• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
EICMA: Τα μοντέλα της Honda
Παρουσιάστηκαν στο Μιλάνο
Νέα Αγοράς 07/11/2017 - 12:23

Ολοκληρώθηκε χτες και η παρουσίαση των μοντέλων της Honda, με τον κατασκευαστή να ανεβάζει πάνω στη σκηνή όλους τους αναβάτες του από κάθε Πρωτάθλημα.

 

Έτσι, πρώτοι ανέβηκαν οι οδηγοί του στο MotoGP, ο Marc Marquez και ο Dani Pedrosa, ενώ στη συνέχεια ήρθαν οι Cal Crutchlow και Takaaki Nakagami, το δίδυμο της LCR για το ’18.

 

Πολύς ο κόσμος στην παρουσίαση της Honda, με δημοσιογράφους από όλο τον κόσμο και ανάμεσα στους προσκεκλημένους και ο Δημήτρης Διατσίδης, ο Διευθυντής του περιοδικού MOTOGP WORLD.

 

Η αναγέννηση της CB1000R

«Σάρκα και οστά» πήρε το “Neo Sport Cafe” concept της Honda, με την ονομασία CB1000R. Δανείζεται τον κινητήρα από την CBR1000RR Fireblade, αλλά όσον αφορά στο στυλ η κατεύθυνση που παίρνει το μοντέλο είναι τελείως διαφορετική, μινιμαλιστική, με ρετρό και παραδοσιακές πινελιές. Δεν της λείπει βέβαια και η τεχνολογία. Η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί από 123.4hp σε 143.5hp και η ροπή από 10.1kgm σε 10.6kgm. Το βάρος της είναι στα 212 κιλά, 12kg ελαφρύτερη από το προηγούμενο μοντέλο και συγχρόνως 20% βελτιωμένη στην αναλογία ιπποδύναμης/βάρους. Έχει μονόδρομο συμπλέκτη, ride-by-wire γκάζι, 4 προγράμματα οδήγησης, ολοκαίνουργιο «mono-backbone» ατσαλένιο πλαίσιο με αναρτήσεις της Showa, πλευστούς δίσκους 310χιλ μπροστά με τετραπίστονες δαγκάνες και διπίστονες πίσω με δίσκο 256χιλ ενώ το δικάναλο ABS είναι στο βασικό εξοπλισμό. Αργότερα θα διατίθεται και μια αναβαθμισμένη έκδοση, η “CB1000R+” με αρκετά έξτρα όπως θερμαινόμενα grips και quick-shifter, ενώ θα έχει και ειδικά αξεσουάρ. Μαζί με τις CB300R και CB125R, η Honda δημιούργησε μια καινούργια οικογένεια ρετρό, «γυμνών» μοτοσυκλετών. Τη μοτοσυκλέτα ανέβασε στη σκηνή ο Mick Doohan!

Africa Twin Adventure Sport

Πέρα από ορισμένες αναβαθμίσεις στο βασικό μοντέλο, η Honda παρουσίασε μια Africa Twin περισσότερο προσανατολισμένη στην περιπέτεια, γιορτάζοντας παράλληλα τα 30 χρόνια του μοντέλου το 2018. Η ονομασία του νέου μοντέλου είναι Adventure Sport κι έχει μεγαλύτερο ντεπόζιτο (από 18.8 σε 24.2 λίτρα που φτάνει για πάνω από 500χλμ σύμφωνα με την Honda), ψηλότερη θέση οδήγησης, μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (270χιλ. 20 περισσότερα από το βασικό μοντέλο), μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης, διευρυμένο φέρινγκ και θερμαινόμενα grips. Διαθέτει ride-by-wire γκάζι, όπως και το βασικό μοντέλο, τρία προγράμματα οδήγησης, παραπάνω επίπεδα στο traction control (7 συνολικά) και ανασχεδιασμένη εξάτμιση και εισαγωγή αέρα, όπως και περισσότερο άμεση απόδοση ισχύος. Το μοντέλο με το χειροκίνητο κιβώτιο (προαιρετικά σ’ αυτό υπάρχει quick-shifter) ζυγίζει 243kg ενώ το αντίστοιχο με το DCT (αυτόματο) είναι 10Kg βαρύτερο. Η μπαταρία είναι ιόντων-λιθίου και εξοικονομεί 2.3kg βάρους από τη μοτοσυκλέτα.

CB300R

Σαν την CB1000R, αλλά μικρότερη! Αυτή είναι η νέα μοτοσυκλέτα-αδερφάκι της CB1000R, με εμφανείς επιρροές από το μεγάλο μοντέλο. Ο κινητήρας είναι στα 286cc για να ταιριάζει και στους κατόχους διπλώματος οδήγησης Α2. Δυστυχώς δεν πρόκειται για μια μεγαλύτερη έκδοση του κινητήρα της CBR250RR ειδικά για την Ευρώπη. Αντ’ αυτού, βασίζεται στη CBR300R και το μονοκύλινδρο μοτέρ της αποδίδει 31hp και 2.7kgm ροπής. Το πλαίσιό της είναι ατσάλινο σωληνωτό, έχει 41χιλ ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και τετραπίστονη δαγκάνα σε πλευστό μπροστά δίσκο των 296χιλ. Πίσω έχει μονοπίστονη δαγκάνα με δίσκο 220χιλ ενώ το ABS είναι στο βασικό εξοπλισμό. Τέλος, έρχεται με IMU, κάτι που συνήθως συναντάμε σε μεγαλύτερα μοντέλα.

CB125R

Η τρίτη γυμνή μοτοσυκλέτα - με ρετρό στοιχεία - που παρουσίασε η Honda στο Μιλάνο, λίγες ώρες πριν η EICMA ανοίξει τις πόρτες της για τους επισκέπτες. Η CB125R έχει τον μονοκύλινδρο υδρόψυκτο κινητήρα της CBR125R και αποδίδει 13hp και 1kgm ροπής. Το πλαίσιο είναι καινούργιο, σωληνωτό από πεπιεσμένο ατσάλι, το βάρος της ανέρχεται στα 125.8kg, μπροστά έχει 41χιλ ανεστραμμένο πιρούνι και τετραπίστονες δαγκάνες σε πλευστό δίσκο 296χιλ και πίσω έχει μονοπίστονη δαγκάνα με δίσκο 220χιλ. Διαθέτει IMU, όπως και η CB300R! Τα φώτα είναι τεχνολογίας LED, η οθόνη είναι LCD και δείχνει την επιλεγμένη ταχύτητα.

Αναβαθμίσεις για τη σειρά NC750

Και τα τέσσερα μοντέλα της σειράς, η NC750X, η NC750S, η Integra και η X-ADV (φωτό) θα διατίθενται πλέον και σε εκδόσεις με 47hp για τους κατόχους διπλωμάτων Α2, που θα μετατρέπονται εύκολα σε 54hp όταν ο κάτοχος πάρει το μεγαλύτερο δίπλωμα. Με εξαίρεση την NC750S, όλα τα άλλα μοντέλα θα έχουν το traction control της Honda (HSTC) το οποίο και θα απενεργοποιείται. Ο κινητήρας δεν αλλάζει και είναι ο ίδιος, των 745cc, ενώ το DCT είναι στο βασικό εξοπλισμό των Integra/X-Adv και προαιρετικά για τις NC750X και NC750S. Η Integra θα διατίθεται σ’ ένα νέο ματ μεταλλικό ασημένιο χρώμα, η X-ADV θα έχει ένα νέο πρόγραμμα στις επιλογές του DCT κιβωτίου, καθώς πέρα από τα “D” και “S”, προστίθεται και το “G” για «...πιο άμεσες αλλαγές ταχυτήτων και βελτίωση της πρόσφυσης του πίσω τροχού σε εκτός δρόμου διαδρομές». Παράλληλα, η Honda έχει κοντύνει και τις σχέσεις του κιβωτίου της X-Adv για «...καλύτερη απόκριση και πιο άμεση επιτάχυνση».

Επόμενο άρθρο »

EICMA: Τα μοντέλα της Yamaha

« Προηγούμενο άρθρο

H Motul με ενισχυμένη παρουσία

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ