• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Marquez: Τώρα διασκεδάζω περισσότερο!
Είναι μια μοτοσυκλέτα με την οποία μπορείς να διασκεδάσεις πολύ!
Νέα 14/02/2013 - 12:22

Το Γραφείο Τύπου της Repsol Honda έχει πολύ δουλειά αυτό το διάστημα, ειδικά μετά το τέλος των δοκιμών στη Μαλαισία και αυτή τη φορά έχουμε μια συνέντευξη με πρωταγωνιστή τον εντυπωσιακό Marc Marquez! Ο αναβάτης του HRC μας αποκαλύπτει τα συναισθήματά του μετά το τεστ, τα προβλήματα που αντιμετώπισε πάνω στην RC213V, αν νιώθει καθόλου πίεση, αν διασκεδάζει πάνω στη μοτοσυκλέτα και πολλά άλλα!

 

Οι εντυπώσεις σου από το τριήμερο τεστ στη Sepang;

 

«Οι πρώτες δοκιμές είναι πάντα ιδιαίτερες, διότι είσαι λιγάκι νευρικός μετά το χειμερινό διάλειμμα. Ένιωσα πολύ καλά, καλύτερα απ’ ότι περίμενα! Με τους μηχανικούς μου τα πάμε καλά και δενόμαστε σιγά-σιγά. Δοκίμασα μερικά νέα πράγματα και είχα και την πρώτη μου πτώση, Δεν ήταν μεγάλη και σταδιακά αρχίζω να κατανοώ τη μοτοσυκλέτα. Άλλωστε γι’ αυτό το λόγο υπάρχουν οι δοκιμές!».

 

Τι σε έκανε περισσότερο να ευχαριστηθείς και τι σε δυσκόλεψε πιο πολύ;

 

«Αυτό που ακόμα με δυσκολεύει είναι το φρενάρισμα, να έχω πάντα το ίδιο σημείο αναφοράς και να είμαι σταθερός. Αυτό που μου άρεσε πιο πολύ – αν και πάντα το διασκεδάζω πάνω στη μοτοσυκλέτα – είναι η ιπποδύναμη και η επιτάχυνση. Τώρα που το ελέγχω καλύτερα, αρχίζω να το διασκεδάζω και περισσότερο!».

 

Πονάς αρκετά;

 

«Τη δεύτερη ημέρα ναι, αρκετά! Αλλά οι φυσιοθεραπευτές έκαναν εξαιρετική δουλειά. Αυτό είναι φυσικό στο πρώτο τεστ»

 

Είσαι πιο χαλαρός πλέον πάνω στη μοτοσυκλέτα, ή αυτή σε καθοδηγεί;

 

«Για την ώρα, αυτή έχει το πάνω χέρι σε κάποιους τομείς! Χρειάζομαι περισσότερο χρόνο για να προσαρμοστώ στη μοτοσυκλέτα».

 

Το διασκεδάζεις πάνω της;

 

«Ναι. Το διασκέδαζα αρκετές στιγμές, για παράδειγμα όταν άρχιζα να γλιστράω με τα φθαρμένα ελαστικά και κατανοούσα καλύτερα τις αντιδράσεις της. Είναι μια μοτοσυκλέτα με την οποία μπορείς να διασκεδάσεις πολύ!».

 

Είναι συναρπαστική η οδήγηση αυτής της μοτοσυκλέτας;

 

«Ο πρώτος γύρος που κάνεις, μετά το διάλειμμα, είναι συναρπαστικός. Ειδικά όταν φτάνεις στο τέλος της ευθείας και σηκώνεις το κεφάλι σου για να αισθανθείς τον αέρα με 300χαω! Με πόναγε λίγο ο λαιμός μου μετά! Αναμφίβολα είναι δυνατές μοτοσυκλέτες».

 

Πέτυχες άλλους αναβάτες στην πίστα;

 

«Λίγους, τον Lorenzo, τον Dani και τον Valentino. Αλληλοκοιταχτήκαμε, αλλά δεν πηγαίναμε γρήγορα και δεν κατάφερα να αποκομίσω κάτι».

 

Περίμενες να είσαι κοντά τους; Οι καλοί χρόνοι σου προσθέτουν επιπλέον πίεση;

 

«Δεν περίμενα να είμαι στο επίπεδο του Dani, του Valentino και του Lorenzo. Σταδιακά όμως ένιωθα καλά. Οι χρόνοι, για την ώρα, δεν έχουν σημασία διότι δοκιμάζουμε πολλά πράγματα, ωστόσο ναι, είναι καλύτερα να είσαι εκεί παρά να παλεύεις στις πιο πίσω θέσεις».

 

Τι έχεις σχεδιάσει για το επόμενο τεστ της Μαλαισίας;

 

«Δεν έχω βρει το όριο της μοτοσυκλέτας. Σ’ αυτό το τεστ είχαμε προγραμματίσει να είμαι εγώ αυτός που θα προσαρμοστεί στη μοτοσυκλέτα. Στις επόμενες δοκιμές θα δουλέψουμε στο να προσαρμόσουμε τη μοτοσυκλέτα στο δικό μου στυλ».

 

Αρχίζεις να νιώθεις την πίεση της μεγάλης κατηγορίας;

 

«Ναι, σιγά-σιγά το καταλαβαίνω. Προφανώς οι αλλαγές δεν περιορίζονται μόνο μέσα στην πίστα, αλλά και έξω με συνεντεύξεις και όλα τα άλλα. Είναι κάπως περίεργο στην αρχή».

 

Τι γλώσσα μιλάτε στο γκαράζ; Ισπανικά, Ιταλικά ή Αγγλικά;

 

«Αγγλικά κυρίως. Στις ελεύθερες ώρες μιλάμε κυρίως Ιταλικά και λίγο Ισπανικά. Στη δουλειά όμως μιλάμε Αγγλικά».

 

Επόμενο άρθρο »

Η Honda το 2013

« Προηγούμενο άρθρο

Moto2 Βαλένθια, ημέρα 2η

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα