• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Σβήνουν οι ελπίδες του A.Espargaro
Δεν θα έχει εργοστασιακή M1 στην Forward το 2015
Νέα 10/07/2014 - 17:53

Οι όποιες ελπίδες του Aleix Espargaro να έχει μοτοσυκλέτα με υποστήριξη από την Yamaha για το 2015, φαίνεται να εξανεμίζονται.

 

Ο Ισπανός επαναλαμβάνει συνεχώς τον διακαή του πόθο να οδηγήσει εργοστασιακή μοτοσυκλέτα και ήλπιζε ότι η Yamaha θα έδινε στην ForwardRacing μια ίδια M1, όπως αυτή που οδηγούν οι Pol Espargaro και Bradley Smith στην Tech 3.

 

Με δεδομένο ότι η Yamaha θα διαθέσει τέσσερεις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες και το 2015, βάσει κανονισμών δεν μπορεί και παραπάνω, οι ελπίδες του Aleix ήταν να αφήσει τη μια εκ των δυο εργοστασιακών της μοτοσυκλετών η ομάδα του Herve Poncharal (Tech 3). Κάτι τέτοιο όμως δεν πρόκειται να γίνει...

 

«Ο Cuzari με έχει ρωτήσει αρκετές φορές γι’ αυτό το ενδεχόμενο», αποκάλυψε ο Poncharal. Ο Cuzari - ιδιοκτήτης της Forward Racing - προσπάθησε να πείσει τον Poncharal να αφήσει τη μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, ώστε να την πάρει ο ίδιος και να πείσει τον A.Espargaro να παραμείνει και του χρόνου στην ομάδα.

 

«Αυτό που έχω πει όμως, είναι ότι και ο σχεδιασμός για το 2015 είναι ακριβώς ο ίδιος. Θα υπάρξουν δυο εργοστασιακές και δυο εργοστασιακών προδιαγραφών μοτοσυκλέτες. Η Yamaha δεν θέλει να το αλλάξει αυτό, αλλά και για εμένα θα ήταν δύσκολο να διαχειριστώ μια ομάδα με μια εργοστασιακή και μια OPEN μοτοσυκλέτα».

 

«Άλλωστε, η Yamaha το έχει ξεκαθαρίσει ότι η Tech 3 θα είναι με εργοστασιακών προδιαγραφών μοτοσυκλέτες και το 2015. Δεν έχουμε κάνει μια τέτοια κουβέντα ποτέ και η πρώτη φορά που το άκουσα ήταν από τον Giovanni, ο οποίος ήρθε και με ρώτησε αν θα το έκανα».

 

«Από την πλευρά μου τους απάντησα ότι ένα τέτοιο σενάριο δεν θα τύγχανε ποτέ της έγκρισης της Yamaha, αλλά ενδεχομένως με αυτό τον τρόπο να έκανε τη δική του προσπάθεια να κρατήσει τον Aleix. Αυτό που ζητά όμως δεν πρόκειται να γίνει και το 2015, οι δυο μοτοσυκλέτες μας θα είναι εργοστασιακών προδιαγραφών».

 

Επόμενο άρθρο »

Sachsenring: Η συνέντευξη τύπου

« Προηγούμενο άρθρο

Dovi: Βάθρο στο στεγνό;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα