• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Παραχωρήσεις σε κάποιους και το 2016!
Όπως αποκαλύπτει ο Cecchinelli της Dorna
Νέα 06/02/2015 - 16:09

Μπορεί η κατηγορία OPEN να εξαφανιστεί το 2016, ωστόσο σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες, θα γίνουν μερικές παραχωρήσεις σε κάποιους από τους κατασκευαστές τη χρονιά που θα τεθεί σε ισχύ η ενιαία ECU!

 

«Κάτι που μένει να αποφασιστεί, είναι το πακέτο των πλεονεκτημάτων για τους κατασκευαστές που δεν είχαν καλά αποτελέσματα», φέρεται να δήλωσε ο Corrado Cecchinelli στο crash.net! «Θα υπάρχουν ενιαίοι κανονισμοί για όλους, αλλά υπάρχει κάτι που έχει παρεξηγηθεί. Οι κοινοί κανονισμοί δεν σημαίνει ότι τα πλεονεκτήματα για τους μη ανταγωνιστικούς κατασκευαστές θα σβηστούν».

 

«Η διαφορά είναι ότι τώρα έχουμε την OPEN και την Factory επιλογή και αυτές θα διαγραφούν το 2016. Στο μέλλον θα έχουμε κοινούς κανονισμούς, αλλά θα παραχωρήσουμε ορισμένα πλεονεκτήματα σ’ αυτούς που δεν είναι πολύ ανταγωνιστικοί».

 

«Αυτό θα εξαρτηθεί από τα αποτελέσματα και δεν θα υπάρχει ξεχωριστή κατηγορία όπως τώρα. Και θα είναι μια απόφαση που θα παρθεί για όλες τις μοτοσυκλέτες κάποιου κατασκευαστή. Δεν θα υπάρχουν δηλαδή, όπως τώρα, μερικές Honda στην κατηγορία FACTORY και κάποιες στην OPEN».

 

Τα κριτήρια σύμφωνα με τα οποία κάποιος κατασκευαστής θα λάβει τις παραχωρήσεις, θα είναι παρόμοια με ό,τι ισχύει και φέτος για την Ducati, την Aprilia και την Suzuki.

 

«Υπό συζήτηση είναι τα αποτελέσματα που θα ενεργοποιούν τα πλεονεκτήματα. Αν επί παραδείγματι κάποιος το ’14 δεν πάρει νίκη, μια δεύτερη θέση και μια τρίτη, ή τρεις τρίτες, τότε μπορεί να έχει παραπάνω καύσιμο (σ.σ. 22lt είναι το όριο για όλους που έχει συμφωνηθεί για το 2016) και ελεύθερη εξέλιξη κινητήρα, χωρίς πάγωμα».

 

«Προσωπικά μιλώντας, στα πλεονεκτήματα δεν θα ήθελα να δω το πιο μαλακό ελαστικό. Θεωρώ ότι θα ήταν λάθος να προσθέσουμε αυτόν τον παράγοντα στον καινούργιο προμηθευτή από το ’16, την Michelin. Είναι όμως υπό συζήτηση».

 

Όσο για τον ελάχιστο αριθμό κινητήρων, ανά αναβάτη και ανά σεζόν, ο Cecchinelli προτιμά να είναι εννέα, αν και οι κατασκευαστές θέλουν έναν μικρότερο αριθμό.

 

«Ο αριθμός των κινητήρων θα πρέπει να είναι αλληλένδετος με το κόστος. Τώρα έχουμε πέντε κινητήρες ανά σεζόν. Ενδεχομένως να γίνουν έξι, με δεδομένη την αύξηση των αγώνων. Ας πούμε ότι συζητάμε ανάμεσα στους έξι και ίσως στους εννέα».

 

«Προσωπικά προτιμώ τους εννέα, ώστε να μειωθεί το κόστος. Εννοώ ότι εννέα μοτέρ ίδιων προδιαγραφών, θα κοστίζουν λιγότερο από έξι το κάθε ένα με δικές του προδιαγραφές. Προσωπικά πιστεύω ότι θα πρέπει να είναι εννέα με πάγωμα εξέλιξης, ή δώδεκα με ελεύθερη εξέλιξη, πάντα βάσει αποτελεσμάτων».

 

«Αυτό όμως, που απ’ ότι έχω καταλάβει, συζητιέται με τους κατασκευαστές, είναι από έξι μέχρι εννέα και με μοναδικό πλεονέκτημα η άρση του παγωμάτος. Ο αριθμός των κινητήρων θα είναι ο ίδιος».

Επόμενο άρθρο »

Suzuki MotoGP 2015

« Προηγούμενο άρθρο

Sepang1 Ημέρα 3η: Απλησίαστες οι Honda!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ