• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
BRIDGESTONE: Ικανοποίηση από τη βελτίωση των ταχύτερων χρόνων.
Οι Ιάπωνες τρίβουν τα χέρια τους, βλέποντας τα ρεκόρ να κατεβαίνουν.
Νέα 15/09/2009 - 08:21

Παρά τον περιορισμό για το ένα και μοναδικό ελαστικό, που άρχισε πρόσφατα να εφαρμόζεται, τα ρεκόρ φαίνεται να κατεβαίνουν, όπως συνέβη για έκτη φορά φέτος στο Grand Prix του Misano. Ο περιορισμός για τα ελαστικά βάζει την Bridgestone σε δύσκολη θέση, διότι πρέπει να ισορροπήσει τη διάθεσή της για καλύτερους χρόνους, με την ισότητα σε προμήθεια ελαστικών, για κάθε αναβάτη στο grid.

 

Η Ιαπωνική εταιρία φαίνεται πάντως να τα καταφέρνει καλά μέχρι τώρα, παρότι ενδέχεται να ζητηθεί να μειωθούν τα επίπεδα πρόσφυσης, ώστε να ελαττωθούν οι ταχύτητες μέσα στη στροφή. Η περίεργη αυτή απόφαση, στοχεύει αφενός στην ασφάλεια των αγωνιζόμενων και αφετέρου στη μείωση του κόστους.

 

"Φυσικά είμαι χαρούμενος όταν επιδεικνύεται το επίπεδο επιδόσεων που εξασφαλίζουν τα ελαστικά μας, καθώς και οι ταχύτητες με τις οποίες οι αναβάτες μπορούν πλέον να κινηθούν", δήλωσε ο επικεφαλής εξέλιξης της Bridgestone, Tohru Ubukata, σε ερώτηση για το σπάσιμο των ρεκόρ. "Στα MotoGP δεν υπάρχει ανταγωνισμός στο θέμα των ελαστικών, όμως το γεγονός ότι φέτος έσπασαν έξι ρεκόρ ταχύτερων γύρων δίνει μια καλή εικόνα για το επίπεδο ποιότητας των ελαστικών μας", συμπλήρωσε ο Ιάπωνας.

Bridgestone 2
Bridgestone 2

 

"Φέτος, τα νέα ρεκόρ πραγματοποιήθηκαν από τον Valentino Rossi στην Jerez, στο Assen και στο Misano, από τον Jorge Lorenzo στον Brno και στην Indianapolis και από τον Dani Pedrosa στο Sachsenring. Η Jerez, το Assen, το Brno και το Misano έχουν μέτριες ταχύτητες γύρου, ενώ το Sachsenring και η Indianapolis έχουν τραχιές επιφάνειες οδοστρώματος, οπότε είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος από την απόδοση των ελαστικών μας, σε τόσο απαιτητικές συνθήκες", συμπλήρωσε ο Ubukata.

Bridgestone Rossi
Bridgestone Rossi

 

Η μόνη διαφωνία μεταξύ της Bridgestone και των αναβατών παραμένει το θέμα της ασύμμετρης χάραξης των ελαστικών. Το συγκεκριμένο ζήτημα ήρθε στο προσκήνιο κατά τη διάρκεια του αγώνα της Laguna Seca: Aρκετοί αναβάτες προβληματίστηκαν επειδή η δεξιά πλευρά δε ζεσταινόταν επαρκώς, με αποτέλεσμα στις αντίστοιχες στροφές να μην υπάρχει ικανοποιητική πρόσφυση. Έτσι, η Bridgestone συμφώνησε να δοκιμάσει τη χρήση ασύμμετρα χαραγμένων ελαστικών.

 

Τα συγκεκριμένα ελαστικά χρησιμοποιήθηκαν στο Indy, το οποίο έχει δέκα αριστερές και έξι δεξιές στροφές, ενώ συμβατικά ελαστικά χρησιμοποιήθηκαν στο Misano, όπου υπάρχουν έξι αριστερές και δέκα δεξιές στροφές!

 

"Παρότι στο Misano οι στροφές είναι ακριβώς αντίθετα από την Indianapolis, τα ασύμμετρα ελαστικά δεν χρειάστηκαν διότι η θερμοκρασία των δύο πλευρών του ελαστικού δε διαφέρει σημαντικά στο συγκεκριμένο αγώνα", εξήγησε Ubukata. "Χρησιμοποιούμε ασύμμετρα ελαστικά μόνο όταν η μία πλευρά του ελαστικού φορτίζεται πολύ περισσότερο από την άλλη, με αποτέλεσμα να έχουν μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας. Στο Misano αυτή η θερμοκρασιακή διαφορά είναι πολύ μικρότερη από ότι στην Indianapolis. Επίσης, στο Misano η ροή της πίστας είναι ομαλότερη, από δεξιές σε αριστερές στροφές, οπότε κάθε πλευρά του ελαστικού διατηρεί μια ικανοποιητική θερμοκρασία λειτουργίας", ολοκλήρωσε ο Ιάπωνας.

 

Ο Ubukata αποκάλυψε επίσης ότι θα χρησιμοποιηθούν ασύμμετρα ελαστικά στους τρεις από του τέσσερις αγώνες που απομένουν για φέτος. Ειδικότερα, τα νέα ελαστικά, θα χρησιμοποιηθούν στο Estoril, στο Phillip Island και στην Valencia, ενώ μόνο στην Sepang θα χρησιμοποιηθούν συμβατικά ελαστικά.

Επόμενο άρθρο »

SIMON: "Κλειδώνει" τον τίτλο στα 125cc.

« Προηγούμενο άρθρο

SUPERBIKE: Εκτός προγράμματος ο αγώνας του Qatar, για το 2010;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα