• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Aprilia: Δεν είδαμε τον αληθινό Melandri!
«Επανεκκίνηση» το ζητούμενο για τον Ιταλό άσο
Νέα 11/02/2015 - 16:25

Μετά την τραγική του παρουσία στο πρόσφατο τεστ της Μαλαισίας, ο Romano Albesiano της Aprilia, ευελπιστεί ότι ο Marco Melandri θα καταφέρει να κάνει... «επανεκκίνηση!». Αντίθετα οι άνθρωποι της Factory Gresini Aprilia ήτα πολύ ευχαριστημένοι από την παρουσία του Alvaro Bautista.

 

Ο Melandri ακολούθησε την Aprilia από τα SBK στο MotoGP, όπου και αγωνιζόταν από το 2003 ως το 2010. Ο Ιταλός έχει κερδίσει πέντε Grand Prix, ενώ το 2005 είχε πάρει τη δεύτερη θέση στη βαθμολογία, πάνω σε μοτοσυκλέτα της Honda στην ομάδα του Gresini.

 

Ο Ιταλός βρίσκεται και πάλι στην ομάδα του Gresini, μόνο που ο τελευταίος έχει αλλάξει από φέτος σε μοτοσυκλέτες της Aprilia.

 

Το ξεκίνημα για τον Melandri μόνο ιδανικό δεν θεωρείται, καθώς ο Ιταλός ήταν 4,8δ πίσω από την Honda του Marquez και 0.242δ πιο αργός ακόμα και από τη μοτοσυκλέτα του Alex de Angelis, μια περσινή ART κατηγορίας OPEN.

 

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι με τον Alvaro. Είναι γρήγορος, είναι σταθερός, έχει κίνητρο και είναι καλό μέλος της ομάδας. Τέλειος», σχολίασε ο Romano Albesiano. «Ο Marco είχε κάποια προβλήματα κι ελπίζω να κάνει επανεκκίνηση, διότι πιστεύω ότι δεν είδαμε τον αληθινό Marco στην Sepang. Ακόμα και το να τον βλέπεις μέσα στην πίστα ήταν παράξενο».

 

Στη συνέχεια παραδέχτηκε ότι είναι δύσκολο για έναν αναβάτη να διεκδικεί Πρωτάθλημα τα τέσσερα τελευταία χρόνια (SBK) και ξαφνικά να βρίσκεται σε μια μη ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα στο καλύτερο Πρωτάθλημα του κόσμου.

 

«Σίγουρα δεν είναι εύκολο γι’ αυτόν. Ειλικρινά τον πιέσαμε λίγο να αναλάβει αυτή την πρόκληση για εμάς, διότι ξέρουμε ότι είναι πολύ καλός στο να οδηγεί και να εξελίσσει μια μοτοσυκλέτα. Έτσι, ελπίζω να ανακάμψει γρήγορα».

 

Η Aprilia σχεδιάζει μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα για το 2016, ενώ φέτος οι αναβάτες της θα αγωνίζονται πάνω σε μια αναβαθμισμένη OPEN ART. Η “RS-GP” όπως ονομάζεται, διατηρεί τη βασική αρχιτεκτονική της ART, αλλά διαθέτει πνευματικές βαλβίδες, ενώ στο πρώτο μισό του Πρωταθλήματος θα εφοδιαστεί και με seamless κιβώτιο.

 

Να σημειωθεί ότι μια αναβαθμισμένη RS-GP ήταν στην Μαλαισία για τους Bautista και Melandri, ωστόσο σε κανέναν δεν άρεσε και προτίμησαν την έκδοση που είχαν δοκιμάσει στο τεστ της Valencia.

Επόμενο άρθρο »

Marquez: Υποψήφιος στα Laureus Sports Award!

« Προηγούμενο άρθρο

Moto3 Valencia Test: Ημέρα 1

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα