• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pirro: Μας πήραν το πλεονέκτημα!
Γι’ αυτό μείωσαν τα ιδιωτικά τεστ
Νέα 30/04/2018 - 11:51

Ιδιωτικές δοκιμές είχε το πρόγραμμα για τον Michele Pirro, τον δοκιμαστή της Ducati, την Πέμπτη και την Παρασκευή που μας πέρασε.

 

Ο Ιταλός βρέθηκε στο Mugello μετά από αρκετούς μήνες για να δοκιμάσει την GP18. «Από το Νοέμβριο είχα να κάνω ένα κανονικό τεστ μ’ αυτό το θηρίο», σχολίασε.

 

«Τις δυο πρώτες φορές βγήκα για να βρω το ρυθμό μου, να εξοικειωθώ εκ νέου με την GP18 και την ταχύτητά της».

 

Με την μείωση των ιδιωτικών δοκιμών για όλα τα εργοστάσια, σίγουρα η δουλειά του Pirro και της ομάδας δοκιμαστών περιορίζεται. Και ο Ιταλός δεν είναι ευχαριστημένος:

 

«Η Ducati είναι ο κατασκευαστής που δέχτηκε το μεγαλύτερο χτύπημα μ’ αυτή την απόφαση. Είχαμε φτιάξει ένα πλάνο, μια δομή του τι θα κάνουμε».

 

«Με την απόφαση αυτή απλά μας πήραν το πλεονέκτημα που είχαμε αποκτήσει. Οι Ιάπωνες κατασκευαστές το ήθελαν έτσι και τώρα πρέπει να προσαρμοστούμε».

 

Φέτος θα κάνει μόνο τρεις έκτακτες συμμετοχές στο Πρωτάθλημα. Κι εκεί υπάρχει μείωση, αν και όχι λόγω κάποιου κανονισμού.

 

«Θα είμαι στο Mugello, στο Misano και στην Valencia. Είμαι απογοητευμένος γιατί ακόμα νοιώθω οδηγός Αγώνων. Δεν θα έχω πολλές ευκαιρίες και με τη μείωση των δοκιμών, θα είναι ακόμα πιο δύσκολο».

 

Η κουβέντα πηγαίνει στο πρόσφατο τεστ στο Mugello: «Προσπαθούμε να βελτιώσουμε την GP18 σε όλους τους τομείς».

 

«Από τα ηλεκτρονικά μέχρι τον κινητήρα και δοκίμασα μερικές λύσεις που ίσως αποδειχτούν καλές για τον Αγώνα. Δουλεύουμε σε όλα τα μέτωπα».

 

Οι τελευταίοι δυο Γύροι σε Αργεντινή και Τέξας έδειξαν ότι τα προβλήματα και η διαφορά της GP18 από την κορυφή είναι μεγάλη.

 

«Το περίμενα γιατί εκεί παραδοσιακά δυσκολευόμαστε. Στην Αργεντινή ήταν και ιδιαίτερες οι συνθήκες, αλλά στο Τέξας - με την 5η θέση του Dovi - δείξαμε ότι κάναμε ένα βήμα μπροστά».

 

Βέβαια το πρόβλημα μέσα στις στροφές, αυτό που τόσο πολύ έχει στοιχίσει στον Jorge Lorenzo, παραμένει. Τι πλάνα έχουν για να το αντιμετωπίσουν;

 

«Κάθε μοτοσυκλέτα έχει το δικό της DNA και η δική δεν είναι ακόμα γρήγορη μέσα στις στροφές. Πρέπει να γράψουμε αυτό το κεφάλαιο στο βιβλίο της ιστορίας της Ducati. Ακόμα κι εδώ στο Mugello υπήρχαν περιορισμοί».

 

«Τα παιδιά δουλεύουν και δεν μπορούμε να περιμένουμε λύσεις σε μερικές εβδομάδες. Δεν μπορώ να το εξηγήσω... τα τελευταία χρόνια έχουμε κάνει πρόοδο, αλλά όχι σ’ αυτό το κομμάτι».

 

Η Honda είναι το σημείο αναφοράς φέτος, σε ό,τι αφορά στη μοτοσυκλέτα της;

 

«Απολύτως, ειδικά με τον Marquez. Το συνειδητοποίησα από τα πρώτα τεστ, βλέποντάς τους στην πίστα. Έχει βελτιωθεί πολύ και το βλέπεις στην απόδοση των Pedrosa-Crutchlow».

 

«Πέρυσι δεν είχαν καλή τελική. Κράτησαν όλα τα θετικά τους και με περισσότερη ιπποδύναμη, αυτό είναι το αποτέλεσμα!»

 

Όσο για την GP18; «Είναι ακόμα καινούργια μοτοσυκλέτα και χρειάζεται βελτίωση. Θα παίξουμε άμυνα σε δύσκολες για εμάς πίστες και θα επιτεθούμε όταν έχουμε την ευκαιρία».

 

Τέλος, δίνει τη δική του εκτίμηση για τον Αγώνα της Jerez αυτό το Σ/Κ.

 

«Στη θεωρία οι δυο επόμενες πίστες θα είναι δύσκολες για εμάς και η Jerez ίσως περισσότερο από το Le Mans. Βέβαια ο Jorge πήρε το βάθρο στην Ισπανία πέρυσι και περιμένω να τα πάει καλά».

 

«Αλλά και ο Dovizioso θα είναι γρήγορος... ο αναβάτης είναι αυτός που πάντα κάνει τη διαφορά».

Επόμενο άρθρο »

MotoGP: Πέντε οδηγοί με 8β διαφοράς!

« Προηγούμενο άρθρο

H Yamaha R1 κέρδισε στην Τρίπολη

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ