• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
EICMA: Τα μοντέλα της Yamaha
Με τον Valentino Rossi στη σκηνή!
Νέα Αγοράς 07/11/2017 - 14:35

Μεγάλο ενδιαφέρον είχε και η παρουσίαση των νέων μοντέλων της Honda για το 2018, με τον Valentino Rossi να κλέβει την παράσταση και ν’ ανεβαίνει στη σκηνή με τη νέα Niken!

 

Πρόκειται για το μοντέλο που παρουσιάστηκε πριν λίγες ημέρες στο Τόκυο, την πρώτη του είδους της τρίτροχη μοτοσυκλέτα που βασίζεται στην MT-09 από την οποία δανείζεται και τον κινητήρα (850cc τρικύλινδρος, με 15’’ μπροστινούς τροχούς, 17’’ πίσω και αλουμινένιο πλαίσιο).

 

Ο Rossi έχει οδηγήσει τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα και δήλωσε ότι του φάνηκε αρκετά ενδιαφέρουσα. Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε, ότι ο Ιταλός σούπερ-σταρ ζήτησε μια από τον Πρόεδρο της Yamaha και θα την παραλάβει στις αρχές του 2018.

 

Για τη Niken έγιναν περισσότερες λεπτομέρειες γνωστές στην EICMA. Μπροστά έχει δυο ανεστραμμένα πιρούνια σε κάθε τροχό, με τη μοτοσυκλέτα να παίρνει κλίση μέχρι και 45 μοίρες. Διαθέτει ατσάλινο πλαίσιο και αλουμινένιο ψαλίδι.

 

Στα ηλεκτρονικά θα εφοδιάζεται με traction control δυο επιπέδων (απενεργοποιείται αν το θελήσουμε), cruise control και ride-by-wire με τρια προγράμματα οδήγησης. Το ντεπόζιτο αγγίζει τα 18lt, ενώ το πίσω αμορτισέρ θα είναι πλήρως ρυθμιζόμενο.

 

Αναβαθμισμένη MT-07

Πρόκειται για τη μοτοσυκλέτα - πάνω από 125cc - με τις μεγαλύτερες πωλήσεις για την Yamaha, καθώς από το ντεμπούτο της (2014) μέχρι σήμερα έχουν πωληθεί πάνω από 92,000 κομμάτια. Μάλιστα, το 2016 η MT-07 είχε ένα μερίδιο της τάξης του 36% στην κατηγορία της! Το ντιζάιν της μοτοσυκλέτας είναι καινούργιο και βασίζεται στη μεγαλύτερη, την MT-09, με νέα σέλα και περισσότερο βάρος μπροστά με τα μαύρα πλαϊνά πάνελ να ξεχωρίζουν. Αναβαθμισμένες είναι οι αναρτήσεις, με διαδρομή 130χιλ μπροστά και πίσω και άλλες αλλαγές για πιο σπορ αίσθηση. Καινούργιο είναι και το πίσω αμορτισέρ. Ο crossplane κινητήρας αποδίδει 74.8hp (υπάρχει έκδοση και για κατόχους διπλώματος Α2) και δυνατή, γραμμική ροπή που - σύμφωνα με την Yamaha - είναι και το κλειδί της επιτυχίας του μοντέλου. Το βάρος του δεν ξεπερνά τα 182kg.

Αποκαλύφθηκε η MT-09 SP

Η MT-09 SP αποκαλύφθηκε στην EICMA και δανείζεται - όπως είναι λογικό - πολλά από τα στοιχεία της MT-10 SP, που λανσαρίστηκε μέσα στο 2017. Πρώτη εμφανής επιρροή είναι το χρώμα, το ασημί Blu Carbon της Yamaha με πινελιές μαύρου. Επιθετικός και διπλός είναι ο προβολέας LED, ίδιας τεχνολογίας είναι και τα φλας ενώ ξεχωρίζει και η LCD οθόνη που απεικονίζει με άσπρη γραμματοσειρά τις πληροφορίες, σε μαύρο φόντο! Ο τρικύλινδρος, πλούσιος σε ροπή, κινητήρας αποδίδει 115hp, οι αναρτήσεις είναι της Ohlins ενώ πλήρες είναι το μοντέλο και στα ηλεκτρονικά με βοηθούμενο μονόδρομο συμπλέκτη, quick-shift, traction control και D-Mode για ν’ αλλάζει η συμπεριφορά του κινητήρα.

Tracer 900 και 900GT

H sport touring γκάμα της Yamaha δυναμώνει, με την προσθήκη των Tracer 900 και Tracer 900GT. Και τα δυο μοντέλα θα έχουν τον CP3 κινητήρα του κατασκευαστή, στα 847cc, με καλύτερη απόδοση ισχύος, προσθήκη ενός μεγαλύτερου, αλουμινένιου, ψαλιδιού, αλλαγές στο πίσω αμορτισέρ και νέα ζελατίνα που ρυθμίζεται χειροκίνητα και προσφέρει καλύτερη προστασία από το προηγούμενο μοντέλο. Ο πίσω αναβάτης θα κάθεται ακόμα πιο άνετα, χάρη στις αλλαγές σε μαρσπιέ και χειρολαβές. Αλλαγές έχουμε και στο αισθητικό κομμάτι, με νέα εισαγωγή αέρα, νέα πλαϊνά στο ντεπόζιτο, μικρότερο τιμόνι και ανασχεδιασμένη σέλα, για μια πιο φυσική θέση οδήγησης, όπως λέει η Yamaha. Ειδικά η έκδοση GT προσφέρει κορυφαίο εξοπλισμό άνεσης και όχι μόνο. Ξεχωρίζουμε την έγχρωμη TFT οθόνη, το cruise control (ίδιο με της MT-10, ελέγχεται από το αριστερό μέρος του τιμονιού), το quick-shift και τα θερμαινόμενα grips που είναι στο βασικό εξοπλισμό. Το πλήρως ρυθμιζόμενο μπροστινό πιρούνι και το μονό πίσω αμορτισέρ (με προφόρτιση) κάνουν το μοντέλο ικανό σε διαφορετικές καταστάσεις και συνθήκες, ενώ στα πλεονεκτήματά του είναι και οι ευρύχωρες (και εύκολα αποσπώμενες) πλαϊνές βαλίτσες των 22lt που είναι στο βασικό εξοπλισμό. Η βασική έκδοση θα είναι διαθέσιμη σε γκρι (Nimbus grey) και μαύρο (tech black) ενώ η GT σε μαύρο (Midnight black), γκρι (Nimbus grey) και μπλε (Phantom blue).

Concept Tenere 700

Μια πρωτότυπη μοτοσυκλέτα, εξέλιξη της Τ7, παρουσίασε στην Έκθεση του Μιλάνο η Yamaha, φέρνοντας το concept της Tenere 700 World Raid (όπως το λέει η Yamaha) ακόμα πιο κοντά στην παραγωγή. Οι προσδοκίες της Yamaha για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι μεγάλες και όπως λέει ο κατασκευαστής: «...είναι μια adventure μοτοσυκλέτα, που όμοιά της δεν υπάρχει στην αγορά».     Εμπνευσμένη από το Dakar (βλ. τον 4πλο προβολέα), η Tenere εφοδιάζεται μ’ έναν ειδικά εξελιγμένο και συμπαγή δικύλινδρο crossplane κινητήρα 689cc (από την MT-07). Σύμφωνα με την Yamaha θα έχει αρκετή δύναμη για εντός και εκτός δρόμου διαδρομές, αλλά και πολύ καλό κράτημα. Θα φορά custom-made εξάτμιση Akrapovic. Η μοτοσυκλέτα που παρουσιάστηκε στην EICMA είναι «...ένα πρωτότυπο μοντέλο, το οποίο χρησιμοποιείται για την εξέλιξη της τελικής μοτοσυκλέτας παραγωγής». Μάλιστα, πριν βγει στην παραγωγή, η νέα μοτοσυκλέτα θα δοκιμαστεί σε μερικά από τα πιο δύσκολα σημεία του πλανήτη, με τους δοκιμαστές της Yamaha να οδηγούν την Tenere σε Αμερική, Αφρική, Αυστραλία και Ευρώπη!

XT1200ZE Super Tenere Raid Edition

Η επίθεση της Yamaha στις adventure μοτοσυκλέτες συνεχίζεται και το τελευταίο μοντέλο του κατασκευαστή, που αποκαλύφθηκε στην EICMA, είναι η XT1200ZE Super Tenere Raid Edition. Όπως καταλαβαίνει κανείς, έμπνευσή της είναι η Tenere 700 World Raid. Η Yamaha πήρε την αδιαμφισβήτητη ικανότητα της XT1200ZE Super Tenere και πρόσθεσε επιπλέον στοιχεία για ένα πιο ολοκληρωμένο σύνολο. Ο κινητήρας είναι ο γνωστός δικύλινδρος στα 1,199cc με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση και προηγμένα ηλεκτρονικά (TCS, cruise control και D-Mode). Η Raid Edition έχει δυο αλουμινένιες πλαϊνές βαλίτσες των 37lt, μια πιο πλατιά βάση πινακίδας, ψηλότερη ζελατίνα και προβολείς ομίχλης.

Επόμενο άρθρο »

EICMA: Τα μοντέλα της Kawasaki

« Προηγούμενο άρθρο

EICMA: Τα μοντέλα της Honda

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ