• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP: Ποιό είναι το όριο στο ύψος;
Rossi: Οι ψηλοί θα έχουν πλεονέκτημα το 2016!
Νέα 23/09/2014 - 13:53

Μετά τα πρόσφατα νέα ότι η ομάδα του Aspar υπαναχώρησε στην επιλογή της όσον αφορά στον Loris Baz, εξαιτίας του ύψους του Γάλλου αναβάτη (1.92), το ερώτημα που τίθεται είναι πιο είναι το όριο ύψους για να είσαι επιτυχημένος στο MotoGP;

«Δεν το εννοώ αυτό που θα πω ως αρνητικό για τον Baz, αλλά νομίζω ότι είμαι ήδη στο όριο», φέρεται να δήλωσε ο Leon Camier, ο αναβάτης που αντικατέστησε τον Nicky Hayden στην ομάδα του Aspar και έχει ύψος 1.89! «Στα μαρσπιέ είμαι μόλις 10χιλ πιο μπροστά από τον Nicky, αλλά το τιμόνι είναι επιπλέον 10χιλ κι εκεί θα είχε πρόβλημα», πρόσθεσε ο Βρετανός στο crash.net.

Το ύψος δυσκολεύει τα πράγματα και στην αεροδυναμική, ενώ και το επιπλέον βάρος που αυτό συνεπάγεται, σημαίνει ότι ο αναβάτης αντιμετωπίζει θέμα τόσο στην επιτάχυνση, όσο και στα φρένα.

«Νοιώθω άνετα οδηγώντας τη μοτοσυκλέτα, αλλά το ύψος δεν βοηθάει. Είναι παράξενο που δεν ισχύει ένα συνδυασμένο βάρος αναβάτη-μοτοσυκλέτας, γιατί αυτό θα έκανε τη διαφορά. Όταν προσπαθείς να σταματήσεις 15-20 κιλά περισσότερα απ’ αυτούς, αυτό μετράει. Στις γρήγορες πίστες δεν φαίνεται πολύ, αλλά στις stop-start πίστες έχεις θέμα».

Για το θέμα μίλησε και ο Valentino Rossi, που είναι ένας από τους ψηλότερους αναβάτες στο grid του MotoGP (1.82 - 65 κιλά).

«Είμαι αρκετά ψηλός, αλλά το βάρος μου δεν είναι μεγάλο. Προσπαθώ όμως πολύ με τα κιλά, γιατί αν πάρεις πέντε, τότε χάνεις ένα δέκατο περίπου στο γύρο! Νομίζω ότι είμαι στο όριο για το MotoGP και όπως συμβαίνει με τον Baz ή τον Camier , έχουμε ένα μειονέκτημα. Και με τη βενζίνη. Όταν είσαι πιο βαρύς, χρησιμοποιείς περισσότερο καύσιμο και η μοτοσυκλέτα είναι πιο αργή. Είναι πρόβλημα αυτό για τους ψηλούς».

Πάντως το 2016 τα πράγματα θα είναι πιο ευοίωνα για τους ψηλότερους οδηγούς, μιας και μαζί με την εισαγωγή της ενιαίας ECU, θα έχουμε πιθανότατα και αύξηση στο διαθέσιμο καύσιμο για τους εργοστασιακούς.

«Η φετινή μοτοσυκλέτα δεν είναι πολύ διαφορετική από την περσινή, αλλά οι μηχανικοί μας έκαναν φοβερή δουλειά στην κατανάλωση. Είμαστε 5-6 χλμ/ώρα πιο γρήγοροι στην ευθεία. Πέρυσι είχα μείνει από βενζίνη σε 2-3 αγώνες, μετά τη σημαία τερματισμού. Το πρόβλημα με τα 20 lt είναι ότι έχεις διπλό μειονέκτημα, αν είσαι πιο ψηλός. Τα πράγματα θα είναι καλύτερα για τους πιο ψηλούς το 2016», πρόσθεσε ο Ιταλός άσος.

Ο Jorge Lorenzo είναι μόλις ένα κιλό πιο ελαφρύς από τον Valentino, αλλά και εννέα εκατοστά πιο κοντός σε ύψος.

«Αν ο Baz πήγαινε σε Honda, που είναι και η πιο μικρή μοτοσυκλέτα, θα είχε πρόβλημα», σχολίασε ο Ισπανός. «Αλλά είναι πολύ ταλαντούχος και κερδίζει ό,τι χάνει στην ευθεία και στην επιτάχυνση, στις στροφές όπως έκανε και ο Marco (σ.σ. Simoncelli, που ήταν 1.83) το 2011. Δεν ξέρω, νομίζω ότι πρέπει να του δώσουν μια ευκαιρία».

Επόμενο άρθρο »

Ο Αγώνας του Notis#55 στο Assen

« Προηγούμενο άρθρο

Αλλαγή πλεύσης στην Yamaha

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ