• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
EICMA: Τα μοντέλα της Kawasaki
Ξεχωρίζει η Ninja H2 SX
Νέα Αγοράς 07/11/2017 - 16:38

Το μεγαλύτερο γεγονός της μοτοσυκλέτας, η Έκθεση στο Μιλάνο, συνεχίζεται με αμείωτο ενδιαφέρον και σήμερα ήταν η σειρά της Kawasaki να κλέψει την παράσταση.

 

Η EICMA ανοίγει επίσημα τις πόρτες της για τους επισκέπτες αυτή την Πέμπτη, ωστόσο οι δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου είχαν την ευκαιρία να πάρουν μια πρώτη γεύση των νέων μοντέλων.

 

Ανάμεσά τους και ο Δημήτρης Διατσίδης, ο Διευθυντής του περιοδικού MOTOGP WORLD. Μετά τις παρουσιάσεις των κυριότερων μοντέλων από Ducati, Honda και Yamaha, σειρά έχει η Kawasaki.

 

Ninja H2 SX

Η νέα υπερτροφοδοτούμενη sports-tourer της Kawasaki, η Ninja H2 SX ήταν το μοντέλο που έκλεψε την παράσταση σήμερα στο Μιλάνο. Τρία χρόνια μετά την παρουσίαση του πρώτου μοντέλου, η νέα μοτοσυκλέτα χρησιμοποιεί έναν κινητήρα δεύτερης γενιάς, όπως τονίζει η εταιρεία. Σύμφωνα με την Kawasaki, φέρνει τον ενθουσιασμό και τη δύναμη ενός μοτέρ 210hp στη συγκεκριμένη κατηγορία, κάνοντας την H2 SX την «απόλυτη» μοτοσυκλέτα στην κατηγορία της. Πάντα σύμφωνα με όσα μας υπόσχεται ο κατασκευαστής. Οι λεπτομέρειες πάντως για το νέο αυτό μοντέλο δεν είναι πολλές. Η Kawasaki μας λέει ότι θα είναι πιο οικονομική από την Z1000SX, θα διαθέτει IMU, cruise control και το Cornering Management Function της εταιρείας. Η σταθερότητα και η εμπιστοσύνη στη μοτοσυκλέτα, ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες με τον υπερτρφοφοτούμενο κινητήρα, θα είναι δεδομένη χάρη στο μεγαλύτερο μεταξόνιο. Η Kawasaki αποκάλυψε ότι θα κυκλοφορήσει και μια Special Edition του μοντέλου (H2 SX SE) με TFT οθόνη, cornering adaptive lights και quick-shifter (πάνω/κάτω).

Kawasaki Z900RS Cafe Racer

Αναβιώνοντας τη θρυλική Z900 από τη δεκαετία του ’70 και μετά την αποκάλυψη της Z900RS που είδαμε για πρώτη φορά στην Έκθεση του Τόκυο, τον περασμένο μήνα, η Kawasaki παρουσίασε στο Μιλάνο και μια Cafe Racer έκδοση της μοτοσυκλέτας με νέα χρώματα και πιο χαμηλό τιμόνι, όπως και μικρότερο φέρινγκ για πιο σπορ θέση οδήγησης. Όπως και η Z900RS, έχει traction control και μονόδρομο συμπλέκτη. Αποδίδει 111hp και 7.4kgm ροπής από τον 948cc εν σειρά τετρακύλινδρο κινητήρα της.

Ninja ZX-10R SE

Η Kawasaki εφοδίασε με ημι-ενεργές, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, τη ναυαρχίδα των μοτοσυκλετών της και μας παρουσίασε στην EICMA την ZX-10R SE. Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, που πήρε και φέτος το Πρωτάθλημα στα SBK, είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας με ημι-ενεργές ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Showa, που - με τη βοήθεια της IMU και ειδικών αισθητήρων - ρυθμίζουν σε χιλιοστά του δευτερολέπτου και προσαρμόζουν αυτόματα τις ρυθμίσεις, ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου. Διαθέτει σφυρήλατους από κράμα μετάλλων τροχούς, quick-shifter (πάνω/κάτω) και μαύρο ματ φινίρισμα με πράσινες πινελιές. Υπερήφανη η Kawasaki για το δημιούργημά της, δήλωσε - μέσω του Διευθυντή της για το Τμήμα της Ευρώπης, Morihiro Ikoma: «Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό βήμα όσον αφορά στις αναρτήσεις και πιστεύουμε ότι αυτό το σύστημα είναι πραγματικά η τελευταία λέξη της τεχνολογίας, τόσο στο σχεδιασμό όσο και στη λειτουργία».

Ninja 125 και Z125

Δεν πρόκειται για κάποια μοντέλα που παρουσιάστηκαν επισήμως στην EICMA, αλλά τα νέα είναι σίγουρα μεγάλα και δεν ξέφυγαν της προσοχής μας. Άλλωστε είναι η πρώτη φορά, μετά από πολλά χρόνια, που η Kawasaki φέρνει μια 125cc σπορ μοτοσυκλέτα στην Ευρώπη! Τα νέα μοντέλα, η Ninja 125 και η Ninja Z125 δεν θα αποκαλυφθούν πλήρως, παρά μετά από ένα χρόνο, στην EICMA του 2018. Το μόνο που μας έδωσε η εταιρεία ήταν η παραπάνω εικόνα. Περιμένουμε με ανυπομονησία περισσότερες λεπτομέρειες για τις δυο αυτές μοτοσυκλέτες, που απευθύνοντας σε νέους οδηγούς που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο χώρο των δυο τροχών.

Kawasaki Ninja 400

Ανεβάζει τον πήχη η Kawasaki με τη νέα της Ninja 400, που φέρνει μεγαλύτερη χωρητικότητα, δύναμη και ροπή, αποτελώντας ένα σοβαρό «παίκτη» στις κατηγορίες SS300 και Νέων οδηγών! Το μοτέρ είναι το ολοκαίνουργιο των 399cc με απόδοση 399ps (6 παραπάνω από την Ninja 300) και 3.8kgm ροπής (1.1kgm παραπάνω από το προηγούμενο μοντέλο). Σύμφωνα με την εταιρεία, κρατά την ομαλή απόκριση του γκαζιού και το φιλικό προς το χρήστη χαρακτήρα της 300, προσφέροντας καλύτερη απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών. Πέρα από τον κινητήρα, ολοκαίνουργιο είναι και το πλαίσιο (ατσαλένιο, τύπου χωροδικτύωμα) με τη βοήθεια του οποίου η μοτοσυκλέτα έχει χάσει 6kg (168kg γεμάτη). Εφοδιάζεται με τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω και διαθέτει το μεγαλύτερο μπροστινό δίσκο, στα 310χιλ. Το ABS συνδράμει τα φρένα της Nissin. Αισθητικά, η επιρροή από τη H2 είναι φανερή, τόσο μπροστά, στη μάσκα, όσο και στο μυώδες ντεπόζιτο (14lt) και στο σπορ πίσω μέρος. Σύμφωνα με την Kawasaki, ο νέος σχεδιασμός θα προσφέρει εξαιρετική προστασία του οδηγού από τον αέρα.

Επόμενο άρθρο »

EICMA: Τα μοντέλα της BMW

« Προηγούμενο άρθρο

EICMA: Τα μοντέλα της Yamaha

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ