• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Έξτρα μανέτα για την Movistar Yamaha
Βελτιστοποιεί τη δράση του seamless κιβωτίου
Νέα 14/03/2014 - 14:35

Μια νέα μανέτα εντοπίστηκε στις μοτοσυκλέτες της Movistar Yamaha, κατά τη διάρκεια των δοκιμών πριν την έναρξη της νέας σεζόν! Ο κατασκευαστής όμως δεν αποκάλυψε τον ακριβή σκοπό της μικρής μανέτας που διακρίνεται στην παραπάνω φωτογραφία, δίπλα στην αντίστοιχη του συμπλέκτη, στην αριστερή πλευρά της μοτοσυκλέτας.

 

Σύμφωνα με πληροφορίες από την Βρετανία (crash.net) ο Massimo Meregalli, Διευθυντής του Αγωνιστικού Τμήματος της εταιρείας, το μόνο που αποκάλυψε ήταν το γεγονός ότι αυτή συσχετίζεται με το νέο seamless κιβώτιο. Ενώ όμως το πλεονέκτημα του νέου αυτού συστήματος μετάδοσης είναι η μεγαλύτερη ευστάθεια της μοτοσυκλέτας και οι πιο γρήγορες/ομαλές αλλαγές στην επιτάχυνση, η προσοχή της Yamaha στρέφεται στην επιβράδυνση!

 

Στα σημεία δυνατού φρεναρίσματος και στις εισόδους των στροφών, η Honda απολαμβάνει το πλεονέκτημα έναντι της μεγάλης της αντιπάλου, με φήμες στα paddock να λένε ότι οι αναβάτες της Repsol δεν χρειάζονται τον συμπλέκτη στα κατεβάσματα! "Προσπαθούμε να κατεβάσουμε ταχύτητες στα φρένα όπως η Honda, αλλά για την ώρα δεν το καταφέρνουμε και είμαστε σε χειρότερη μοίρα απ' ότι πέρυσι", δήλωνε ο Lorenzo. Αυτό σημαίνει ότι μάλλον η νέα αυτή αναβάθμιση της Yamaha δεν θα είναι διαθέσιμη από την αρχή της σεζόν.

H M1 του Lorenzo
H M1 του Lorenzo

 

Σύμφωνα πάλι με τους Βρετανούς συναδέλφους, το γεγονός και μόνο ότι η νέα μανέτα είναι τόσο μικρή, υποδηλώνει ότι δεν θα χρησιμοποιείται σε μεγάλες ταχύτητες. Αντιθέτως το πεδίο χρήσης της θα είναι από νεκρά σε πρώτη για να ξεκινήσει η μοτοσυκλέτα. Αυτό μπορεί να συνδέεται με τις φήμες ότι τόσο η Honda, όσο και η Yamaha, έχουν μετακινήσει τη νεκρά ανάμεσα στην πρώτη και δεύτερη ταχύτητα!

 

Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι μέσα στην πίστα, τόσο για λόγους ασφαλείας όσο και για τη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα του seamless, η νεκρά ουσιαστικά "κλειδώνεται" και μπορεί κανείς να έχει πρόσβαση μόνο πατώντας τη μικρή αυτή μανέτα. Από την άλλη, μπορεί να χρησιμοποιείται και για την εκκίνηση της μοτοσυκλέτας. Πάντως σε κάθε περίπτωση, το μέγεθος αλλά και το σημείο που είναι τοποθετημένη, υποδηλώνει ότι ο αναβάτης θα τη χρησιμοποιεί λίγες φορές.

 

Επόμενο άρθρο »

VR 46 Riders Academy

« Προηγούμενο άρθρο

Moto2 Jerez2 Test: Ημέρα 3

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα