• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
IPPOLITO: Υποστηρίζει θερμά την επιστροφή στα 1000cc.
Ο πρόεδρος της FIM υπέρ της επιστροφής στην αρχική μορφή των MotoGP.
Νέα 03/12/2009 - 07:09

Η επιστροφή στον παραδοσιακό κυβισμό των 1000cc φαντάζει αναπόφευκτη πλέον. Το θέμα συζητήθηκε εκτενώς από την επιτροπή αγώνων, μετά το Grand Prix της Valenzia και έγινε κοινά αποδεκτό ότι η αλλαγή στα 1000cc είναι η καλύτερη λύση για τους αγώνες MotoGP. Η αρχική σκέψη για εισαγωγή κινητήρων 800cc, γύρω από τους οποίους οι ιδιωτικές ομάδες θα χτίζουν το πλαίσιό τους, απορρίφθηκε χωρίς εκτενή συζήτηση.

 

Οι βασικοί παράγοντες που υπεραμύνονται της επιστροφής στα 1000cc είναι η Dorna και η FIM, ενώ ακόμα και η ΙRTA φαίνεται να υποστηρίζει αυτή την κίνηση. Βεβαίως, ο κύριος υποστηρικτής του εγχειρήματος είναι ο πρόεδρος της FIM, Vito Ippolito. Ο Ιταλός σε μια ακόμα συνέντευξή του έδωσε έμφαση στο πόσο σημαντική είναι η επιστροφή στα 1000cc.

 

"Τα 800cc δε δούλεψαν διότι η δύναμη του κινητήρα είναι σχεδόν ίδια, όμως η ταχύτητα μέσα στη στροφή είναι πολύ μεγαλύτερη. Επίσης, το κόστος έχει αυξηθεί δραματικά. Όλοι οι κατασκευαστές αποδέχονται την ανάγκη για αλλαγή και ήδη συζητιέται πως θα αλλάξουν οι κανονισμοί το 2012, που ολοκληρώνεται η τρέχουσα συμφωνία με την MSMA", δήλωσε ο Ippolito.

 

Πολλοί άνθρωποι και κυρίως, οι παράγοντες του Πρωταθλήματος World Superbike πιστεύουν ότι η επιστροφή στα 1000cc για τα MotoGP θα έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό με τη χρήση κινητήρων παραγωγής, ως βάση εξέλιξης. Κάτι τέτοιο προς το παρόν απαγορεύεται, διότι όλα τα κομμάτια μιας μοτοσυκλέτας πρέπει να είναι πρωτότυπα. Ο Ippolito από την πλευρά του σχολίασε: "Δεν έχει σημασία αν ο κυβισμός είναι 1000, 1200, 750cc, διότι οι μοτοσυκλέτες MotoGP δεν μπορούν να πάρουν homologation και κατά συνέπεια μπορούν να χρησιμοποιήσουν οποιονδήποτε κινητήρα."

 

Ο Herve Poncharal, εκπρόσωπος της IRTA, συμφώνησε και αυτός ότι η κίνηση είναι επιβεβλημένη. "Κάτι πρέπει να αλλάξει", δήλωσε ο Poncharal. "Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε έτσι, διότι τα MotoGP είναι πλέον πανάκριβα. Η επιστροφή των 1000cc θα δώσει κίνητρο σε πολλούς μικρότερους κατασκευαστές να συμμετέχουν στο Πρωτάθλημα και δεν αποκλείεται να ξαναδούμε μέχρι και 25 αναβάτες στο grid", ολοκλήρωσε ο Γάλλος.

 

Ταυτοχρόνως, σύσσωμοι οι αναβάτες υποστηρίζουν την επιστροφή στις πρώτες εποχές των τετράχρονων. Στην Valencia, ο Nicky Hayden αμέσως έδειξε τον ενθουσιασμό του, λέγοντας μάλιστα: "Βεβαίως! Γιατί να μην τα κάνουμε και 1200cc;" Βεβαίως και ο Valentino Rossi επιθυμεί διακαώς την επιστροφή των 1000cc, τονίζοντας ότι τα 800cc, ήταν το μεγαλύτερο λάθος των τελευταίων 15 ετών. Ο Rossi επίσης υπεραμύνεται της μείωσης των ηλεκτρονικών βοηθημάτων σε ποσοστό 70%.

Επόμενο άρθρο »

GRESINI: Συνοψίζει τη φετινή σεζόν και αισιοδοξεί για το 2010.

« Προηγούμενο άρθρο

LORENZO: Ολοκληρώνει την περιοδεία του στην Ινδονησία.

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα