• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Το μυστήριο του διακόπτη
Στη μοτοσυκλέτα της Ducati
Νέα 11/02/2019 - 10:52

Η Ducati δεν παρουσίασε μόνο τη δική της έκδοση του νέου φέρινγκ (περισσότερα σε νέο άρθρο) στην πίστα της Sepang στην Μαλαισία, στις επίσημες δοκιμές.

 

Ο Dall’Igna και η κόκκινη ομάδα είχαν και μια άλλη έκπληξη πάνω στην GP19, έναν ειδικό διακόπτη στο τιμόνι της μοτοσυκλέτας, που πυροδότησε πολλά σενάρια.

 

Οι άνθρωποι της ομάδας και οι οδηγοί δεν ήθελαν σε καμμία περίπτωση να αναφερθούν στο τι κάνει ο συγκεκριμένος διακόπτης.

 

«Ναι μιλάνε τα ΜΜΕ γι’ αυτό, αλλά δεν ξέρω τι δουλειά κάνει. Ρωτήστε τους μηχανικούς», ήταν η απάντηση του Dovizioso.

 

Πολλά ακούστηκαν γι’ αυτό τον διακόπτη, αλλά η επικρατούσα άποψη είναι ότι συνεισφέρει στο να στρίψουν πρώτοι στην 1η στροφή οι αναβάτες την GP19.

 

Να τους δώσει το κάτι παραπάνω δηλαδή, ώστε να καταφέρουν να πάρουν την εκκίνηση από τον ανταγωνισμό.

Όπως ακούγεται, ο διακόπτης λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο, όπως μια συσκευή που χρησιμοποιείται στο motocross.

 

Η εν λόγω συσκευή (holeshot device, που σημαίνει να στρίψεις πρώτος στην 1η στροφή) βοηθά σημαντικά στο να μην υπάρχει σούζα στην εκκίνηση του Αγώνα.

 

Με το μπροστινό να μένει περισσότερο κάτω, η εκκίνηση του οδηγού είναι καλύτερη και εκμεταλλευόμενος την παραπάνω πρόσφυση έχει πιθανότητες να στρίψει πρώτος στην 1.

 

Τη στιγμή που στρίβει στην 1, ή καλύτερα όταν φρενάρει για να πάρει την 1η στροφή, ο διακόπτης αφήνει τη μπροστινή ανάρτηση να δουλέψει – από εκεί και πέρα – κανονικά.

 

Αυτή η σκέψη δεν είναι πρωτοπόρα και αν πράγματι κάνει κάτι τέτοιο αυτός ο διακόπτης, είναι κάτι που έχει χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν.

Όπως έγραψε στο twitter ο έμπειρος αρχιμηχανικός της Honda, Chris Pike, μια τέτοια ιδέα είχαν χρησιμοποιήσει το 2006/2007 στα BSB.

 

Μάλιστα στο Βρετανικό Πρωτάθλημα εκείνης της σεζόν, η μοτοσυκλέτα της Honda είχε καταφέρει να πάρει την εκκίνηση στους 25 από τους 26 Αγώνες!

 

Να σημειωθεί ότι ο διακόπτης στις μοτοσυκλέτες της Ducati έχει το κατάλληλο μέγεθος, έτσι ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και με γάντια.

 

Φυσικά η παραπάνω θεωρία, αν και η επικρατέστερη όπως γράψαμε, δεν είναι η μόνη.

 

Υπάρχουν και εκείνοι που ισχυρίζονται ότι ο διακόπτης αυτός επενεργεί με κάποιον τρόπο με το “salad box”, όπως ονομάζεται πλέον απ’ όλους.

 

Πρόκειται για το κουτί που βρίσκεται στην ουρά της Desmosedici, το οποίο κάθε χρόνο όλο και μεγαλώνει, κάτι που υποδηλώνει ότι κάνει τη δουλειά για την οποία προορίζεται.

Επόμενο άρθρο »

Rins: Όλα στη θέση τους!

« Προηγούμενο άρθρο

Morbido: Φοβερό το κίνητρο

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα