• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
NAKAMOTO: "Μεγαλύτερη αδυναμία, το πλαίσιό μας."
Το αφεντικό του HRC εξομολογείται.
Νέα 11/12/2009 - 08:47

Το αφεντικό του HRC, Shuhei Nakamoto παραδέχτηκε ότι το πλαίσιο της φετινής εργοστασιακής RC212V ήταν το μεγαλύτερο μειονέκτημα της μοτοσυκλέτας, απέναντι στον ανταγωνισμό. Οι Dani Pedrosa και Andrea Dovizioso παραπονούνταν όλη τη χρονιά, σχετικά με το ότι η μοτοσυκλέτα δεν είχε σωστή συμπεριφορά στην είσοδο της στροφής. Επίσης, οι δορυφορικοί αναβάτες της Honda τόνισαν επανειλλημένως ότι η μοτοσυκλέτα δε διαχειριζόταν σωστά τη δύναμή της στις εξόδους των κλειστών στροφών. Κατά συνέπεια, ήταν φανερό σε όλους ότι το πλαίσιο δεν ήταν σωστά σχεδιασμένο.

 

Η ομάδα της Repsol Honda νίκησε μόνο σε 3 από τους 17 αγώνες το 2009, επίδοση που προφανώς δεν ικανοποίησε κανέναν στο Ιαπωνικό στρατόπεδο. Με τη λήξη της φετινής σεζόν, ο Pedrosa δοκίμασε ένα νέο πλαίσιο στις δοκιμές της Valencia. Επίσης, και οι δύο αναβάτες του HRC θα αγωνιστούν το 2010 με αναρτήσεις της Ohlins, αντί για τις παραδοσιακές της Showa, που τόσα χρόνια χρησιμοποιεί η Honda. Με αυτό τον τρόπο, οι μηχανικοί του HRC, πιστεύουν ότι θα λύσουν τα προβλήματα συμπεριφοράς της μοτοσυκλέτας, σε συνδυασμό φυσικά με το αναθεωρημένο πλαίσιο.

Η αμφιλεγόμενη RC212V του 2009.
Η αμφιλεγόμενη RC212V του 2009.

 

"Το πλαίσιο είναι η μεγαλύτερη αδυναμία μας. Όμως και με τον κινητήρα είχαμε κάποια θέματα, ειδικά στους τομείς της οδηγησιμότητας και της απόκρισης. Στις ψηλές στροφές ενδεχομένως ο κινητήρας μας να είναι δυνατότερος από τον αντίστοιχο της Yamaha. Παρόλα αυτά, αυτός της Yamaha έχει συνολικά καλύτερη απόδοση", δήλωσε γεμάτος ειλικρίνεια ο Nakamoto.

 

Ο Pedrosa δεν μπόρεσε να καταλάβει αν το νέο πλαίσιο που δοκίμασε στην Valencia είναι καλύτερο, διότι αυτή ήταν μόλις η δεύτερη φορά που οδηγούσε τη μοτοσυκλέτα με αναρτήσεις της Ohlins. Ο Ισπανός, που τερμάτισε τρίτος στο φετινό Πρωτάθλημα, δήλωσε: "Δεν είχα καθαρή εικόνα για το καινούριο πλαίσιο, διότι η αίσθηση της ανάρτησης είναι πολύ διαφορετική. Δεν ξέρω αν η διαφορά στη συνολική αίσθηση της μοτοσυκλέτας οφείλεται στο πλαίσιο ή στις αναρτήσεις."

Επόμενο άρθρο »

MOTOGP: Ανακοινώνεται η επιστροφή στα 1000cc.

« Προηγούμενο άρθρο

PHILLIPS: "Το Silverstone θα γίνει μια ιδανική πίστα για αγώνες μοτοσυκλέτας."

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ