• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O Rossi αναλύει τα πλεονεκτήματα των Honda
«Έχουν βρει κάτι πολύ σπουδαίο στις κλειστές στροφές»
Νέα 11/10/2013 - 18:50

Μετά το ενθαρρυντικό του σημερινό ξεκίνημα, στην πίστα της Sepang στη Μαλαισία, ο Valentino Rossi βρήκε το χρόνο και ανέλυσε την υπεροχή των Honda σε σχέση με τις δικές τους μοτοσυκλέτες.

 

«Ο Cal με κέρδισε για λίγο, αλλά πίσω από τις δυο Honda δείχνω ο πιο δυνατός και σε ρυθμό αγώνα. Το πρόβλημα είναι ότι οι Honda είναι πολύ, πάρα πολύ γρήγορες», ξεκίνησε να λέει. «Πρέπει να προσπαθήσουμε στο μέγιστο βαθμό και να μην εγκαταλείψουμε. Για μένα όμως, αυτοί έχουν το πλεονέκτημα. Είναι πολύ γρήγοροι… ο Pedrosa με το 2:00.5 αλλά και ο Marquez… και ο ρυθμός τους είναι πιο γρήγορος από το δικό μου».

 

«Πάντως, στους τελευταίους αγώνες ο Jorge πάλευε με τις Honda και αυτό πρέπει να κάνουμε κι εμείς. Θα είναι όμως πολύ δύσκολο. Η μοτοσυκλέτα μας βέβαια είναι φανταστική, αλλά συμπεριφέρεται πιο πολύ σαν μια φυσιολογική μοτοσυκλέτα», εξήγησε στη συνέχεια. «Είμαστε πιο γρήγοροι στις γρήγορες στροφές, αλλά η Honda έχει βρει το κάτι παραπάνω στις κλειστές. Παίρνουν διαφορετική γραμμή, στρίβουν πολύ γρήγορα και ακολουθούν την εσωτερική. Κάποιες φορές νομίζεις ότι στρίβουν πάρα πολύ!»

 

«Εμείς έχουμε καλή ισορροπία στη μοτοσυκλέτα και τώρα με το seamless κιβώτιο δεν χάνουμε πολύ στην επιτάχυνση. Αλλά η Honda είναι πιο «σφιχτή» στις στροφές κι έχει την επιτάχυνση. Μάλλον η μοτοσυκλέτα τους έχει φτιαχτεί γι’ αυτό το ελαστικό, ενώ η δική μας είναι πιο φυσιολογική. Πριν, στα φρένα και στις εισόδους η Yamaha ήταν πάντα πολύ γρήγορη. Μέχρι το Brno πέρυσι, όταν η Honda βρήκε κάτι καλό και φέτος έκαναν ακόμα ένα βήμα μπροστά. Φαίνεται ότι μπορούν να χρησιμοποιήσουν το μπροστινό ελαστικό με καλύτερο τρόπο απ’ ότι εμείς. Αυτό φαίνεται όταν τους ακολουθείς. Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια»

 

Τέλος, πρόσθεσε: «Το samless δεν μας βοηθάει να είμαστε πιο ομαλοί στις στροφές, σε αντίθεση με τις Honda. Πιστεύω ότι έχουν αυτή την ομαλότητα και όταν κατεβάζουν και όταν ανεβάζουν! Δουλεύουμε πολύ με τους ιάπωνες μηχανικούς στο δικό μας seamless. Είναι φυσικά πολύ γρήγορο, αλλά «κλωτσάει» λίγο στις αλλαγές. Αλλά αυτό είναι φυσιολογικό, το έχουμε μόνο για τρεις αγώνες, ενώ η Honda το έχει τρία χρόνια! Ωστόσο το πλεονέκτημά τους δεν είναι μόνο από το seamless, αλλά και από τις ρυθμίσεις του πλαισίου!»

 

Επόμενο άρθρο »

Crutchlow: Επιστροφή στις πρώτες θέσεις

« Προηγούμενο άρθρο

O Hayden παλεύει με το chattering

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα