• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Αλλαγή πλεύσης στην Yamaha
Δίνει πλαίσιο στην Forward Racing και το 2015
Νέα 23/09/2014 - 13:06

Όλα δείχνουν ότι η Yamaha θα συνεχίσει να διαθέτει κινητήρα αλλά και πλαίσιο στην ομάδα της Forward Racing, αλλάζοντας τη στρατηγική της για το 2015.

Θυμίζουμε ότι η Yamaha είχε τονίσει πάρα πολλές φορές στο παρελθόν, ότι δεν θα παραχωρούσε το πλαίσιό της στην Forward Racing την επόμενη σεζόν. Τα δεδομένα όμως άλλαξαν τις τελευταίες εβδομάδες και η ιταλική ομάδα θα έχει πλέον τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει το πλαίσιο της Yamaha, εξελίσσοντας παράλληλα και το δικό της.

Ο Aleix Espargaro αγωνίζεται με το πλαίσιο της Yamaha, ενώ ο Alex de Angelis - όπως και ο προκάτοχός του στην ομάδα Colin Edwards - φαίνεται να προτιμά το πλαίσιο της Forward Racing που έχει σχεδιάσει ο Mark Taylor - πρώην ηγετικό στέλεχος της FTR - και κατασκευάστηκε από την Harris Performance.

«Έχουμε αλλάξει το πλάνο μας. Το αρχικό ήταν να διαθέσουμε μόνο κινητήρες στην OPEN. Στη συνέχεια τους βοηθήσαμε με το πλαίσιό μας και αυτό τους έκανε πιο ανταγωνιστικούς», δήλωσε ο Lin Jarvis. «Στην αρχή είχαμε πει ότι του χρόνου θα διαθέτουμε μόνο κινητήρες. Αν υποστηρίζαμε τρεις-τέσσερεις αναβάτες, θα ήταν αδύνατο να υποστηρίξουμε τόσα πλαίσια».

«Όμως θα συνεχίσουμε μόνο με την Forward Racing και ως εκ τούτου θα μπορούμε να τους δώσουμε το πλαίσιο, μαζί με τον κινητήρα. Θέλουμε να συνεχίσει η ομάδα με το φετινό πλαίσιο, το οποίο είναι ένα εργοστασιακό προδιαγραφών 2013. Αυτό θα το κρατήσουν του χρόνου, αλλά θα μπορούν να αγοράσουν και το φετινό. Έτσι, το 2015 θα μπορούν να αγωνίζονται με το πλαίσιο του 2014, ή με αυτό που ήδη έχουν».

Παράλληλα, η Yamaha σχεδιάζει να αναβαθμίσει και τον κινητήρα της M1 που θα έχει η Forward Racing και ο Stefan Bradl το 2015, προς απάντηση στην ενισχυμένη OPEN Honda της νέας σεζόν, που θα είναι ουσιαστικά η φετινή εργοστασιακή RC213V, χωρίς το seamless κιβώτιο.

Φυσικά το τελευταίο θα λείπει και από την OPEN Yamaha. «Δεν θα το έχουν, διότι το στάνταρ software δεν το υποστηρίζει τουλάχιστον για την ώρα. Στο μέλλον θα είναι αλλιώς, αλλά τώρα δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Ο άλλος λόγος είναι το κόστος. Είναι πολύ απλά πάρα πολύ ακριβό για μια OPEN ομάδα», πρόσθεσε ο Lin Jarvis.

Επόμενο άρθρο »

MotoGP: Ποιό είναι το όριο στο ύψος;

« Προηγούμενο άρθρο

Κρατά τον Forcada ο Lorenzo!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ