• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Sepang1 Ημέρα 3η: Απλησίαστες οι Honda!
Ο Marquez καλύτερος στον ένα γύρο, ο Pedrosa σε ρυθμό αγώνα!!
Νέα 06/02/2015 - 13:24

Τελικά οι Honda είπαν τον τελευταίο λόγο στο πρώτο τεστ της χρονιάς στην πίστα της Μαλαισίας, με τον Marc Marquez αλλά και τον Dani Pedrosa να γράφουν εξωπραγματικούς χρόνους και να κάνουν το 1-2 για τον κατασκευαστή!

 

Στο πρώτο μισάωρο κρίθηκαν όλα, όταν σχεδόν όλοι οι αναβάτες βγήκαν με «πολεμική» διάθεση σε μια πίστα που είχε καλό κράτημα και ιδανική θερμοκρασία για να γράψεις χρόνους.

 

Αυτό εκμεταλλεύτηκε ο Marquez που έγραψε ένα φοβερό 1:58.867, που είναι και ο καλύτερος χρόνος - έστω και ανεπίσημα - που έχει καταγραφεί ποτέ στην Sepang! «Ήμουν πολύ χαρούμενος όταν είδα το 1:58», σχολίασε ο Marquez, ο οποίος έσπευσε να προσθέσει ότι θα είναι ακόμα πιο γρήγορος στο δεύτερη τεστ στα τέλη του μήνα!

 

Εντυπωσιακός όμως ήταν και ο χρόνος του Dani Pedrοsa, ο οποίος έχασε το όριο του 1:58 μόλις για 6 χιλιοστά. Ο Ισπανός ήταν ο μόνος που έμεινε κοντά και απείλησε το χρόνο του Marquez και τα πρώτα δείγματα, φανερώνουν ότι η αλλαγή του αρχιμηχανικού λειτουργεί υπέρ του.

 

Αναμφίβολα όμως, αυτός που έκλεψε την παράσταση ήταν ο Iannone και η GP14,3. Η μοτοσυκλέτα της Ducati, επί της ουσίας μια αναβάθμιση της GP14,2 που είχε στη διάθεσή του ο Ιταλός από το δεύτερο μισό της περασμένης σεζόν, αποδεικνύεται ταχύτατη και μόνο να φανταστούμε μπορούμε σε τι επίπεδο θα είναι η νέα GP15!

 

Να σημειωθεί βέβαια, ότι ο Iannone έκανε τον καλό του χρόνο με το μαλακό ελαστικό.

 

Στις θέσεις 4-5-6 ακολουθούν τρεις Yamaha. Ο Valentino Rossi ήταν η κορυφαία μπλε μοτοσυκλέτα, έχοντας λύσει το χτεσινό πρόβλημα με τις ταλαντώσεις και αφού κατέβασε σχεδόν ένα δευτερόλεπτο τον καλύτερό του χρόνο από την 1η ημέρα, πήρε την τέταρτη θέση με διαφορά 0,534δ από την κορυφή.

 

Ο Jorge Lorenzo ακολουθεί δυο δέκατα πιο πίσω από τον ομόσταυλό του, αλλά και 0,757δ από την κορυφή. Η νέα YZR-M1 είναι βελτιωμένη, αλλά αποδεικνύεται ότι μέχρι να έρθει το νέο seamless κιβώτιο, θα υστερεί σε σχέση με τις Honda.

 

Οι τέσσερεις κορυφαίοι οδηγοί έκαναν στο τέλος προσομοίωση αγώνα, με τον Dani Pedrosa να εκπλήσσει και να δείχνει σε καλύτερη κατάσταση από τον Marquez! Ακόμα και ο Lorenzo - έστω και οριακά - είναι καλύτερος στους 19 γύρους που επιχείρησε από τον Marquez, ο οποίος είναι στην τρίτη θέση από πλευράς γυρολογίου. Ο Valentino Rossi είναι αρκετά πιο πίσω, αλλά "πλήρωσε" δυο λάθη του στην προσομοίωση που έκανε.

 

Πολύ καλή παρουσία τόσο στον ένα γύρο, όσο και σε ρυθμό αγώνα, είχε ο Pol Espargaro που φεύγει από την Μαλαισία όντας ο καλύτερος από τους μη εργοστασιακούς αναβάτες. Ο Espargaro κράτησε πίσω του - για 23 χιλιοστά του δευτερολέπτου - τον Andrea Dovizioso, που δεν επιχείρησε προσομοίωση αγώνα, όπως άλλωστε και ο Iannone.

 

Ο Stefan Bradl κατέβασε σχεδόν μισό δευτερόλεπτο το χρόνο που είχε πετύχει στον περσινό Γύρο της Μαλαισίας ο Aleix Espargaro κι έδειξε ότι προσαρμόζεται γρήγορα στη νέα του μοτοσυκλέτα. Ο Γερμανός είναι γρήγορος στον ένα γύρο και τώρα αναμένει να πάρει τον κινητήρα του 2014 στο επόμενο τεστ, για να δει μέχρι που μπορεί να φτάσει.

 

Στη δεκάδα μπήκε και ο Bradley Smith, ο οποίος θα έχει πολύ δύσκολο έργο φέτος, τόσο στο να κερδίζει τον ομόσταυλό του - σήμερα έμεινε πάνω από τέσσερα δέκατα πίσω του - όσο και στο να διατηρήσει τη θέση του στην ομάδα της Tech 3.

 

Σταδιακά βελτιωνόταν ο Aleix Espargaro και σήμερα έριξε ακόμα περισσότερο το χτεσινό του χρόνο - κάτι παραπάνω από οχτώ δέκατα - για να εξασφαλίσει θέση στη δεκάδα, με διαφορά που σίγουρα θα φέρνει χαμόγελα στους ανθρώπους της Suzuki: 1,6δ από τον φοβερό χρόνο του Marquez. Η αλήθεια είναι ότι περιμέναμε να κάνει προσομοίωση, για να βγουν περισσότερα συμπεράσματα για την αξιοπιστία του μοτέρ.

 

Εκτός δεκάδας ο Cal Crutchlow, ο οποίος συνεχίζει να ψάχνει τις ρυθμίσεις που θα κάνουν πιο εύκολη στην οδήγηση την «ατίθαση» RC213V. Στο μισό δευτερόλεπτο πλησίασε τον σαφώς πιο έμπειρο ομόσταυλό του ο Maverick Vinales, ο οποίος πήρε και τον τίτλο του καλύτερου rookie στο πρώτο τεστ της σεζόν. Από εκεί και κάτω, πολύ καλή και αθόρυβη δουλειά κάνει ο Danilo Petrucci, ο οποίος κατέβασε σχεδόν ένα δευτερόλεπτο το χρόνο του από χτες!

 

Πολύ δουλειά έχει μπροστά του ο φέρελπις Scott Redding, ο οποίος έφερε την εργοστασιακή του μοτοσυκλέτα στην 17η θέση και σε απόσταση 2,4δ από την περίπου ίδια μοτοσυκλέτα του Marquez. Το ίδιο ισχύει και για τον Nicky Hayden, ο οποίος χάνει πάνω από 1,2δ από την πρώτη OPEN μοτοσυκλέτα, αυτή του Stefan Bradl.

 

Στην Aprilia τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα. Ο Bautista κατάφερε σήμερα να πέσει κάτω από το όριο του 2:02, έμεινε όμως μόλις 21ος και με απόσταση τριών δευτερολέπτων από την κορυφή. Η τεράστια έκπληξη και απογοήτευση του τεστ, ακούει στο όνομα Marco Melandri, ο οποίος τερμάτισε στην τελευταία θέση και 4,7δ πίσω από τον πρώτο!

Επόμενο άρθρο »

Παραχωρήσεις σε κάποιους και το 2016!

« Προηγούμενο άρθρο

Sepang1 Ημέρα 3η: Οι χρόνοι στις 16:00

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ