• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Ducati διάλεξε OPEN!
Επιβεβαιώθηκε επίσημα πριν λίγο!
Νέα 28/02/2014 - 13:24

Είναι πλέον επίσημο: Η Ducati θα αγωνίζεται το 2014 στις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP με OPEN μοτοσυκλέτες!

 

Την ανακοίνωση έκανε πριν από λίγο ο Gigi Dall'Igna, μια είδηση που ήταν λίγο πολύ γνωστή τις τελευταίες ημέρες. Η αλλαγή θα είναι ολική, που σημαίνει ότι τόσο ο Andrea Dovizioso όσο και ο Cal Crutchlow θα αγωνίζονται στις σέλες των OPEN Desmosedici.

 

Τα πολλά πλεονεκτήματα της νέας κατηγορίας λειτούργησαν θετικά για τους κόκκινους, αλλά το βασικό κίνητρο για να επιλέξει την OPEN ο Dall'Igna, είναι το γεγονός ότι θα μπορεί να έχει 12 κινητήρες τη σεζόν και κυρίως  να μην του επιβληθεί πάγωμα εξέλιξης στο μοτέρ.

 

Είναι γεγονός ότι ο Dovi - αλλά και ο Crutchlow - έκαναν θεματική πρόοδο στην Sepang2, με τον πρώτο μάλιστα, ο οποίος ήταν ο μόνος από τους δυο που οδήγησε την OPEN μοτοσυκλέτα, να κάνει κοντινούς χρόνους τόσο με την GP14, όσο και με την OPEN μοτοσυκλέτα.

 

Άλλη μια σημαντική παράμετρος, είναι το γεγονός ότι οι OPEN θα έχουν στη διάθεσή τους ένα πιο εξελιγμένο και περίπλοκο software, το οποίο σαφώς θα μπορεί να διαχειριστεί καλύτερα η Ducati, η οποία σε αντίθεση με τις άλλες OPEN, έχει την οικονομική δυνατότητα να απασχολήσει πολλούς μηχανικούς ώστε να το κατανοήσει καλύτερα.

 

Με την "αποστασία" αυτή της Ducati από τις εργοστασιακές συμμετοχές, η Honda παραμένει μόνη της στην κατηγορία. Υπό ποια έννοια; Η Ducati θα έχει την εργοστασιακή της μοτοσυκλέτα ως OPEN συμμετοχή, μιας και θα "φορέσει" την full ECU της Magneti Marelli. Η μόνη διαφορά - πέρα από την ECU και το software της Dorna - ανάμεσα στην εργοστασιακή μοτοσυκλέτα και στην OPEN, θα είναι το λίγο μεγαλύτερο ντεπόζιτο για να χωράει το περισσότερο καύσιμο φέτος.

 

Η Yamaha έχει δώσει την εργοστασιακή Μ1 (την περσινή βέβαια) στην Forward, που είναι μια μοτοσυκλέτα με ελάχιστες διαφορές από τη φετινή. Μόνον η Honda έχει δώσει την RCV1000R στις ενδιαφερόμενες ομάδες, μια μοτοσυκλέτα που είναι αρκετά κλικ κάτω από την εργοστασιακή της RC213V.

 

Η Ducati αποφάσισε να αγωνιστεί με OPEN μοτοσυκλέτες το 2014. Οι κόκκινοι οπωσδήποτε ελπίζουν ότι τα πλεονεκτήματα της νέας κατηγορίας (καύσιμο, εξέλιξη κινητήρα, 12 μοτέρ, μαλακό ελαστικό), αλλά και η εμπειρία και το άστρο του Gigi Dall'Igna, θα τους οδηγήσουν και πάλι στο δρόμο των επιτυχιών.

 

Ο Dovi, σήμερα τελευταία ημέρα των επαναληπτικών δοκιμών στην Μαλαισία, δήλωσε εντυπωσιασμένος από τη δουλειά του Gigi. Η Ducati δείχνει ότι βρίσκεται, μετά από αρκετά χρόνια, στο σωστό δρόμο. Η έναρξη της νέας σεζόν είναι κοντά και τα αποτελέσματα αυτής της απόφασης θα φανούν, όταν σβήσουν τα φώτα στο Κατάρ...

 

Επόμενο άρθρο »

Sepang2 III: Ισοπαλία Rossi-Pedrosa!

« Προηγούμενο άρθρο

Sepang2 III: Οι τελικοί χρόνοι!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ