• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Στο ψάξιμο ακόμα ο Marquez
Για τη σωστή ισορροπία κινητήρα
Νέα 27/11/2015 - 14:53

Την τέταρτη ουσιαστικά ημέρα δοκιμών, ο Marc Marquez κατάφερε να βγάλει κάποια πρώτα συμπεράσματα αναφορικά με τον καινούργιο κινητήρα της Honda.

 

Ο Ισπανός άσος τόνισε ότι παρά το ότι είναι διαφορετικός σε συμπεριφορά με τον αντίστοιχο του 2015, εν τούτοις παραμένει αρκετά επιθετικός στην απόδοση ισχύος.

 

«Σήμερα οδήγησα όλη την ημέρα με τα ηλεκτρονικά της Magneti Marelli και δεν ξαναδοκίμασα τα δικά μας».

 

«Είχα και τα δυο μοτέρ, αλλά εστίασα κυρίως στο καινούργιο. Με τα νέα ηλεκτρονικά θέλουμε πολύ χρόνο, ενώ θέλουμε και μια τελείως διαφορετική χαρτογράφηση για τον κινητήρα».

 

«Έχει διαφορετική συμπεριφορά. Πρέπει να τον εξετάσουμε καλά. Όπως και να έχει πάντως, είτε με το ένα είτε με το άλλο μοτέρ, είμαστε μακριά από το καλύτερο των ηλεκτρονικών της Magneti Marelli».

 

«Είναι διαφορετικά», άρχισε να εξηγεί, αναφερόμενος και πάλι στον κινητήρα του 2016. «Πέρυσι ήταν τραχύς στις ψηλές στροφές, τώρα έχουμε περισσότερη δύναμη στα χαμηλά».

 

«Όμως δεν έχουμε βρει ακόμα τον τρόπο να μεταφέρουμε αυτή τη ροπή. Φαίνεται ότι είναι επιθετικός στα χαμηλά και πιο ομαλός ψηλά, σε σχέση με πέρυσι».

 

«Πρέπει να συνεχίσουμε τη δουλειά, διότι αν μειώσουμε πάρα πολύ τη δύναμη, τότε ίσως μας βγει πιο επιθετικός στις ψηλές. Πρέπει να βρούμε τη σωστή ισορροπία».

 

Μετά τις σφοδρές πτώσεις των Pirro και Laverty (ο τελευταίος τραυματίστηκε) χτες, ο Marc Marquez ήταν ιδιαίτερα προσεχτικός μέσα στην πίστα.

 

«Δυσκολευόμαστε. Από τη μία είναι το μπροστινό που είναι δύσκολο στην κατανόηση, αλλά το δουλεύει η Michelin και θα βελτιωθεί».

 

«Με τα ηλεκτρονικά όμως ξέρουμε ότι αυτά είναι και με αυτά πρέπει να δουλέψουμε».

 

«Το ελαστικό είναι καινούργιο, μπορούμε να προσαρμοστούμε, αλλά η ροπή είναι πολύ επιθετική στην επιτάχυνση, η σούζα είναι μεγάλη, αλλού πιο λίγο κι αλλού πιο πολύ. Δεν είναι σταθερή».

 

«Δουλεύουμε βέβαια για να βρούμε περισσότερη σταθερότητα στην έξοδο της στροφής με το γκάζι και αυτό θα μας βοηθήσει και με την επιτάχυνση».

 

«Όταν πλησίαζα στο όριο είχα και αρκετές στιγμές/προειδοποιήσεις. Σήμερα ήταν καλύτερα γιατί δουλέψαμε με το set-up, αλλά δεν έλειψαν οι πτώσεις».

 

«Στις γρήγορες στροφές είναι που προσέξαμε λίγο παραπάνω. Στις αργές πιέζεις λίγο παραπάνω, γιατί αν πέσεις δεν είσαι με πολλά χιλιόμετρα».

 

«Όμως στις γρήγορες έχεις πάντα το νου σου, αν και μερικές φορές χάνεις έτσι απλά το μπροστινό χωρίς να έχεις καταλάβει το γιατί».

Επόμενο άρθρο »

Μεγαλώνει η εμπιστοσύνη του Redding

« Προηγούμενο άρθρο

Έπραξε σωστά το 2006

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα