό κι έχουμε δουλέψει πολύ σκληρά σ’ αυτό».

 

«Στο παρελθόν υποφέραμε σ’ αυτόν τον τομέα, αλλά τώρα – χάρη και στη δουλειά των νέων παιδιών – έχουμε κάνει πρόοδο».

 

Η Yamaha έφερε στην Sepang και μια νέα συσκευή για τις εκκινήσεις. «Τη δοκίμασα, δεν είναι άσχημη αλλά θέλει δουλειά προτού τη φέρουμε για τον Αγώνα».

 

Και για τον Rossi, όπως και για τους Dovi-Marquez, ήταν οι ίδιοι δυο οδηγοί που ξεχώρισαν στην Μαλαισία.

 

«Οι ταχύτεροι σε ρυθμό ήταν ο Vinales και ο Rins, με τον δεύτερο ίσως να είναι λίγο καλύτερος».

 

«Πάντως δεν μπορούμε να αξιολογήσουμε και την κατάσταση του Marquez, γιατί δεν είναι ακόμα καλά».

 

«Και ο Quartararo, ως συνήθως, ήταν γρήγορος στον ένα γύρο, αλλά δυσκολεύτηκε στο ρυθμό. Η Ducati δεν μου φάνηκε γρήγορη».

Επόμενο άρθρο »

Pol Espargaro: Στα επίπεδα της Ducati!

« Προηγούμενο άρθρο

Dovi: Πλεονέκτημα σε Yamaha και Suzuki

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα