• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Sepang2 III: Ισοπαλία Rossi-Pedrosa!
Τρίτος ο Dovi, μόλις έβδομος ο Lorenzo!
Νέα 28/02/2014 - 15:30

Η πολλή ζέστη στην Μαλαισία δεν άφησε περιθώρια στους αναβάτες του MotoGP να βελτιώσουν τους χρόνους τους. Το πρωί οι συνθήκες ήταν καλύτερες και οι χρόνοι των περισσοτέρων δεν άλλαξαν το απόγευμα. Μόλις οχτώ από τους 23 συμμετέχοντες κατάφεραν να βελτιωθούν.

 

Ένας από αυτούς ήταν και ο Dani Pedrosa. Ο Ισπανός άσος της Honda έκλεισε με ενθαρρυντικό τρόπο την τελευταία ημέρα των δεύτερων δοκιμών του 2014 στην Μαλαισία, ισοφαρίζοντας το χρόνο που έκανε ο Valentino Rossi το πρωί. Ο Dani δούλεψε πολύ στα δυο πλαίσια που είχε στη διάθεσή του, αλλά και στην πρόσφυση του πίσω μέρους της μοτοσυκλέτας του, ελέω των νέων ελαστικών της Bridgestone.

 

Ο Pedrosa έκανε - οχτώ λεπτά πριν το τέλος - 1:59.999 στον 47ο από τους 50 γύρους που ολοκλήρωσε σήμερα. Ο ίδιος δήλωσε ότι υπάρχει περιθώριο για ακόμα μεγαλύτερη βελτίωση. Η προσομοίωση αγώνα που επιχείρησε ήταν καλή, αλλά σε καμμία περίπτωση δεν θα τρόμαζε τον ομόσταυλό του, Marc Marquez. Ο Dani έκανε 19 συνεχόμενους γύρους με μέσο όρο στα 2:01.375 ένας δυνατός ρυθμός, ειδικά αν λάβουμε υπόψη και τις υψηλές θερμοκρασίες σήμερα στην Sepang. Ήταν ενδεικτικό άλλωστε, ότι ακόμα και μια ώρα πριν τη λήξη - το απόγευμα δηλαδή - η θερμοκρασία της ασφάλτου στην πίστα έφτανε τους 64οC!

 

Ο Rossi είχε πολλούς λόγους να είναι αισιόδοξος. Το πρόβλημα με το νέο ελαστικό φυσικά υφίσταται. Η υποστροφή κάνει την εμφάνισή της και η πρόσφυση στην επιτάχυνση τον προβληματίζει, ωστόσο το κέρδος που έχει όσον αφορά στο φρενάρισμα, μετριάζει το θέμα με τα ελαστικά της Bridgestone. Ο Ιταλός σούπερ-σταρ είχε πολύ καλή διάθεση με το τέλος των δοκιμών: "Είμαι πιο ανταγωνιστικός από πέρυσι", σχολίασε και πρόσθεσε ότι είναι πολύ πιο αισιόδοξος απ' ότι τον περασμένο Νοέμβριο. Τότε ο Rossi έλεγε ότι αν δεν είναι ανταγωνιστικός δεν έχει νόημα να αγωνίζεται στο κορυφαίο Πρωτάθλημα, ενώ σήμερα ξεκαθάρισε ότι - με τέτοιες εμφανίσεις - βλέπει τον εαυτό του να συνεχίζει και το 2015 και το 2016! Χαράς ευαγγέλια για όλους τους φίλους του MotoGP και φυσικά για την Dorna και τον Carmelo Ezpeleta...

 

Ο Rossi δοκίμασε προσομοίωση αγώνα, αλλά σταμάτησε γρήγορα την προσπάθεια εξαιτίας προβλήματος με το μπροστινό ελαστικό. Αυτός που ολοκλήρωσε κανονικά την προσομοίωσή του, 14 γύρους στο σύνολο, ήταν ο τρίτος Andrea Dovizioso. Ο Ιταλός, πλέον ως OPEN συμμετοχή το 2014, δεν φόβισε με τον μέσο όρο της προσομοίωσης να κυμαίνεται στα 2:02.163, αρκετά πιο πάνω από τον αντίστοιχο του Pedrosa. Σε γενικές γραμμές πάντως, ο Dovi ήταν πολύ χαρούμενος με το τεστ. Κατάφερε να ρίξει το χρόνο του από την Sepang1 και να σημειώσει νέο προσωπικό ρεκόρ στην πίστα, σε διάστημα μερικών εβδομάδων.

 

Ο ίδιος ήταν έκπληκτος και δεν περίμενε μια τόσο καλή παρουσία, ενώ και η Ducati - υπό την καθοδήγηση του Gigi Dall'Igna - δείχνει να βαδίζει σε καλό δρόμο. Η μεγάλη πρόοδος για τον Dovizioso σημειώθηκε στο φρενάρισμα και στις εισόδους των στροφών: "Πλέον φρενάρω πιο δυνατά και κρατάω περισσότερο τα φρένα", σχολίασε. Από την άλλη, τόσο το θέμα της υποστροφής, όσο και το γεγονός ότι η Desmosedici δεν στρίβει όπως θα ήθελε, είναι δυο προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν.

 

Ο έβδομος γύρος του το πρωί, ήταν αρκετός για τον Aleix Espargaro να ολοκληρώσει με εντυπωσιακό τρόπο και το δεύτερο τεστ στην Μαλαισία. Ο Ισπανός έμεινε μόλις ένα δέκατο πίσω από τους δυο πρώτους, ακόμα ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα που στρέφει τα φώτα της δημοσιότητας προς τον ίδιο και τη μοτοσυκλέτα του. Ακόμα πιο εντυπωσιακός ήταν ο ρυθμός αγώνα του Ισπανού. Ο Aleix έκανε 14 γύρους - όπως και ο Dovi - με μέσο όρο στα 2:02.144! Οπωσδήποτε θέλει δουλειά για να χτυπήσει πρώτες θέσεις στους αγώνες, ειδικά με τη φθορά των ελαστικών να παίζουν μεγάλο ρόλο, μιας κι ενώ ξεκίνησε εφτά γύρους στο 2:01 στους τελευταίους έπεσε στο 2:02. Μένει να δούμε αν σ' αυτό θα τον βοηθήσει το νέο, πιο εξελιγμένο, software που έχει διαθέσει η Dorna και η Magneti Marelli στις ομάδες.

 

Ο Stefan Bradl συνεχίζει αθόρυβα την πολύ καλή δουλειά στη μοτοσυκλέτα του κι έφυγε ικανοποιημένος από την Sepang2. Ο Γερμανός πήρε την πέμπτη θέση μ' ένα πολύ καλό 2:00.164 που ήταν στα ίδια επίπεδα με το χρόνο του στο πρώτο τεστ της Μαλαισίας, νωρίτερα μέσα στον μήνα. Δοκίμασε τις δυνάμεις του και σε προσομοίωση αγώνα 15 γύρων, με μέσο όρο στα 2:02.234, σχεδόν ένα δευτερόλεπτο δηλαδή πάνω από την αδιαφιλονίκητα ισχυρή Honda του Pedrosa. Μέχρι τουλάχιστον να επιστρέψει ο Marquez!

 

Στα συνδυασμένα αποτελέσματα, ο Alvaro Bautista πήρε την έκτη θέση, ενώ για έξι μόλις χιλιοστά του δευτερολέπτου, δεν κατάφερε να βελτιώσει το χτεσινό του χρόνο, που ήταν και ό,τι καλύτερο κατάφερε στα δυο τεστ της Μαλαισίας. Ο χρόνος του Ισπανού ήρθε αρκετά νωρίς, χωρίς να επιχειρίσει να κάνει προσομοίωση αγώνα στη συνέχεια.

 

Η είδηση της Sepang2, αναμφίβολα, είναι ο "αργός" Jorge Lorenzo! Ο Ισπανός έκανε μικρά βήματα προόδου, με τη διαφορά του από τον Pedrosa να πέφτει στα έξι δέκατα σήμερα ενώ χτες ήταν ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο! Ωστόσο το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι δεν μπορεί να κάνει με τίποτα να δουλέψει υπέρ του το νέο ελαστικό της Bridgestone. Εδώ να σημειώσουμε ότι το ελαστικό αυτό ΔΕΝ είναι ακριβώς νέο. Έχει ήδη χρησιμοποιηθεί πέρυσι στις πίστες Mugello (όπου ο Lorenzo κέρδισε), Assen, Indianapolis, Sachsenring και Phillip Island.

 

Ο Jorge είναι ανέκαθεν γρήγορος στην Μαλαισία και το έχει αποδείξει πέρυσι, πρόπερσι, αλλά και στην Sepang1 (με το παλιό ελαστικό βέβαια). Οι άνθρωποι της Yamaha και ειδικά ο αρχιμηχανικός του Lorenzo, Ramon Forcada, έχουν πολύ δουλειά μπροστά τους κι ελπίζουν τα τόσα πολλά προβλήματα να οφείλονται στη συγκεκριμένη πίστα. Το τεστ στο Phillip Island σε μερικές ημέρες, θα δείξει αν έχουν δίκιο. Η προσομοίωση του Ισπανού ήταν 13 γύροι με μέσο όρο στα 2:01.925, πάνω από μισό δευτερόλεπτο από το χρόνο του Pedrosa ενώ δεν υπάρχει καν σύγκριση με την προσομοίωση του Marquez στην Sepang1 (2:00.531).

 

Στη συνέχεια ακολουθούν δυο Βρετανοί. Ο Cal Crutchlow έπεσε κάτω από το 2:01 και βελτίωσε κατά τρία δέκατα το χρόνο του στην Μαλαισία (Sepang1+Sepang2). Ο Βρετανός δεν βιάζεται και παίρνει το χρόνο του, κάνοντας μεθοδικά βήματα πάνω στην Desmosedici. Μικρή νίκη η σημερινή ημέρα για τον Bradley Smith, ο οποίος θα πρέπει να νοιώθει πιο άνετα μιας και κατάφερε να είναι - έστω και για δυο δέκατα - πιο κάτω από το χρόνο του ομόσταυλού του, Pol Espargaro.

 

Ο μικρότερος από τα αδέρφια Espargaro, μπήκε στην δεκάδα των καλύτερων αναβατών της Sepang2, χάρη στον πολύ καλό του χρόνο από την πρώτη ημέρα. Αυτός που ήταν εντυπωσιακός αλλά πέρασε σε δεύτερη μοίρα, ήταν ο χρόνος του Randy de Puniet και της πρωτότυπης μοτοσυκλέτας της Suzuki. Η πρόοδος ήταν πολύ σημαντική για το εργοστάσιο, που χρησιμοποίησε στην Sepang2 διαφορετικά εξαρτήματα, ενώ η μοτοσυκλέτα της έχει πλέον την ECU της Magneti Marelli. Οι δοκιμές με το δικό τους softwareSuzuki δεν σκέφτεται καν το ενδεχόμενο να αγωνιστεί το 2015 ως OPEN) πήγαν πολύ καλά και ο Γάλλος δοκιμαστής της ομάδας "έγραψε" 2:01.430 σκαρφαλώνοντας στην 12η θέση, ρίχνοντας το χρόνο του από την Sepang1 πάνω από ένα δευτερόλεπτο και μειώνοντας τη διαφορά του από την κορυφή στο 1,4!

 

Στην ομάδα του Aspar τα πράγματα ήταν μάλλον στάσιμα για τον Nicky Hayden, η διαφορά του οποίου από την κορυφή παρέμεινε στο 1,9 - όπως και στην πρώτη Sepang - αν και δεν κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του από τις αρχές του μήνα, κάτι που σημαίνει ότι με την παρουσία του Marquez, η διαφορά από την κορυφή θα αυξηθεί. Αντίθετα, ο Scott Redding - ο οποίος δυσκολεύεται πάρα πολύ με τα καινούργια φρένα της κατηγορίας - έριξε περίπου έξι δέκατα το χρόνο του από την Sepang1, με τον rookie να δείχνει ότι βρίσκει σιγά-σιγά το δρόμο του.

 

Δείτε τα αποτελέσματα της τρίτης ημέρας και τα συνδυασμένα των τριών ημερών, στα συνοδευτικά μας αρχεία!

 

Επόμενο άρθρο »

Rossi: Ο Lorenzo θα είναι ανταγωνιστικός

« Προηγούμενο άρθρο

Η Ducati διάλεξε OPEN!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ