• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Επιστροφή στη δράση!
Το MotoGP στην Sepang για δοκιμές
Νέα 29/01/2016 - 13:04

Οι δοκιμές της φετινής σεζόν θα είναι ιδιαίτερα σημαντικές για όλες τις ομάδες του MotoGP, δεδομένων των πολύ μεγάλων αλλαγών στο Πρωτάθλημα.

 

Η Michelin είναι η καινούργια μονομάρκα, ενώ η Magneti Marelli εφοδιάζει πλέον και το δικό της software στην ECU των μοτοσυκλετών.

 

Αυτό σημαίνει ότι πλέον δεν υπάρχει OPEN κατηγορία και όλες οι μοτοσυκλέτες θα έχουν ίδια ελαστικά και ίδιο software ηλεκτρονικών.

 

Επιπλέον όλες οι μοτοσυκλέτες θα έχουν 22 λίτρα καυσίμου. Αντιλαμβάνεται κανείς ότι το φετινό Πρωτάθλημα θα είναι ένα από τα πιο ισορροπημένα των τελευταίων ετών!

 

Οι παραπάνω αλλαγές οδηγούν τα εργοστάσια σε υιοθέτηση ειδικών λύσεων για να ανταπεξέλθουν και να προσαρμοστούν όσο το δυνατόν γρηγορότερα στα νέα δεδομένα.

 

Η Yamaha θα έχει δυο μοτοσυκλέτες στην Sepang, τη μια με το «κανονικό» ρεζερβουάρ και την άλλη με αυτό που είναι τοποθετημένο πιο πίσω.

 

Η ισορροπία θα αποτελέσει το επίκεντρο για όλες τις ομάδες, μιας και τα Michelin προσφέρουν καταπληκτικό κράτημα πίσω και όχι μπροστά, όπως τα Bridgestone.

 

Ο βασικός στόχος για την Honda είναι να μην επαναλάβει τα περσινά λάθη και να επιβεβαιώσει αυτή τη φορά οριστικά, ότι το πρόβλημα του επιθετικού μοτέρ έχει λυθεί.

 

Η κατανόηση των νέων ηλεκτρονικών είναι υψίστης σημασίας για τον κατασκευαστή, μιας κι εκεί κρύβεται το μυστικό της βελτίωσης της απόδοσης ισχύος.

 

Το 2014 όλοι οι αναβάτες της Ducati είχαν πάρει τρία βάθρα, ενώ πέρυσι μόνο οι Iannone και Dovizioso «μέτρησαν» οχτώ!

 

Παρά τη σημαντική πρόοδο, η δουλειά συνεχίζεται στους κόκκινους, οι οποίοι στην Μαλαισία θα μας αποκαλύψουν τη νέα GP16.

 

Πρώτος στην πίστα την έβαλε ο Michele Pirro, ενώ αυτό το Σ/Κ θα ανέβει στην GP15 και θα κάνει τους πρώτους του γύρους ο Casey Stoner.

 

Καθώς η Yamaha, η Honda αλλά και η Ducati, όλοι συγκέντρωσαν πάνω από έξι πόντους στο νέο σύστημα (βλ. περισσότερα εδώ), θα έχουν από εφτά κινητήρες το 2016, αλλά με πάγωμα στην εξέλιξή τους μόλις ξεκινήσει η σεζόν.

 

Αντίθετα η Suzuki και η Aprilia θα μπορούν να έχουν εννέα κινητήρες, χωρίς περιορισμό στις δοκιμές και χωρίς πάγωμα εξέλιξης. Το ίδιο θα ισχύει και για την KTM το 2017.

 

Το ντεμπούτο της Suzuki πέρυσι ήταν ενθαρρυντικό, με τη νέα GSX-RR να δέχεται κολακευτικά σχόλια απ’ όλους για το ιδιαίτερα αποτελεσματικό της πλαίσιο.

 

Η νέα μοτοσυκλέτα είναι βελτιωμένη σε όλους σχεδόν τους τομείς, αυτό όμως που ξεχωρίζει είναι η παρουσία του νέου seamless κιβωτίου, το οποίο δοκίμασε πρώτος ο Vinales στην Μαλαισία στα τέλη του ’15.

 

Η ιπποδύναμη και κυρίως η επιτάχυνση ήταν το βασικό μειονέκτημα της GSX-RR, κάτι που ελπίζουν στο εργοστάσιο ότι θα έχει διορθωθεί με τη νέα μοτοσυκλέτα.

 

Η Aprilia ήθελε να παρουσιάσει την ολοκαίνουργια RS-GP στην πίστα της Μαλαισίας, ωστόσο το χρονοδιάγραμμα δεν τους βγήκε.

 

Έτσι οι Bautista και Bradl θα βρεθούν μεν στην Sepang, θα το κάνουν όμως πάνω στην περσινή μοτοσυκλέτα με τα νέα ηλεκτρονικά και τα ελαστικά της Michelin.

 

Η νέα μοτοσυκλέτα - που δεν θα βασίζεται πια στην RSV4 - αναμένεται να κάνει ντεμπούτο σε ιδιωτικές δοκιμές της ομάδας στην πίστα του Qatar στα μέσα το μήνα.

Επόμενο άρθρο »

Θύελλα από την Ανατολή!

« Προηγούμενο άρθρο

Guintoli: Όλα καλά!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα