• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
HRC: Στις 18.200 σ.α.λ το μέγιστο όριο λειτουργίας των «πελατειακών» V4
Τo HRC αποφάσισε να μειώσει το ανώτατο όριο στροφών των V4 που χρησιμοποιούν οι «δορυφορικές» ομάδες του στις 18.200 σ.α.λ...
Νέα 06/02/2009 - 19:01
Τo HRC αποφάσισε να μειώσει το ανώτατο όριο στροφών των V4 που χρησιμοποιούν οι «δορυφορικές» ομάδες του στις 18.200 στροφές ανά λεπτό, αρχής γενομένης από τις δοκιμές που διεξάγονται αυτές τις ημέρες στην πίστα της Sepang.

Αυτή η κίνηση γίνεται στο πλαίσιο της προσπάθειας που κάνει το ιαπωνικό εργοστάσιο για μείωση του κόστους.

Φέτος οι «δορυφορικές» ομάδες θα χρησιμοποιούν τους κινητήρες με τις πνευματικές βαλβίδες που είχαν πέρσι στη διάθεσή τους οι εργοστασιακοί Nicky Hayden και Dani Pedrosa (προς το τέλος της σεζόν μιας και προτιμούσε αυτόν με τις συμβατικές βαλβίδες).

Υπό φυσιολογικές συνθήκες, ο πνευματικός V4 φτάνει άνετα στις 19.000 στροφές το λεπτό, ωστόσο το HRC αποφάσισε να μειώσει κατά 800 σ.α.λ το όριο λειτουργίας των κινητήρων που θα έχουν στη διάθεσή τους οι «δορυφορικές» ομάδες ώστε να αυξηθεί η ζωής τους και κατά συνέπεια να μειωθεί το κόστος συντήρησης.

Όπως λέει και ο επικεφαλής του Team Scot, Cirano Mularoni «...πέρσι, σε μια συγκεκριμένη περίοδο ο κάθε κινητήρας άντεχε για 600km». Με αυτήν την κίνηση η ζωή των μοτέρ αναμένεται να διπλασιαστεί φτάνοντας τα 1200km.

Στο μεταξύ στο περιθώριο των δοκιμών εξέλιξης, συναντήθηκαν οι εκπρόσωποι του συνδέσμου κατασκευαστών (MSMA) και των ομάδων (IRTA) με στελέχη της Dorna και της FIM, για να συζητήσουν το μέλλον του σπορ και τη λήψη μέτρων για τη μείωση του κόστους.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που έρχονται από τη Μαλαισία, είναι σχεδόν βέβαιο ότι από τη φετινή σεζόν θα έχουμε επιβολή μέτρων που θα έχουν ως στόχο την αύξηση της ζωής των κινητήρων.

Συγκεκριμένα λέγεται πως αποφασίστηκε από τον αγώνα της Ιndianapolis και έπειτα οι αναβάτες θα πρέπει να χρησιμοποιούν τον ίδιο κινητήρα για δύο αγώνες, ενώ από το 2010 με το ίδιο μοτέρ θα πρέπει να «βγάζουν» τρεις...

Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι ο Valentino Rossi «έβγαλε» την πρώτη μέρα δοκιμών στη Sepang με τον τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα της Yamaha που είχε χρησιμοποιήσει και στις δοκιμές της Jerez, στα τέλη του περασμένου Νοέμβρη.

  • Οι σκέψεις για το μέλλον των MotoGP

    Επόμενο άρθρο »

    Test Sepang 2η μέρα - τελική κατάταξη δοκιμών

    « Προηγούμενο άρθρο

    Τέλος οι δοκιμές για Pedrosa!

    Χορηγοί