• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Σαν να παίζεις Playstation!
Αυτή την αίσθηση έχει το seamless της Suzuki!
Νέα 17/12/2015 - 10:42

Η αίσθηση του να οδηγάς με το νέο seamless κιβώτιο της Suzuki, είναι σαν να παίζεις playstation, σχολιάζει ο Nobuatsu Aoki, ο δοκιμαστής της ομάδας.

 

Το seamless είναι η πιο σημαντική αναβάθμιση της «... εντελώς νέας GSX-RR για το 2016», για να θυμηθούμε και τα λόγια προ μηνών του Aleix Espargaro.

 

Οι άλλες αναβαθμίσεις αφορούν στο νέο και πιο δυνατό κινητήρα, αλλά και στα καινούργιο πλαίσιο και κιβώτιο.

 

Από το Mugello κι έπειτα, όταν έκανε το ντεμπούτο του το seamless της Aprilia, η Suzuki ήταν ο μόνος κατασκευαστής που δεν είχε τέτοια τεχνολογία στις μοτοσυκλέτες του.

 

Το seamless εξελισσόταν από τον Aoki, ενώ πριν μερικές εβδομάδες το δοκίμασε - με θετικές εντυπώσεις - και ο Vinales στο ιδιωτικό τεστ της Suzuki στην Sepang.

 

«Πολύ διαφορετικό!» είπε στις δηλώσεις του για το seamless ο Nobuatsu Aoki. «Με κάθε ανέβασμα, με το παλιό, έκοβε λίγο ενώ τώρα με το seamless κερδίζεις ίσως και δυο μέτρα».

 

«Παράλληλα είναι και πολύ εύκολο στην οδήγηση! Είναι σαν Playstation, σαν αυτόματο. Είναι καταπληκτικό!»

 

Τα οφέλη του seamless στην επιτάχυνση - εκεί που εμφανώς «πόναγε» η Suzuki στις εξόδους στροφών που ακολουθούσε μεγάλη ευθεία - θα γίνουν φανερά τη νέα σεζόν.

 

Επιπρόσθετα όμως, το seamless κιβώτιο είναι πολύ πιο ομαλό στις αλλαγές ταχυτήτων, τόσο στα ανεβάσματα όσο και στα κατεβάσματα και ίσως αυτό να είναι το μεγαλύτερό του πλεονέκτημα.

 

«Ίσως για έναν γρήγορο γύρο να μην κάνει τόσο τη διαφορά, αλλά όταν αρχίσει η φθορά του πίσω ελαστικού και τα κουνήματα, τότε στα κατεβάσματα είναι πολύ πιο σταθερό».

 

Ο Aoki έχει μεγάλη εμπειρία από GP, κάνοντας 168 εκκινήσεις στα 250cc/500cc/MotoGP από το 1990 μέχρι και το 2008, κατακτώντας νίκες στα 250cc και τέσσερα βάθρα στη μεγάλη κατηγορία.

 

Για τον Ιάπωνα, η τεχνολογία του seamless κιβωτίου αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες επαναστάσεις στο MotoGP: «... είναι ένα μεγάλο βήμα, όπως και το traction control».

 

«Μετά απ’ αυτό είναι ίσως η μεγαλύτερη καινοτομία που παρουσιάστηκε στο Πρωτάθλημα».

 

Εδώ να θυμίσουμε ότι ο Aleix Espargaro έχασε τις ιδιωτικές δοκιμές στην Sepang λόγω τραυματισμού κι έτσι θα δοκιμάσει για πρώτη φορά το seamless κιβώτιο στο επίσημο τεστ στην ίδια πίστα, την 1η Φεβρουαρίου.

 

Αυτή η ημερομηνία θα είναι σημαντική για την Suzuki, καθώς στην πίστα της Μαλαισίας θα μπει για πρώτη φορά η ολοκαίνουργια GSX-RR. «Είμαι σίγουρος ότι θα τους αρέσει», ολοκλήρωσε τις δηλώσεις του ο Aoki!

Επόμενο άρθρο »

Lorenzo: Κοιτάζω μπροστά!

« Προηγούμενο άρθρο

SBK: Ο 1ος Αγώνας το Σάββατο!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα