• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Μεγαλώνει η εμπιστοσύνη του Redding
Με το μπροστινό της Michelin
Νέα 27/11/2015 - 17:04

Ο Scott Redding συνεχίζει την προσαρμογή του στη νέα του μοτοσυκλέτα, την GP15, ενώ παράλληλα δοκιμάζει τα ελαστικά της Michelin και το ενιαίο software της Dorna.

 

Για τον Βρετανό η μετάβαση από τη δύσκολη Honda στην Ducati φαίνεται να είναι η σωστή κίνηση, τουλάχιστον αυτό φαίνεται βάσει των πρώτων συμπερασμάτων.

 

Ο Redding ήταν γρήγορος από την αρχή με την GP15, γράφοντας γρήγορα ένα χρόνο στο ψηλό 1:40, προτού καταφέρει να πέσει στο 1:39,7 μόλις δυο δέκατα από το χρόνο του Marquez.

 

Οι χρόνοι φυσικά αυτοί είναι ανεπίσημοι.

 

Πέρα από το γεγονός ότι ο Redding ήταν από τους ελάχιστους που μίλησαν κολακευτικά για τα νέα ηλεκτρονικά, ο Βρετανός άρχισε γρήγορα να συνηθίζει και τα Michelin!

 

«Πήγαμε καλά. Ένιωθα καλά από την αρχή και αυτό φάνηκε με το 1:40,8 που έκανα στον πρώτο γύρο».

 

«Δοκιμάσαμε κάποια πράγματα, όπως κατανομή βάρους, κερδίσαμε σε πρόσφυση αλλά χάσαμε λίγο σε ευστάθεια στα φρένα».

 

«Έχω αρχίσει και αποκτώ περισσότερη εμπιστοσύνη με το μπροστινό και το φορτίζω κάθε φορά περισσότερο».

 

«Έχει λίγο ελαφριά αίσθηση στις γρήγορες στροφές, αλλά πρέπει απλά να βρεις τη σωστή αίσθηση».

 

Σε προηγούμενες δηλώσεις του, ο Marquez είχε επισημάνει ότι σε αντίθεση με τα Bridgestone, το μπροστινό της Michelin φθείρεται κι αυτό μετά από πολλούς γύρους.

 

«Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα», παραδέχτηκε και ο Redding. «Χάνει, όχι πολύ αλλά χάνει σαν να το πίσω. Το μπροστινό της Bridgestone άντεχε μέχρι και 2-3 γύρους πριν το τέλος του αγώνα».

 

«Στην Valencia προσπαθήσαμε να το αντιμετωπίσουμε, αλλά τώρα - εδώ - έχουμε συμβιβαστεί με την ιδέα και την οδηγούμε όπως είναι».

 

«Θα έχει ενδιαφέρον όμως να δούμε την απόδοση του μπροστινού σε αγώνες, ή σε προσομοιώσεις».

 

«Οι πρώτοι δυο γύροι δεν θα είναι καλοί, οι επόμενοι δυο όμως θα είναι οι καλύτεροι και μετά θα αρχίσει η φθορά».

 

Τέλος, δεν παρέλειψε να μιλήσει και να συγκρίνει την GP15 που έχει τώρα στα χέρια του, με την εργοστασιακή Honda που οδηγούσε μέχρι πρότινος.

 

«Είναι πολύ πιο εύκολη, σε σχέση με την Honda. Σήμερα για παράδειγμα βάλαμε βάρος στο πίσω κι ενώ οι άλλοι παραπονιόντουσαν για σούζες, εγώ δεν παρατήρησα κάτι το σοβαρό».

 

«Νιώθω πολύ καλά. Η δύναμη είναι πολύ διαχειρίσιμη από τις χαμηλές κιόλας στροφές. Θα δοκιμάσουμε κανά δυο πράγματα για να κάνουμε τον κινητήρα λίγο πιο επιθετικό, που θέλω».

 

«Είναι όμως τόσο εύκολος και προβλέψιμος και ειδικά σ’ αυτή την πίστα. Στην Valencia ήταν λίγο πιο δύσκολο, αλλά εδώ η πίστα είναι λίγο μεγαλύτερη. Δεν έχω να πω κάτι αρνητικό».

Επόμενο άρθρο »

Jerez MotoGP Test: Τελευταία ημέρα

« Προηγούμενο άρθρο

Στο ψάξιμο ακόμα ο Marquez

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα