• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
FLAMMINI: "Είμαστε έτοιμοι να προστατεύσουμε τα δικαιώματά μας."
Η σκέψη για επιστροφή στα 1000cc και τα νομικά κολλήματα.
Νέα 23/11/2009 - 09:42

Από τη στιγμή που άρχισαν να κυκλοφορούν οι φήμες ότι η επιτροπή αγώνων σκέφτεται να επιτρέψει τη χρήση κινητήρων 1000cc, βασισμένων στους αντίστοιχους παραγωγής, η αντίδραση είναι έντονη από την πλευρά της Infront Motor Sports, όπου οι αδεφοί Flammini (οργανωτές του Πρωταθλήματος WSBK) ισχυρίζονται ότι είναι έτοιμοι να υπερασπιστούν τα δικαιώματά τους.

 

Oι κανονισμοί λένε ρητά ότι στα MotoGP δεν επιτρέπεται η χρήση εξαρτημάτων που βασίζονται στα αντίστοιχα παραγωγής, αντίθετα πρέπει να είναι όλα πρωτότυπα και κατασκευασμένα αποκλειστικά για το συγκεκριμένο θεσμό. Η τελευταία φορά που κάποια ομάδα επιχείρησε να χρησιμοποιήσει εξαρτήματα από μοτοσυκλέτα παραγωγής, ήταν η περίπτωση της WCM, που οδήγησε και στον αποκλεισμό της.

 

Τώρα όμως, τα πράγματα φαίνεται ότι θα αλλάξουν δραστικά. Κατ' αρχάς, η επιτροπή αγώνων σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο να επιτρέψει τη χρήση κινητήρων παραγωγής δίπλα στους πρωτότυπους. Αυτό θα έλυνε τα χέρια πολλών μικρότερων ομάδων, που θέλουν στα συμμετέχουν στα MotoGP, με το πρωτότυπο πλαίσιό τους, όμως δεν έχουν την οικονομική άνεση να εξελίξουν και δικό τους κινητήρα.

Paolo Flammini
Paolo Flammini

 

Παρόλα αυτά, οι αδερφοί Flammini δηλώνουν αποφασισμένοι ότι κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί. Ειδικότερα, ο Paolo Flammini, σε πρόσφατη συνέντευξή του δήλωσε: "Έχουμε τη διαβεβαίωση του προέδρου της FIM, Vito Ippolito, ότι οι νέοι κανονισμοί δεν πρόκειται να γίνουν δεκτοί. Ελπίζω αυτό να ισχύσει και στο μέλλον. Εμείς πάντως είμαστε έτοιμοι υπερασπιστούμε τα δικαιώματά μας, με κάθε νόμιμο τρόπο. Μην ξεχνάτε, πως αυτό περιλαμβάνει και τους κινητήρες παραγωγής 600cc", είπε ο Ιταλός, αναφερόμενος προφανώς στους κινητήρες που πρόκειται να χρησιμοποιηθούν στην Μοto2.

Vito Ippolito
Vito Ippolito

 

Μέχρι τώρα, κανείς δεν έχει πάρει σαφή θέση απέναντι στους ισχυρισμούς του Flammini. Από την άλλη πλευρά, ο Ippolito δήλωσε στο γνωστό Αμερικάνο δημοσιογράφο, Dennis Noyes ότι το συμβόλαιο του Πρωταθλήματος WSBK δε θα ήταν πρόβλημα για τη χρήση μεταποιημένων κινητήρων παραγωγής, στα MotoGP. Τα αντίθετα δηλαδή, από όσα ισχυρίζεται ο Flammini.

 

Το θέμα παρουσιάζει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, αλλά είναι ακόμα αρκετά θολό. Ο ισχυρισμός του Flammini, περιλαμβάνει και τους κινητήρες της κατηγορίας Moto2. Όμως, μέχρι τώρα κανείς δεν έχει κινηθεί νομικά ενάντια στη FIM ή στην Dorna για τη χρήση ενός βελτιωμένου κινητήρα, προερχόμενου από την Honda CBR600 RR, στην Moto2.

 

Το πλάνο για χρήση κινητήρων παραγωγής στα MotoGP, φαντάζει αρκετά δελεαστικό σε πρώτη φάση και ενδέχεται να βγάλει αρκετές ομάδες από το οικονομικό αδιέξοδο. Σαν motograndprix.gr θα ερευνήσουμε το θέμα λεπτομερώς και θα σας κρατάμε ενήμερους για κάθε εξέλιξη.

Επόμενο άρθρο »

DE PUNIET: Αφαιρεί τις βίδες από τον αστράγαλό του.

« Προηγούμενο άρθρο

GARDNER: Οδηγεί και συγκρίνει τις μοτοσυκλέτες του Πρωταθλήματος WSBK.

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα