• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Suzuki Test: Σύνοψη
Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι 3ημερες δοκιμές
Νέα 20/09/2013 - 10:31

Μετά το τέλος του τριήμερου τεστ της ομάδας της Suzuki στο Misano - οι υπόλοιπες ομάδες έμειναν μόνον τη Δευτέρα - τα συμπεράσματα ήταν θετικά, με τους Randy de Puniet και Nobuatsu Aoki να ολοκληρώνουν πάνω από 200 γύρους, αξιολογώντας νέα εξαρτήματα, όπως ένα καινούργιο πλαίσιο, νέο μοτέρ και νέα ηλεκτρονικά.

 

"Ήταν τρεις έντονες ημέρες, αλλά πιστεύω ότι κάναμε καλή δουλειά", σχολίασε ο Davide Brivio, ο νέος Team Manager της Suzuki. "Αυτός ήταν ο πρώτος γύρος της «Ιταλικής Καμπάνιας Δοκιμών» που συμπεριλαμβάνει και το τεστ στο Mugello την επόμενη εβδομάδα. Είχαμε την ευκαιρία να επισκεφτούμε μια ακόμα νέα πίστα για τη μοτοσυκλέτα μας και πήραμε καλή πληροφόρηση για τη συνέχεια της εξέλιξής της. Ήταν πολύ καλό που όλα τα εξαρτήματα που ήρθαν από την Ιαπωνία, είχαν θετικό αντίκτυπο και πλεονεκτήματα".

 

"Βελτιώσαμε τις ρυθμίσεις μας, ειδικά στον τομέα των ηλεκτρονικών, που θα πάρει τη μερίδα του λέοντος στη μελλοντική μας εξέλιξη. Πλέον ανυπομονούμε για το επόμενο τεστ, στις 24 και 25 Σεπτεμβρίου, για να συνεχίσουμε τη δουλειά μας και να βρούμε επιπλέον λύσεις", ολοκλήρωσε.

 

Στην αρχή η ομάδα αντιμετώπισε δυσκολίες με τη μέτρια πρόσφυση του πίσω μέρους στο φρενάρισμα, ωστόσο κατάφεραν να συλλέξουν πολύτιμες πληροφορίες σε μια πίστα, η θερμοκρασία της οποίας κυμάνθηκε από 22 μέχρι 37o C. Ο καλύτερος χρόνος ήρθε την τελευταία ημέρα των δοκιμών: 1:34.882 όπως δόθηκε από τη Suzuki, 1.9δ πίσω από το χρόνο που χάρισε την pole position στον Marc Marquez.

 

"Είμαι χαρούμενος, διότι βελτιώσαμε τη μοτοσυκλέτα μας κατά τη διάρκεια του τεστ", πρόσθεσε από την πλευρά του ο Randy de Puniet. "Βελτιώθηκε η πρόσφυση στο πίσω μέρος και η σταθερότητα στο φρενάρισμα. Δουλέψαμε και με το traction control, ώστε να προσαρμοστεί με το νέο μοτέρ. Είχαμε και καλό ρυθμό με τα χρησιμοποιημένα ελαστικά, πράγμα πολύ σημαντικό, ενώ βελτιωθήκαμε θεαματικά και στις στροφές!"

 

Και ολοκλήρωσε λέγοντας: "Τώρα θα πάμε στο Mugello, όπου θα δουλέψουμε στα αδύναμα σημεία μας. Εκεί υπάρχουν ορισμένα ενδιαφέροντα σημεία στην πίστα και θέλω να δω πως θα συμπεριφερθεί το wheelie control και το φρενάρισμα του κινητήρα...".

 

Επόμενο άρθρο »

Bridgestone: Το νέο πίσω πήρε το πράσινο φως!

« Προηγούμενο άρθρο

SBK: Ο Canepa στη θέση του Checa!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα