• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Michelin: Και μια παραπάνω πτώση
Θα ήταν παραπάνω από αυτό που θα θέλαμε
Νέα 23/12/2016 - 09:49

Φέτος είχαμε τις περισσότερες πτώσεις από κάθε άλλη χρονιά στην ιστορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, με 1,062 συνολικά στις τρεις κατηγορίες.

 

Οι πτώσεις αυτές χωρίζονται σε 288 στη MotoGP, 364 στη Moto2 και 410 στην Moto3. Η μεγάλη άνοδος σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, ήρθε στην MotoGP.

 

Ένας σημαντικός λόγος για την αύξηση αυτή, είναι η αλλαγή ελαστικών. Μετά από εφτά χρόνια παρουσίας της Bridgestone, ήρθε φέτος να την αντικαταστήσει η Michelin.

 

Ο Nicolas Goubert, ο Τεχνικός Διευθυντής του Αγωνιστικού Τμήματος της ετιαρείας, μοιράστηκε τις σκέψεις του για τις πολλές πτώσεις του 2016.

 

«Ακόμα και μια παραπάνω πτώση να είχαμε, θα ήταν παραπάνω από αυτό που θα θέλαμε και γι’ αυτό θα δουλέψουμε. Θα κάνουμε τις μοτοσυκλέτες πιο εύκολες στην οδήγηση».

 

Εδώ να σημειώσουμε ότι αν κανείς πάρει τις πτώσεις μόνο σε αγώνες, τότε η αύξηση είναι μικρότερη καθώς πέρυσι είχαμε 70 και φέτος 81.

 

Η μόλις 11 πτώσεις περισσότερες σε σχέση με το 2015, οπωσδήποτε «καταπίνονται» πιο εύκολα από το +73 της φετινής σεζόν σε σχέση με πέρυσι.

 

Τα ελαφρυντικά φυσικά υπάρχουν για την Michelin, από την οποία όλοι στο Paddock περιμένουν ότι θα έχει πολύ καλύτερα ελαστικά το 2017.

 

Παράλληλα και οι ομάδες θα στήσουν ακόμα καλύτερα τις μοτοσυκλέτες τους για τα ελαστικά της Michelin. «Αυτή η συνδυασμένη προσπάθεια από την πλευρά μας και από τις ομάδες, θα δώσει καλύτερα αποτελέσματα».

 

Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ένα στατιστικό που προκαλεί σίγουρα έκπληξη: θα περίμενε κανείς ότι μετά τους αγώνες, οι κατατακτήριες θα ήταν η περίοδος με τις περισσότερες πτώσεις.

 

Πράγματι, αυτό ισχύει για την Moto2 και την Moto3, όχι όμως και για το MotoGP! Εκεί, στη δεύτερη θέση σε πτώσεις είναι οι ΕΔ3!

 

Κάτι τέτοιο είναι λογικό βέβαια, μιας και στις ΕΔ3 συνήθως ξεκαθαρίζουν ποιοί δέκα θα περάσουν αυτόματα στις ΚΑΤ2. Επιπρόσθετα γίνονται πρωί και οι χαμηλές θερμοκρασίες δεν βοηθάνε.

Επόμενο άρθρο »

Davies: Αν κερδίσω στα SBK-Motul

« Προηγούμενο άρθρο

Petrucci: Χωρίς τραυματισμούς;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ