• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Αποκλειστικό: O V-4 στην παραγωγή!
Ο Domenicali το παραδέχτηκε, το 2018 μάλλον!
Νέα Αγοράς 21/01/2017 - 12:19

 

Ο CEO της Ducati, o Claudio Domenicali μετά την παρουσίαση της ομάδας μίλησε σε ολιγομελή ομάδα δημοσιογράφων, μεταξύ των οποίων και ο Διευθυντής του περιοδικού MOTOGP WORLD Δημήτρης Διατσίδης, που τον ρώτησε για το πότε θα δούμε σε ευρεία παραγωγή έναν V-4 κινητήρα, ανάλογο με αυτόν της Desmosedici GP! O Domenicali ξεκίνησε τη συζήτηση λέγοντας ότι ο φετινός κινητήρας της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας είναι εντελώς καινούργιος, ανασχεδιασμένος, με ακόμη μικρότερες διαστάσεις και με φιλοσοφία που ταιριάζει απόλυτα στην εξέλιξη του πλαισίου της μοτοσυκλέτας. Αναφέρθηκε στο γεγονός ότι η Ducati κάνει όλη την εξέλιξη των αγωνιστικών μοτοσυκλετών με σκοπό να περνάει μετά την τεχνολογία σε αυτές της παραγωγής. Έτσι παραδέχθηκε ότι ο V-4 για μια Supersport μοτοσυκλέτα παραγωγής είναι προ των πυλών. “Δεν θα είναι όπως η προηγούμενη Desmosedici παραγωγής ή η τωρινή Panigale Carbon, με το πολύ υψηλό κόστος, αλλά θα είναι μια κανονική μοτοσυκλέτα παραγωγής της Ducati, σχετικά προσιτή”, όπως είπε χαρακτηριστικά. Με αυτήν θα συνεχίσει και στους Αγώνες Superbike στο μέλλον, όπου υπάρχει περιορισμός κόστους στα μοντέλα που συμμετέχουν. Δεν αναφέρθηκε ακριβώς στο πότε θα τη δούμε, λέγοντας απλώς: “Σύντομα!”

Συνεχίζοντας το ρεπορτάζ μας στο θέμα μιλήσαμε με τον Paolo Giabatti, τον Αγωνιστικό Διευθυντή της Ducati, ο οποίος μας αποκάλυψε ότι η Panigale θα αγωνιστεί στα SBK και φέτος και το 2018, οπότε θα συνεχιστεί η εξέλιξή της, ώστε ο Davies να διεκδικήσει τον Τίτλο και ότι μετά θα ασχοληθούν και με την αγωνιστική εξέλιξη της νέας μοτοσυκλέτας με τον V-4 κινητήρα. Βέβαια εδώ να θυμηθούμε ότι πάγια τακτική της Ιταλικής εταιρίας στα SBK είναι να μην συμμετέχει με το νέο της μοντέλο στα SBK από την πρώτη χρονιά του, αλλά να το εξελίσσει πρώτα είτε μέσα από τα Superstock, είτε μέσα από Εθνικά Πρωταθλήματα. Έτσι το συμπέρασμα είναι ότι το 2018 θα δούμε το V-4 σε μοτοσυκλέτα παραγωγής, που προφανώς δεν θα λέγεται Panigale, αλλά μάλλον Desmosedici! Η τιμή της εικάζουμε ότι θα είναι λίγο πιο πάνω από ότι η σημερινή Panigale, πλησιάζοντας τις 30,000€. Άλλωστε για το 2018 αναμένεται και η V-4 μοτοσυκλέτα Superbike της Honda, με τις ανάλογες προδιαγραφές, οπότε η όλη κίνηση φαίνεται λογική, καθώς οι Ιταλοί δεν θα ήθελαν να μείνουν πίσω στον τομέα των Supersport μοτοσυκλετών που είναι η κορωνίδα κάθε εταιρίας.

Ένα άλλο σημείο της συζήτησης με τον Domenicali ήταν η μεταφορά σε μοτοσυκλέτα παραγωγής της τεχνογνωσίας και τεχνολογίας που αναπτύχθηκε στον τομέα της αεροδυναμικής με τα “φτεράκια” πέρυσι, με τον Ιταλό να λέει ότι σύντομα θα δούμε και αυτήν την τεχνογνωσία να περνά στους απλούς μοτοσυκλετιστές. Επομένως σε αυτήν τη μοτοσυκλέτα μάλλον θα δούμε και πρωτοποριακή αεροδυναμική, ακόμη ίσως και κάποια εκδοχή των φτερών!

Εν αναμονή λοιπόν για το αν οι εξατμίσεις της νέας αυτής μοτοσυκλέτας θα έχουν τη διάταξη που βλέπουμε στη φωτογραφία από την GP17!

Επόμενο άρθρο »

Öhlins, 3 νέα προϊόντα για Yamaha R25, R3 & MT03.

« Προηγούμενο άρθρο

Προσφορά για την Οδική Ασφάλεια!!!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ