• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέοι κανονισμοί στα SBK!
Διαβάστε τι αλλάζει για το 2013
Νέα 18/10/2012 - 11:30

Η Επιτροπή των SBK, η οποία για τελευταία φορά αποφασίζει για τους κανονισμούς μιας και αυτό θα είναι έργο της Dorna από εδώ και στο εξής, ανακοίνωσε τις αλλαγές για το 2013 κάποιες από τις οποίες τις γνωρίζαμε εδώ και καιρό, ενώ άλλες ήταν φήμες που τώρα επιβεβαιώθηκαν.

 

Πρώτα απ’ όλα, οι δικύλινδρες (βλ. Ducati) δεν θα έχουν πλέον την ποινή των 6 κιλών, που τόσο ταλαιπώρησε την ιταλική ομάδα, με τον Πρόεδρο – Genesio Bevilacqua – να απειλεί ακόμα κι ότι θα αποχωρήσουν από το Πρωτάθλημα αν δεν αποσυρόταν ο σχετικός κανονισμός! Από την πλευρά του ο Checa δήλωνε ότι τα 6 αυτά κιλά τον ανάγκαζαν να οδηγά στο όριο σε κάθε αγώνα, καταφέρνοντας να κερδίσει παρ’ όλα αυτά 4 αγώνες. Οι αντιδράσεις δεν έλειψαν, με τον νέο Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Max Biaggi, να δηλώνει στην Gazzetta dello Sport ότι δεν καταλαβαίνει γιατί απέσυραν τον κανονισμό για τα 6 κιλά, μιας και η Ducati είναι ανταγωνιστική και με αυτά, ενώ τόνισε ότι τώρα που έφυγε αυτός ο περιορισμός, έχουν το μισό Πρωτάθλημα στο τσεπάκι τους!

 

Ελάχιστο βάρος Superbike:

 

1200cc δικύλινδρες: 165 κιλά

1000cc τρικύλινδρες & τετρακίλυνδρες: 165 κιλά

 

Το βάρος είναι δυνατόν να αυξηθεί δύο φορές κατά 3 κιλά, φτάνοντας αντίστοιχα τα 168 και τα 171κιλά. Το ανώτατο όριο θα είναι τα 171 κιλά.

 

Στην συνέχεια αποφασίστηκε να μην σταματάνε οι αγώνες εξαιτίας των καιρικών αλλαγών, αλλά να γίνονται pit stops:

 

Κανονισμός 1.23 Pit Stops

 

Ένας αγώνας των SBK δεν θα διακόπτεται εξαιτίας κλιματικών αλλαγών και οι αναβάτες που επιθυμούν να αλλάξουν ελαστικά ή να κάνουν τροποποιήσεις θα πρέπει υποχρεωτικά να μπαίνουν στα pits (ανά πάσα στιγμή) και να το κάνουν κατά την διάρκεια του αγώνα.

Ο ανεφοδιασμός καυσίμου απαγορεύεται αυστηρώς και η διαδικασία στα pits θα έχει ως εξής: Όσοι επιθυμούν να αλλάξουν ελαστικά ή να κάνουν τροποποιήσεις πρέπει να σταματήσουν μπροστά στο γκαράζ της ομάδας τους, να σβήσουν τον κινητήρα και να κατέβουν από την μοτοσυκλέτα. Μόνο τρεις πιστοποιημένοι μηχανικοί θα επιτρέπεται να ακουμπάνε την μοτοσυκλέτα και να δουλεύουν σ’ αυτήν.

Αυτοί οι τρεις μηχανικοί δεν επιτρέπεται να λαμβάνουν εξωτερική βοήθεια (για παράδειγμα να τους δώσουν εργαλεία από το γκαράζ), ωστόσο ο αναβάτης θα μπορεί να τους βοηθήσει αν το επιθυμεί. Ένας υπεύθυνος θα επιβλέπει την όλη διαδικασία και θα αναφέρει παραβίαση του κανονισμού στην Επιτροπή Αγώνων. Η χρήση εργαλείων (μέχρι δυο) που λειτουργούν με ρεύμα ή αέρα είναι επιτρεπτή. Το στήσιμο ή σήκωμα της μοτοσυκλέτας πρέπει να γίνεται χειροκίνητα και όχι με την βοήθεια ηλεκτρισμού. Η χρήση εξωτερικής μίζας ή φορτιστών για να πάρει μπροστά η μοτοσυκλέτα είναι επιτρεπτή.

 

Οι τελευταίες αλλαγές αφορούν σε τρεις μοτοσυκλέτες ανά σειρά στο grid, χρήση κόκκινου φωτός πίσω, σε βροχή ή συνθήκες χαμηλής ορατότητας, προστατευτικά μανέτας για αποφυγή ατυχημάτων, όπως γίνεται και στο MotoGP και ψεύτικα αυτοκόλλητα στα μπροστά φώτα, τα οποία η Kawasaki ήδη χρησιμοποιεί από τον γύρο στην Aragon και τα οποία χρησιμοποίησε και η Honda στον τελευταίο γύρο Πρωταθλήματος, στο Magny Cours. Και φυσικά οι 17 ιντσών τροχοί που ήδη δοκίμασαν οι ομάδες.

 

Επόμενο άρθρο »

Στην αβεβαιότητα η Ducati

« Προηγούμενο άρθρο

HRC: Πρώτος ο Rodrigues!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ