• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Lorenzo: Αδύνατον να είμαι ανταγωνιστικός!
Σ' αυτή την τόσο γλιστερή πίστα
Νέα 28/02/2014 - 18:06

Μπορεί ο Jorge Lorenzo να ήταν καλύτερος σήμερα, τρίτη και τελευταία ημέρα του τεστ στην Μαλαισία, ωστόσο παραμένει δυσαρεστημένος με την επιλογή των ελαστικών που έχει στη διάθεσή του. Ο Ισπανός της Yamaha ήταν έβδομος, με διαφορά 0,620 από την κορυφή και τον ομόσταυλό του Valentino Rossi.

 

Ο Jorge δήλωσε ότι σε τέτοιες συνθήκες πίστας και με αυτά τα ελαστικά, είναι αδύνατον για τον ίδιο να είναι ανταγωνιστικός. "Βρήκαμε κάποιες λύσεις, βελτιωθήκαμε και προσαρμόσαμε τα ελαστικά σ' αυτή την πίστα. Ωστόσο εδώ, με αυτή την επιφάνεια που είναι γλιστερή - δεν έχει καμμία σχέση για παράδειγμα με το Mugello ή το Phillip Island - είναι αδύνατον για εμάς να είμαστε ανταγωνιστικοί".

 

"Αυτό το ελαστικό είναι πολύ χειρότερο για την Yamaha, απ' ότι για την Honda... η διαφορά είναι απίστευτη! Η μοτοσυκλέτα μας είναι ανταγωνιστική, στα ίδια επίπεδα με την Honda, αλλά με αυτό το ελαστικό είμαστε πραγματικά πολύ κακοί. Δοκιμάσαμε τα πάντα για να βελτιωθούμε λίγο. Σε προσομοίωση αγώνα, δουλεύουμε συνεχώς στον κάθε γύρο. Αλλά το θέμα είναι ότι με το που αρχίζει η φθορά στο ελαστικό, τα προβλήματά μας γίνονται μεγαλύτερα" πρόσθεσε.

 

Ο Jorge έκανε προσομοίωση αγώνα 14 γύρων, αλλά αναγκάστηκε να διακόψει πρόωρα, αντιμετωπίζοντας προβλήματα τόσο με το σπινάρισμα του πίσω τροχού, όσο και με ταλαντώσεις: "... θα δούμε αν σε άλλη πίστα δεν θα έχουμε τόσο σπινάρισμα. Έκανα 14 γύρους και αυτό ήταν το περισσότερο που μπορούσα με το μαλακό μπροστά και πίσω", δήλωσε, προσθέτοντας: "Σ' αυτές τις συνθήκες, είχαμε πάρα πολλά προβλήματα στις εξόδους των στροφών, πολλές ταλαντώσεις κι έτσι αποφασίσαμε να σταματήσουμε από το να πάρουμε ρίσκα.

 

"Στα πλάγια έχουμε θέμα με την πρόσφυση, αλλά και όταν σηκώνεις τη μοτοσυκλέτα, αυτή σπινάρει. Μπορείς να βελτιώσεις κάπως την αίσθηση, ώστε να έχεις περισσότερη πρόσφυση, αλλά όταν το ελαστικό αρχίζει και φθείρεται τα προβλήματα μεγαλώνουν. Υπό κανονικές συνθήκες, η μοτοσυκλέτα είναι ανταγωνιστική, όπως ήταν στους τρεις-τέσσερεις τελευταίους αγώνες πέρυσι. Τώρα όμως έχουμε αυτά τα ελαστικά....", εξήγησε.

 

Τα θετικά ήταν πολύ λίγα για τον Ισπανό, ο οποίος ερωτηθείς για το ποια ήταν αυτά, απάντησε: "Μπορούμε να ολοκληρώσουμε τον αγώνα με τα 20 λίτρα καύσιμο και κάναμε μερικές βελτιώσεις στα ηλεκτρονικά".

 

Επόμενο άρθρο »

Νέο, πιο εξελιγμένο software για OPEN!

« Προηγούμενο άρθρο

Πρόοδος για Pedrosa, αλλά...

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ