• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Καλώς ήρθε το 2017!
Το 2016 τελειώνουν όλα τα συμβόλαια των οδηγών...
Νέα 01/01/2016 - 17:46

Άποψη του Δημήτρη Διατσίδη

 

Το 2015 έφυγε αφήνοντας μια πίκρα στους εκατομμύρια οπαδούς του Rossi σε όλο τον κόσμο, αλλά σίγουρα δίνοντας υποσχέσεις για ακόμη περισσότερο συναγωνισμό μέσα στο 2016. Όμως η χρονιά της οποίας διανύουμε την πρώτη μέρα, είναι ιδιαίτερα σημαντική και για έναν επιπρόσθετο λόγο: τα συμβόλαια όλων των κορυφαίων οδηγών λήγουν φέτος και μάλλον και όλων των οδηγών ακόμη και των μικρότερων ομάδων, που συνήθως έχουν ετήσια συμβόλαια. Μάλιστα στο τέλος του 2016 θα έχουμε και μια αποχώρηση που μπορεί να παίξει τεράστιο ρόλο στις εξελίξεις της ισχυρότερης εταιρίας του πρωταθλήματος, της Χόντα: Ο Σουχέι Νακαμότο - όπως μου επιβεβαίωσε σε συζήτηση που είχαμε στο Μιλάνο ο Λίβιο Σούπο – συνταξιοδοτείται και αποχωρεί από το HRC! Αυτό το γεγονός είναι ίσως ο πιο σπουδαίος παράγοντας που μπορεί να δρομολογήσει τις εξελίξεις για το 2017, οι οποίες εξελίξεις (ας μην γελιόμαστε) θα απασχολήσουν το paddock του MotoGP από το ξεκίνημα στο Κατάρ στις 16 και 17 Μαρτίου, όταν όλοι θα είμαστε εκεί για να δούμε το βράδυ στις 17 τους πρώτους επίσημους γύρους των οδηγών για το νέο πρωτάθλημα.

Αυτή τη στιγμή υπάρχει μια αναστάτωση στους κόλπους της Χόντα, αφού η αγωνιστική συμπεριφορά του Μάρκεθ στους δύο τελευταίους αγώνες δεν ήταν αυτή που περίμεναν και οδήγησε σε μεγάλη κατακραυγή και εναντίον της ίδιας της εταιρίας, με πολλούς να πιστεύουν – λανθασμένα κατά τη γνώμη μου – ότι η ίδια η Χόντα ήθελε κάτι τέτοιο.

Στους Ιάπωνες το να βρίζουν άδικα την εταιρία είναι κάτι που δεν καταπίνεται εύκολα.

Έτσι αν ο Πρόεδρος του HRC αποφασίσει ότι δεν πρέπει να έχει τον κύριο λόγο ο Νακαμότο στην επιλογή της ομάδας του 2017, τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ο αντικαταστάτης του να μην συμφωνεί καθόλου στη συνέχιση τη συνεργασίας με τον οδηγό που έγινε η αιτία και η αφορμή για τις κατηγορίες εναντίον της Χόντα.

Έτσι κι αλλιώς η Χόντα έχει στο νου της ότι ο επόμενος “χρυσός” οδηγός του MotoGP είναι ο Μάβερικ Βινιάλες (έχουμε αναλύσει πολλές φορές τη χρονιά που πέρασε το γιατί) και σίγουρα θα ξεκινήσουν – αν δεν το έχουν κάνει ήδη – επαφές με τον Άκι Άχο, τον μάνατζερ του νεαρού Ισπανού. Το ζήτημα είναι ότι ο Άχο και ο Βινιάλες ξέρουν πολύ καλά ότι δεν θέλουν να συμβιώσουν στην ίδια ομάδα με τον Μάρκεθ που έχει ηγεμονικό ρόλο μέσα στην Repsol-Honda, κάτι ανάλογο που είχε ο Ντούχαν από το 1995 έως το 1999. Έτσι η Χόντα αν πάρει τον Βινιάλες θα πει αντίο στον Μάρκεθ! Και ωφελημένος θα βγει είτε έτσι, είτε αλλιώς ο Ντάνι Πεδρόσα που για άλλη μια χρονιά έδειξε ότι είναι η σταθερή αξία της Χόντα!

Αν λοιπόν δεχτούμε ότι η Χόντα πηγαίνει για το 2017 με Βινιάλες & Πεδρόσα, ας δούμε τι θα κάνει η Γιαμάχα και ο Λιν Τζάρβις. Εδώ να πούμε ότι πριν από λίγες μέρες η ομάδα της Γιαμάχα υπέγραψε τριετές συμβόλαιο για 2016 – 2018, με την VR46, για αποκλειστική διανομή των ρούχων και αξεσουάρ με τα λογότυπα Yamaha-MotoGP Team από την εταιρία του Βαλεντίνο Ρόσσι! Επίσης είναι δεδομένο ότι το μάρκετινγκ της Γιαμάχα έχει ανάγκη από το τρομερό όνομα του Ρόσσι, περισσότερο από ότι από το όνομα του Χόρχε Λορένθο, αφού μάλιστα παρά τον τεράστιο θρίαμβο αγωνιστικά έναντι της Χόντα μέσα στο 2015, δεν βγήκε να εκμεταλλευτεί τον Τίτλο του Ισπανού, αλλά και τους Τίτλους σε Κατασκευαστές και Ομάδες. Απίστευτο και όμως αληθινό... Βλέπω λοιπόν στο ξεκίνημα της χρονιάς να κλείνει για ακόμη δύο χρόνια συμβόλαιο με τον Ρόσσι για το 2017 & 2018, κάτι το οποίο έχει ζητήσει πριν τα γεγονότα των τελευταίων αγώνων ο Βαλεντίνο.

Και ο Λορένθο; μάλλον κάτω από ένα αρνητικό κλίμα που έχει δημιουργήσει στο εσωτερικό της ομάδας και παρά τις προσπάθειές του να το αναστρέψει, βλέπω ότι θα δεχτεί τελικά τα πολλά χρήματα και την πρόκληση που του προσφέρει η Ντουκάτι και θα ντυθεί στα κόκκινα για το 2017! Άλλωστε η Ιταλική εταιρία έδειξε ότι έχει φθάσει πολύ κοντά στις Χόντα και Γιαμάχα και αναμένεται να μειώσει κι άλλο τη διαφορά το 2016 λόγω ηλεκτρονικών και ελαστικών.

Η Ντουκάτι λοιπόν θα καλοδεχθεί τον Λορένθο στην ομάδα και θα κρατήσει τον Ιαννόνε, αν συνεχίσει την καλή πορεία που ξεκίνησε πέρυσι. Ο Ντοβιτσιόζο ανάλογα και με τα αποτελέσματά του θα μπορεί να συνεχίσει σε μία από τις δορυφορικές της Ντουκάτι ή να δει κάτι προς την ΚΤΜ που θα θέλει έναν τόσο έμπειρο οδηγό που ξέρει να εξελίσσει μοτοσυκλέτες. Αν εντωμεταξύ ο Στόνερ αποφασίσει ότι θέλει να αγωνιστεί και πάλι το 2017, πάντα υπάρχει στην ομάδα η ευελιξία των τριών εργοστασιακών οδηγών, όπως θα γινόταν να δεν έφευγε ο Κράτσλοου το 2015.

Λορένθο – Ιαννόνε λοιπόν το δίδυμο της Ντουκάτι και μένει αναπάντητο το μεγάλο ερώτημα: Ποιος θα πάει δίπλα στον Ρόσσι στην Γιαμάχα;

Η πρόβλεψή μου είναι ότι στο γκαράζ της μπλε ομάδας θα δούμε τον Μαρκ Μάρκεθ!!! Ναι, η Γιαμάχα θα το κάνει, γιατί σίγουρα ο Μάρκεθ θα συνεχίσει να είναι ένας κορυφαίος οδηγός και ο Τζάρβις θα πάρει το ρίσκο και την πρόκληση να έχει ομόσταυλους τους Ρόσσι – Μάρκεθ! Άλλωστε και τώρα με Ρόσσι – Λορένθο τα πράγματα δεν είναι καθόλου εύκολα.

Αν πάλι η Χόντα κρατήσει τον Μάρκεθ και τον Πεδρόσα, η Γιαμάχα θα έχει τους Ρόσσι – Βινιάλες και η Ντουκάτι τους Λορένθο – Ιαννόνε, οπότε όλα θα είναι πιο συμβατικά. Αλλά θυμηθείτε αυτό το κείμενο και στα μέσα του καλοκαιριού τα ξαναλέμε...

 

Επόμενο άρθρο »

Ξεκινάει το Rally Dakar!

« Προηγούμενο άρθρο

Ο πιο καλός ο μαθητής!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα