• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ελεγχόμενη η ECU από το 2016!
Ξεκαθαρίζει και η κατάσταση με την OPEN Ducati
Νέα 18/03/2014 - 22:44

Η Παγκόσμια Ομοσπονδία (FIM) ανακοίνωσε μερικές σημαντικές αλλαγές, λίγο πριν την έναρξη του πρώτου γύρου του Πρωταθλήματος MotoGP στο Κατάρ, ανάμεσα στις οποίες ήταν και το γεγονός ότι η ECU των μοτοσυκλετών του grid της μεγάλης κατηγορίας, θα είναι πλήρως ελεγχόμενη για όλους από το 2016!

 

Τις παρακάτω αλλαγές - ομοφώνως - ενέκρινε η Επιτροπή Αγώνων σε συνάντηση που έγινε σήμερα στο Κατάρ, μέσω τηλεδιάσκεψης. Οι αλλαγές αφορούν στη μεγάλη κατηγορία του Πρωταθλήματος κι έχουν ως εξής:

 

1. Η ECU και το software της Magneti Marelli θα είναι υποχρεωτική για όλες τις συμμετοχές, με ισχύ από το 2016. Όλοι οι τωρινοί, αλλά και μελλοντικοί συμμετέχοντες στο Πρωτάθλημα, θα συνεργαστούν και θα βοηθήσουν στο σχεδιασμό και στην εξέλιξη του software. Κατά τη διάρκεια της εξέλιξης, θα δημιουργηθεί ειδικό web site - χωρίς πρόσβαση στο ευρύ κοινό - όπου οι συμμετέχοντες θα επιβλέπουν την όλη διαδικασία και θα προτείνουν τις δικές τους τροποποιήσεις.

 

2. Με άμεση ισχύ: Οι κατασκευαστές που αγωνίζονται ως Εργοστασιακές συμμετοχές και ΔΕΝ έχουν καταφέρει να πάρουν έστω μια νίκη στο στεγνό την προηγούμενη χρονιά, ή ένας καινούργιος κατασκευαστής που παίρνει μέρος στο Πρωτάθλημα, θα δικαιούνται να χρησιμοποιούν 12 κινητήρες ανά αναβάτη και ανά σεζόν (χωρίς πάγωμα στην εξέλιξη), 24 λίτρα καύσιμο και τα ίδια ελαστικά και δυνατότητες δοκιμών, όπως οι OPEN ομάδες. Αυτή η παραχώρηση θα έχει ισχύ ως την αρχή της σεζόν 2016.

 

3. Τα παραπάνω πλεονεκτήματα θα μειωθούν, υπό τις εξής προϋποθέσεις: Αν ένας αναβάτης, ή περισσότεροι, του ίδιου κατασκευαστή, συμμετέχει στο Πρωτάθλημα υπό τις προϋποθέσεις που περιγράφονται στην παράγραφο 2, καταφέρει να πάρει μια νίκη, δυο δεύτερες θέσεις ή τρεις τρίτες θέσεις στο στεγνό - κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν 2014 - τότε για τον συγκεκριμένο κατασκευαστή η χωρητικότητα του ντεπόζιτου θα μειωθεί στα 22 λίτρα. Επιπρόσθετα, αν ο ίδιος κατασκευαστής κερδίσει τρεις αγώνες το 2014, τότε χάνει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί το έξτρα μαλακό ελαστικό που διατίθεται στις OPEN συμμετοχές.

 

Σε κάθε περίπτωση, όλα τα παραπάνω προνόμια θα έχουν ισχύ για τις σεζόν 2014 και 2015.

 

Επόμενο άρθρο »

Ενιαία ECU και... η Εργοστασιακή-OPEN Ducati!

« Προηγούμενο άρθρο

Dovi: Θα είμαστε ανταγωνιστικοί!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ