• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Yamaha: Ίδια κατεύθυνση!
Για Valentino Rossi και Maverick Vinales
Νέα 06/02/2019 - 13:31

Οι διαφωνίες στο στρατόπεδο της Yamaha δεν έχουν ξεχαστεί, μιας και ήταν μόλις πριν από λίγους μήνες όταν οι Rossi-Vinales είχαν διαφορετική γνώμη.

 

Ήταν στα τεστ σε Valencia και Jerez, όπου η Yamaha είχε φέρει δυο διαφορετικούς κινητήρες, που το δίδυμο της ομάδας και πάλι δεν συμφωνούσε.

 

Από τη μια, ο Vinales έλεγε ότι με αυτό το σύνολο που είχε στη διάθεσή του, θα μπορούσε να παλέψει για τον Τίτλο (κάτι που επανέλαβε πρόσφατα).

 

Από την άλλη, ο Valentino δεν συμμεριζόταν τον ενθουσιασμό του ομόσταυλού του, λέγοντας – τότε – χαρακτηριστικά ότι αν αγωνιζόντουσαν, θα έβγαιναν 5οι – 6οι ή 7οι.

 

Στο παρελθόν, ο ίδιος ο Lin Jarvis είχε πει ότι η Yamaha δεν θα έχει πρόβλημα στο να ακολουθήσει δυο διαφορετικούς δρόμους εξέλιξης με τη μοτοσυκλέτα, ανάλογα με το τι  θέλει ο κάθε αναβάτης τους.

 

Ωστόσο δεν θα χρειαστεί να καταφύγει σε τέτοιες λύσεις η Yamaha. Αυτό έγινε αντιληπτό από τα λεγόμενα του Kouichi Tsuji.

 

Ο επικεφαλής της Yamaha Motorsports, σχολίασε: «Οι Μ1 θα βασίζονται στον ίδιο ακριβώς κινητήρα, με κάποια διαφορετικά πράγματα στα έξω από τον κινητήρα μέρη».

 

Και συνέχισε ξεκαθαρίζοντας:

 

«Δεν θα έχουμε διαφορετικές κατευθύνσεις. Για να είμαι ειλικρινής, στους τελευταίους 5 Αγώνες πέρυσι και οι δυο αναβάτες μας είχαν σχεδόν το ίδιο set-up».

 

Αν ισχύει κάτι τέτοιο και πιστέψουμε τα παλιότερα λόγια του Vinales ότι στην Μ1 του είχε αλλάξει την κατανομή βάρους, ώστε να φορτίζεται καλύτερα το πίσω, αυτό σημαίνει ότι και ο Rossi κατέφυγε σε μια τέτοια λύση.

 

Ο Tsuji συνεχίζει: «Ίσως το 1-5% να είναι του αναβάτη και σίγουρα θα υπάρχουν κάποιες μικρές διαφορές στις Μ1, αλλά δεν θα έχουμε διαφορετικές κατευθύνσεις».

 

Το μεγαλύτερο πρόβλημα της Yamaha, αν και στην αρχή όλοι πιστεύαμε ότι ήταν τα ηλεκτρονικά, εν τέλει αποδείχθηκε ο κινητήρας.

 

Ήταν ο επιθετικός χαρακτήρας του που έφθειρε τα ελαστικά, ένα θέμα που ταλαιπώρησε τους μπλε τα δυο τελευταία χρόνια (τουλάχιστον).

Επόμενο άρθρο »

Νέο μοτέρ και πλαίσιο

« Προηγούμενο άρθρο

Sepang Test: Ημέρα 1

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα