• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Παραμένει "εργοστασιακή" η Tech 3
Δεν αλλάζει το πλάνο της για το '14 η Yamaha
Νέα 07/02/2014 - 10:34

Η καταπληκτική εμφάνιση του Aleix Espargaro στο τεστ της Μαλαισίας, δεν θα αλλάξει τα σχέδια της Yamaha Tech 3, η οποία θα παραμείνει ως εργοστασιακή συμμετοχή για το 2014. Ο Ισπανός της Mobile Forward, ήταν σταθερά μπροστά από τις δορυφορικές μοτοσυκλέτες της Yamaha και τις τρεις ημέρες που διήρκεσε το τεστ στην Sepang.

 

Ο Aleix Espargaro τερμάτισε στην τέταρτη θέση της συνολικής κατάταξης, ελάχιστα πίσω από τις πρωτότυπες μοτοσυκλέτες των Rossi και Lorenzo! Ο ταλαντούχος αναβάτης αποδεικνύει ότι με σκληρή δουλειά μπορείς να καταφέρεις πολλά, έχοντας φυσικά ως αρωγό και τα πλεονεκτήματα της OPEN κατηγορίας: περισσότερο καύσιμο και μαλακότερο πίσω ελαστικό.

 

Πέρα από την αναμφισβήτητη αξία του Aleix ως οδηγού, ρόλο στην τριήμερη παρουσία του στην Μαλαισία έπαιξε και η μοτοσυκλέτα του, που βασίζεται σχεδόν εξ ολοκλήρου στην περσινή M1 της Tech 3.

 

"Η κατηγορία OPEN θα είναι στα χείλη όλων από εδώ και πέρα. Φυσικά κυρίως της Yamaha, της Forward και του Aleix Espargaro", σχολίασε ο Poncharal στο crash.net χτες το βράδυ. "Αυτό είναι πολύ καλό για το Πρωτάθλημα. Θα γίνουν συζητήσεις, θα υπάρξει πόλεμος κι ενδεχομένως κάποιοι να αλλάξουν στρατηγική. Πιστεύω ότι κάποιοι θα το κάνουν... δεν ξέρω. Από αυτούς εξαρτάται όμως".

 

Μπορεί η Ducati να σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο να αλλάξει σε OPEN το 2014, ωστόσο ο Poncharal αρνήθηκε οποιαδήποτε υπόνοια ότι το ίδιο θέλει να πράξει και η ομάδα του. "Όχι. Η απόφαση που αφορά στην ομάδα μου, είναι θέμα της Yamaha. Έτσι, δεν θα αποφασίσω ποτέ εγώ, διότι βάσει της δομής και  της οργάνωσης που έχουμε, είναι η Yamaha που παίρνει τις αποφάσεις", απάντησε.

 

"Θεωρώ ότι είναι μηδέν οι πιθανότητες να αποφασίσει ξαφνικά η Yamaha να πάει στην OPEN με εμάς. Δούλεψαν σκληρά όλο το χειμώνα για να είναι σε υψηλό επίπεδο με τα 20 λίτρα καύσιμο. Εκεί που δούλεψαν περισσότερο ήταν στην κατανάλωση και στα ηλεκτρονικά. Έτσι, επειδή ο Aleix έκανε ένα γρήγορο γύρο με το μαλακό ελαστικό, δεν σημαίνει ότι θα αλλάξουν όλο το σχεδιασμό τους. Κατά 99,99% η Yamaha και η Tech 3 θα παραμείνουν εργοστασιακές συμμετοχές. Το καλό με την Yamaha είναι ότι έχουν ένα πόδι στην OPEN και μπορούν να συγκρίνουν τα συν και τα πλην ", πρόσθεσε.

 

Επόμενο άρθρο »

Πρόοδος για Crutchlow και Ducati

« Προηγούμενο άρθρο

Espargaro: Δεν θα μπορούσα καλύτερα!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα