• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Συζητώντας για τα ελαστικά της Michelin!
Το μπροστινό «καίει» τους αναβάτες, άγνωστο αν θα υπάρξει μεσαίο
Νέα 24/11/2014 - 09:39

Με το έντονο πρόγραμμα που έχει ήδη ξεκινήσει, τα εργοστάσια δεν περιμένουν ιδιαίτερα προβλήματα με τη μετάβαση από τα ελαστικά της Bridgestone σ’ αυτά της Michelin το 2016. Το ερώτημα είναι το πως θα προσαρμοστούν οι αναβάτες!

Το μεγαλύτερο ζητούμενο για τους οδηγούς είναι η συμπεριφορά του μπροστινού της Michelin, σε σχέση με το εκπληκτικό της Bridgestone! Ένα ελαστικό που κάνει κυριολεκτικά θαύματα στις εισόδους των στροφών και με το οποίο έχουμε δει ουκ ολίγες φορές τον Marc Marquez να πλαγιάζει στις στροφές ενώ το πίσω είναι ακόμα στον αέρα (βλ. φωτό)!

«Θεωρώ ότι η Michelin έχει μεγάλη ιστορία στο MotoGP και δεν νομίζω ότι θα έχουμε πολλές εκπλήξεις», δήλωνε ο Livio Suppo. «Παραδοσιακά το μπροστινό της Bridgestone είναι πολύ καλό και πιο εύκολο για τους οδηγούς να το συνηθίσουν».

«Το ερώτημα είναι αν κάποιοι θα δυσκολεύονται με την αίσθηση που θα τους δίνει το διαφορετικό μπροστινό. Αυτό πιστεύω ότι θα είναι το βασικότερο πρόβλημα. Η Michelin όμως είναι αρκετά έμπειρη και είμαι βέβαιος ότι θα μας δώσει ένα καλό ελαστικό».

Από την πλευρά του, ο Paolo Ciabatti - Αθλητικός Διευθυντής του Ducati Corse - πρόσθεσε: «Έχουμε ξεκινήσει τα τεστ με τον Michele Pirro και τα πρώτα δείγματα είναι θετικά».

Ο εκπρόσωπος της Yamaha, o Lin Jarvis έμεινε στην εκτεταμένη προετοιμασία που χρειάζεται για να οργανωθούν όλα αυτά τα τεστ μέσα στους επόμενους 14 μήνες περίπου.

«Πρέπει να οργανωθούν πολλά τεστ και όχι μόνο για τους δοκιμαστές, αλλά και για τους αναβάτες και πιστέψτε με, είναι μεγάλος πονοκέφαλος! Κοιτάς το ημερολόγιο, το πρόγραμμα και αναρωτιέσαι για το που θα μπουν οι άνθρωποί μας, θα χρειαστούμε επιπλέον προσωπικό ή μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τους μηχανικούς που έχουμε στους αγώνες;»

Λόγω του εκτεταμένου προγράμματος δοκιμών με τα ελαστικά της Michelin, αποφασίστηκε από τα τρία εργοστάσια να μην είναι παρόντες και οι τρεις σε κάθε ένα τεστ που θα γίνει τις 15 Δευτέρες μετά τους αγώνες.

«Συμφωνήσαμε να μοιραστούμε τα τεστ και να μην είμαστε και οι τρεις παρόντες τη Δευτέρα μετά τον αγώνα. Θα έχουμε 15 τέτοια τεστ και είναι προφανές ότι είναι πολύπλοκο όσον αφορά στις μετακινήσεις, στα υλικά και στο κόστος. Θα κάνουμε ό,τι είναι απαραίτητο από την πλευρά μας και είμαι βέβαιος ότι με την εμπειρία της, η Michlelin θα ξεκινήσει θετικά τη νέα εποχή του 2016».

Τέλος, ένα σημαντικό ζήτημα είναι να φανεί αν η Michelin θα διαθέσει κάποιο μεσαίο ελαστικό, αν και ο Livio Suppo έσπευσε να τονίσει ότι κάτι τέτοιο δεν είναι απαραίτητο. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά: «Θα μπορούσε να υπάρξει ένα μεσαίο ελαστικό, το οποίο θα χρησιμοποιούνταν σε πολύ λίγους αγώνες, αλλά μπορούμε να κάνουμε και χωρίς αυτό».

Επόμενο άρθρο »

Η Dorna πιέζει τη Suzuki!

« Προηγούμενο άρθρο

Τα τελευταία τεστ του 2014

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα