• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέο, πιο εξελιγμένο software για OPEN!
Θα κλείσει κι άλλο η ψαλίδα με τα εργοστάσια;
Νέα 28/02/2014 - 18:27

Μια "... πολύ μεγάλη" αναβάθμιση του software που χρησιμοποιούν οι OPEN μοτοσυκλέτες, έγινε διαθέσιμη στις ομάδες αυτή την εβδομάδα στην Sepang. Παρά το ότι δεν το χρησιμοποιούν, τουλάχιστον για την ώρα, είναι βέβαιο ότι όποια ομάδα καταφέρει και το "ξεκλειδώσει", θα αποκτήσει ακόμα ένα πλεονέκτημα που θα της επιτρέψει να "χτυπήσει" τους χρόνους των εργοστασίων.

 

Ο Corrado Cecchinelli, ο οποίος είναι ο υπεύθυνος από την πλευρά της Dorna για την επίβλεψη της εισαγωγής της νέας ECU, δήλωσε στο crash.net: "Φέραμε εδώ μια σημαντική αναβάθμιση. Και είναι τόσο μεγάλη, ώστε το κάναμε έτσι που να μπορούν να χρησιμοποιούν το παλιό software διότι είναι πολύ δύσκολο να κατανοήσει κανείς αμέσως όλες τις νέες παραμέτρους του καινούργιου. Έτσι, είπαμε στις ομάδες να το τρέξουν σε background mode και να το παρακολουθούν, αλλά όχι να το χρησιμοποιήσουν εξ αρχής".

 

"Παράλληλα, φέραμε εδώ και μια νέα πλατφόρμα αδράνειας. Για να γίνει κατανοητό, να πούμε ότι το hardware που δίνουμε στους οδηγούς της OPEN περιλαμβάνει όχι μόνο την ECU, αλλά και τα κουμπιά στο τιμόνι - που δεν επηρεάζουν την απόδοση - και μια πλατφόρμα αδράνειας. Αυτή είναι ένα ειδικό κουτί που περιλαμβάνει γυροσκόπια και επιταχυνσιόμετρα και ουσιαστικά λένε στην ECU ποια είναι η θέση του κινητήρα, σε σχέση με το έδαφος. Είναι στο πακέτο της OPEN και όλοι όσοι ανήκουν στην κατηγορία αυτή, πρέπει να χρησιμοποιήσουν αυτόν τον αισθητήρα. Εδώ, φέραμε έναν πολύ καλύτερο", συνέχισε να λέει ο Cecchinelli.

 

Ο νέος αισθητήρας αυτός, είναι πράγματι πολύ περίπλοκος αλλά έχει κι ένα πλεονέκτημα για τις ομάδες: λειτουργεί κατά μια έννοια με εφεδρική ισχύ, δηλαδή είναι σαν στο ειδικό αυτό κουτί να υπάρχει διπλό κύκλωμα και αν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα, τότε αλλάζεις στο άλλο και η στρατηγική που έχεις επιλέξει συνεχίζεται. Ακόμα μια σημαντική λεπτομέρεια που αποκάλυψε ο Cecchinelli είναι ότι "... οι ομάδες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το παλιό software και με τις δυο πλατφόρμες". Αφενός δηλαδή οι ομάδες θα μπορούν να χρησιμοποιούν το παλιό software, αν το επιθυμούν, αφετέρου - όσες χρησιμοποιούν το παλιό - θα μπορούν να εκμεταλλεύονται τον πιο προηγμένο τεχνολογικά αισθητήρα.

 

Όσο για το πότε θα μπορούν να έχουν στη διάθεσή τους το νέο software οι ομάδες; Όπως είπαμε και στην αρχή, είναι άμεσα διαθέσιμο αλλά "...είναι πολύ περίπλοκο και χρειάζεται χρόνο για να το κατανοήσουν πλήρως. Μιλάμε για ένα πολύ εξελιγμένο software, το οποίο απαιτεί να περαστούν οι αριθμοί με ακρίβεια για να αποκτήσεις το πλεονέκτημα. Το κάναμε έτσι, ώστε να μπορείς να τρέξεις και το παλιό software και το καινούργιο, την ίδια στιγμή. Αν φέρναμε μόνο το νέο εδώ, κανείς δεν θα το χρησιμοποιούσε διότι κανείς δεν μπορεί να εξοικειωθεί με κάτι καινούργιο με την πρώτη".

 

Η νέα OPEN κατηγορία είναι στο προσκήνιο χάρη στον εκπληκτικό Aleix Espargaro, ο οποίος εντυπωσίασε και στα δυο τεστ της Μαλαισίας. Ο Ισπανός είναι ταχύτατος στον ένα γύρο και μάλιστα χωρίς να έχει εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του νέου software! Aleix χρησιμοποιεί το νέο software σε background mode. Έχει δηλαδή το ίδιο software που είχε και στην Sepang1. Πρέπει να πω ότι είναι εξαιρετικός αναβάτης και ότι κάνουν πολύ καλή δουλειά".

 

"Με το νέο software, εργαστήκαμε πολύ, αλλά τα περιθώρια βελτίωσης είναι μικρά. Είχαμε ήδη φτάσει σ' ένα καλό σημείο με το παλιό software - κάτι που έγινε φανερό και στην Sepang1 - και πλέον δεν θα κερδίζουμε δευτερόλεπτα. Πλησιάζουμε πολύ σε ό,τι κάνουν τα εργοστάσια, δουλεύουμε πολύ για να κερδίσουμε μερικά εκατοστά του δευτερολέπτου", ολοκλήρωσε τις πολύ ενδιαφέρουσες δηλώσεις του ο Cecchinelli.

 

Επόμενο άρθρο »

Φωτ. του Μήνα: Η νικήτρια του Φεβρουαρίου

« Προηγούμενο άρθρο

Lorenzo: Αδύνατον να είμαι ανταγωνιστικός!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα