• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Dovi 3ος ταχύτερος στην Sepang
Βελτιωθήκαμε περισσότερο απ' ότι περίμενα
Νέα 02/03/2014 - 22:01

Ο Andrea Dovizioso έκανε έναν εκπληκτικό χρόνο στην Sepang2 και ολοκλήρωσε στην τρίτη θέση της κατάταξης, ενώ λίγα λεπτά αργότερα οι κόκκινοι ανακοίνωναν την απόφασή τους να αλλάξουν σε OPEN το 2014.

 

Ο Ιταλός έκανε το 2:00.067 - τον καλύτερο χρόνο που έχει πετύχει ποτέ στην Μαλαισία - πάνω στην εργοστασιακή GP14 κι έμεινε στην τρίτη θέση, μόλις 68 χιλιοστά πίσω από το χρόνο των Pedrosa και Valentino Rossi. Ο Dovi έκανε και προσομοίωση αγώνα, αλλά με την OPEN Desmosedici.

 

"Ο χρόνος μας δεν ήταν τόσο άσχημος. Πρέπει τώρα να καταλάβουμε πόσο είναι το αρνητικό και να δούμε αν μπορούμε να το βελτιώσουμε και να πάρουμε μια απόφαση", σχολίασε ο Ιταλός, πριν ανακοινωθεί επίσημα η απόφαση. "Πέρα από το software, το φρενάρισμα είναι πολύ καλύτερο στις εισόδους με την GP14. Σταματάγαμε τη μοτοσυκλέτα πιο εύκολα και κρατούσαμε δυνατά τα φρένα στο μέσο των στροφών".

 

"Είμαι επιθετικός αναβάτης στα φρένα και μ' αρέσει να παίζω στο όριο με τη μοτοσυκλέτα. Πέρυσι δεν μπορούσα να φρενάρω δυνατά, επειδή το μπροστινό κλείδωνε, αλλά τώρα μπορώ να φρενάρω όπως στην Yamaha", συνέχισε να λέει. "Αλλά το πρόβλημα με το στρίψιμο παραμένει το ίδιο και αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα για εμάς. Βελτιωθήκαμε πολύ περισσότερο απ' ότι περίμενα στα τεστ κι αυτό είναι θετικό. Ωστόσο στους αγώνες, το πρόβλημα με το στρίψιμο θα επηρεάσει τα αποτελέσματά μας. Θέλουμε χρόνο να βελτιωθούμε σ' αυτόν τον τομέα".

 

Ένα από τα βασικά θέματα συζήτησης στο δεύτερο τεστ του 2014 στην Sepang, ήταν τα νέα ελαστικά που διέθεσε η Bridgestone. Τα ελαστικά του 2014 έφεραν πολλά προβλήματα στους αναβάτες της Yamaha και λιγότερα σ' αυτούς της Honda.

 

"Σε κανέναν δεν αρέσουν τα νέα ελαστικά της Bridgestone, διότι για όλους η πρόσφυση είναι χειρότερη. Αλλά αν κάνουμε μια σύγκριση με το πρώτο τεστ, σ' αυτό τώρα είμαστε πιο κοντά στην κορυφή κι εδώ είχαμε όλοι τα ίδια ελαστικά. Το ελαστικό είναι δύσκολο στη διαχείρισή του, αλλά για εμάς αυτό είναι καλό καθώς είμαστε πιο κοντά", πρόσθεσε.

 

Ο Ιταλός της Ducati, στην προσομοίωση που έκανε με την OPEN μοτοσυκλέτα, δεν χρησιμοποίησε το ειδικό μαλακό ελαστικό που θα έχουν αυτές οι μοτοσυκλέτες φέτος. Ερωτηθείς για το ρόλο που πιστεύει ότι θα παίξει το ελαστικό αυτό, αποκρίθηκε: "Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ και μέχρι να το δοκιμάσει κανείς, δεν ξέρεις πόση πρόσφυση θα έχεις μ' αυτό. Είναι αδύνατον να καταλάβει κανείς και τον Espargaro, μέχρι να δοκιμάσεις το ελαστικό. Πρέπει να δούμε πως θα προσαρμοστεί η μοτοσυκλέτα στο ελαστικό".

 

Εντυπωσιασμένος δήλωσε και με την παρουσία τουGigi Dall'Igna στην ομάδα και τον αντίκτυπο που έχει μέχρι στιγμής. "Είμαι πολύ εντυπωσιασμένος, διότι δεν άλλαξε ουσιαστικά τη μοτοσυκλέτα. Σίγουρα την έκανε διαφορετική, αλλά δεν έκανε καινούργια μοτοσυκλέτα. Απλά άλλαξε μερικά πράγματα διότι δεν είχε χρόνο να κάνει καινούργια μοτοσυκλέτα. Είμαι εντυπωσιασμένος με το λογικό τρόπο που βελτίωσε την κατάσταση και είμαι πολύ χαρούμενος γι' αυτό".

 

Επόμενο άρθρο »

Bradl: Μπορούμε τις μπροστά θέσεις!

« Προηγούμενο άρθρο

Όχι Yamaha & Ducati σε δοκιμές Marquez

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ