• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Πρόοδος για Pedrosa, αλλά...
"... υπάρχει πάντα περιθώριο για βελτίωση"
Νέα 28/02/2014 - 17:16

Λίγα λεπτά πριν το τέλος του δεύτερου τριήμερου τεστ στην Μαλαισία, ο Dani Pedrosa κατάφερε να σπάσει το όριο των δυο λεπτών και να μοιραστεί την πρώτη θέση με τον Valentino Rossi. Ο Ισπανός έκανε 1:59.999, που είναι ο καλύτερός του χρόνος αυτή την εβδομάδα. Ο ίδιος σχολίασε ότι έκανε "... μεγάλη πρόοδο" αν και έσπευσε να προσθέσει ότι πάντα υπάρχει περιθώριο για βελτίωση.

 

"Προσπάθησα να δοκιμάσω τη μοτοσυκλέτα σε ρυθμό αγώνα, αλλά είχε αρκετή ζέστη. Πάντως ο ρυθμός μου δεν ήταν κακός. Ήταν η πρώτη φορά που δοκίμασα προσομοίωση με τα νέα ελαστικά και η μοτοσυκλέτα κουνούσε λίγο, αλλά όλα πήγαν καλά", σχολίασε ο Ισπανός άσος του HRC. "Αυτή η πίστα έχει μερικά καλά σημεία για τις Honda και πρέπει να πάμε και σε άλλες πίστες. Το τεστ στο Phillip Island θα είναι καλό".

 

"Έχουμε κάποιες αμφιβολίες για μερικά πράγματα. Τα ελαστικά και η μοτοσυκλέτα είναι κάπως διαφορετικά, αλλά θα προσπαθήσουμε να παρουσιαστούμε στο μέγιστο επίπεδο. Σημειώσαμε μεγάλη πρόοδο, αλλά πάντα υπάρχει περιθώριο για βελτίωση", πρόσθεσε.

 

Ο Pedrosa πάντως, δήλωσε περισσότερο χαρούμενος με τα αποτελέσματα του πρώτου τεστ στην Μαλαισία: "Ήμουν πιο χαρούμενος στο τέλος του πρώτου τεστ, απ' ότι τώρα. Ίσως λόγω των συνθηκών που επικρατούσαν στην πίστα, δεν ξέρω. Πάντως τα πάντα αλλάζουν κάθε φορά. Μπορεί να πάμε στο Κατάρ και την πρώτη ημέρα η πίστα να είναι βρώμικη. Το Σάββατο μπορεί να είναι καλή, αλλά το βράδυ να έχει αμμοθύελλα και να μην υπάρχει καθόλου πρόσφυση την Κυριακή".

 

"Πρέπει να δούμε πως αντιδρά η μοτοσυκλέτα σε αυτές τις συνθήκες, διότι εδώ είχαμε σταθερό καιρό, σταθερή κατάσταση πίστας και ήταν όλα πιο απλά", εξήγησε. Στη συνέχεια αποκάλυψε ότι η Honda δουλεύει πολύ στο να βελτιωθεί στο μέσο των στροφών, εκεί όπου την υπεροχή έχει η Yamaha (τουλάχιστον με το παλιό ελαστικό). "Θέλουμε να βελτιωθούμε όπου δεν υπάρχουν φουρκέτες, αλλά πολλές συνεχόμενες στροφές. Όπως στο Mugello, στην Βαρκελώνη, στο Assen... εκεί σπινάρουμε περισσότερο από αυτούς. Δεν είναι όμως εύκολο. Η κάθε μοτοσυκλέτα έχει το χαρακτήρα της".

 

Επόμενο άρθρο »

Lorenzo: Αδύνατον να είμαι ανταγωνιστικός!

« Προηγούμενο άρθρο

Rossi: Ο Lorenzo θα είναι ανταγωνιστικός

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ