• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας Qatar
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τεράστια επιτυχία του Ν.Παπαπαύλου στην Ιταλία
Προκρίθηκε στην Yamaha bLU cRU για SS300 (SBK)
Νέα 09/11/2017 - 00:35

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

26-27-28 Οκτωβρίου αποστολή επιλογής για την ομάδα της Yamaha bLU cRU

 

Με την έμπρακτη στήριξη της Yamaha Μοτοδυναμικης και την τιμητική παρουσία του κ.Ανδρεα Κοσκινα παραβρεθήκαμε στην πιστα Latina της Ιταλιας, οπου διεξάγονταν το selection event  της Yamaha Europe προκειμένου να επιλεγουν οι οδηγοι που θα επανδρώσουν το bLU cRU της Yamaha για το Παγκοσμιο Πρωταθλημα SSP300 του 2018.

Ο μηχανικος μου κ.Νικος Τσεσμελης, η μηχανή μου και εγω ήμασταν στην πιστα 26 Οκτωβρίου το απόγευμα οπου εγινε η πρωτη επαφη με το επιτελείο της Yamaha και τους Παγκοσμιους οδηγους ως εκπαιδευτες - David Checa - Niccolo Canepa - Federico Caricasulo και ο Alfonso Coppola, περσινος νικητης του Blu Cru που ειχαμε υπαρξει συναθλητες στο πρωταθλημα του Gresini όταν ημουν 10 χρονων!

H δευτερη μερα μας βρηκε από το πρωι στην πιστα περπατωντας με την ομαδα και δεχομενοι τις συμβουλες και τις παρατηρησεις των εκπαιδευτων. Μας χωρισαν σε δυο ομαδες των εξι ατομων και ξεκινησε η διαδικασια επιλογης. Η μηχανη μου τελεια ρυθμισμενη από τον Νικο Τσεσμελη που εκανε τα γνωστα του θαυματα αφου ηταν υποδεεστερη τεχνολογικα από αυτές του συγκεκριμενου συναγωνισμου. Παρολα αυτά  από το πρωτο 20λεπτο ειχα τον πρωτο χρονο από τους συναθλητες και τους προπονητες. Μεχρι το μεσημερι ειχα συνεχη βελτιωση προκαλωντας τον θαυμασμο των εκπαιδευτων σε μια πιστα που μπορει να ειχα ξανατρεξει παλια αλλα ηταν τελειως διαφορετικη πλεον η χαραξη.

Μετα το μεσημεριανο διαλειμα καλουμασταν σε ένα mini αγωνα που ηταν πολύ σημαντικος για την επιλογη μας. Ο καιρος όμως αλλαξε διαθεση και αρχισε να βρεχει. Υπηρχε ενας προβληματισμος σχετικα με την επιλογη ελαστικων απο τους εκπαιδευτες για τον αγωνα επιλογης και κατεληξαν παρολο που σταματησε η βροχη να συνεχισουμε με 5 20λεπτα και τον αγωνα τον μετεφεραν την επομενη μερα.

Ερχεται η πολυποθητη μερα με πολύ αγωνια αλλα αποφασισμενος και με εντονο ηθικο αφου ειχα πολυ καλους χρονους καθως και την εμψυχωση των εκπαιδευτων. Κατι που δεν μπορω να κρυψω είναι πως η μηχανη μου ειχε γινει σημειο συζητησης βλεποντας οι ιθυνοντες ότι μου λειπουν βασικα πραγματα τεχνικης καταρτισης!

Σημειωνοντας πανω απο 200 γυρους ειχαμε μεινει από ελαστικα ενώ οι συναθλητες ειχαν αλλαξει το λιγοτερο 2 φορες. Εχει ερθει η ωρα του τελικου και αποφασισαμε να μπω με τα ιδια ελαστικα για τον πρωτο αγωνα. Ξεκιναμε τον 12γυρο αγωνα και τερματισα πρωτος με αρκετη διαφορα από τον δευτερο. Οι εκπαιδευτες με αγκαλιασαν και σχολιασαν την σταθεροτητα μου και το κοντρολ φρενων και ελαστικων αφου ειχα πολλα γλυστριματα. Σε 15 λεπτα καλουμασταν να κανουμε τον τελικο αγωνα οι τρεις πρωτοι από κάθε γκρουπ. Εδω ειχαμε αρχισει να εχουμε προβληματισμο με τα ελαστικα και προς εκπληξη μας ο υπεθυνος του bLU cRU Alberto Barozzi μας προετρεψε  και μας βοηθησε να προμηθευτουμε λαστιχα καθυστερωντας τον αγωνα 20 λεπτα!!!

Φτανουμε στη σχαρα εκκινησης και ξεκιναμε. Λιγο φοβισμενος γιατι τα ελαστικα μου ηταν καινουργια και κρυα κατι που με καθυστερησε 2 γυρους μεχρι να βρω το ρυθμο μου και δεν επρεπε να εχω πτωση σε καμμια περιπτωση. Τερματιζοντας 4ος δινοντας μαχη με τον δευτερο και τον τριτο και κατεβαζοντας συνεχεια χρονο κατι που εξεπληξε τους εκπαιδευτες μου και ειδικα τον κ.David Checa που με ενθουσιασμο με συνεχαρη.

Συνεχισαμε με 4 20λεπτα και μετα  εγινε κατι που δεν το περιμενα. Μου εδωσαν να οδηγησω την εργοστασιακη μηχανη με την οποια βεβαια και κατεβασα σημαντικα τον χρονο μου.

Μεσα σε γευση χαρας και γορτης πηραμε το διπλωμα του bLU cRU και αποχαιρετισαμε τους εκπαιδευτες και ολο το team της Yamaha τους οποιους ευχαριστω για την αξεχαστη εμπειρια και τις πολυτιμες συμβουλες που θα κρατησω για ολη τη  συνεχεια.

Η αγωνια κρατησε τεσσερις μερες για τα αποτελεσματα και ειμαι πλεον στην ευχαριστη θεση να δηλωσω πως θα εχουμε Ελληνικη συμμετοχη στο Παγκοσμιο Πρωταθλημα του World SS300 για το 2018 ως επισημος οδηγος του bLU cRU της Yamaha Europe.

Ευχαριστω πολύ την Yamaha Μοτοδυναμικη

Τον κ,Νικο Τσεσμελη για την τελεια συνεργασια και ευχομαι να ειμαστε μαζι και στην παγκοσμια πορεια.

Τον κ.Βαγγελη Ηλιοπουλο Pirelli     

και τον κ.Μπαξεβανη X-lite

Επόμενο άρθρο »

Dovi: Πίεση;

« Προηγούμενο άρθρο

Polyccio: Το 2018 η KTM...

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Το περιοδικό μας
Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ GP ΤΗΣ VALENCIA
  • 1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
  • 2. ΚΑΛΟ
  • 3. ΜΕΤΡΙΟ
  • 4. ΑΔΙΑΦΟΡΟ